Mødre med styr på tøj til nyfødt.. Hvad skal jeg nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

132319

Frøken J. skriver:

Jeg ved ikke lige hvad jeg er fortaler for, det er ikke lige noget jeg har tænkt så meget over  

Det handler jo nok også om den enkelte. Jeg brugte det til min søn fordi han var præmatur i december måned og til min datter fordi hun var barn nummer 2 og storebror slæbte en masse børnehavebakterier med hjem, han bruger det stadig om vinteren og har ikke haft en eneste sygedag i 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Fru Nielsen

Frøken J. skriver:

Jep, dem skal jeg også have fat i! Skal bare se hvor jeg kan få flest for billigst penge  

Bilka.....

Man kan også få i jysk, men efter 2 vask så ligner de noget der er løgn....

I Bilka kan du også få i andre farver end lige hvid.... Lyserød, eller hvid med lyserød figuer på....

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Fru Nielsen skriver:

Bilka.....

Man kan også få i jysk, men efter 2 vask så ligner de noget der er løgn....

I Bilka kan du også få i andre farver end lige hvid.... Lyserød, eller hvid med lyserød figuer på....

Kan du huske ca. hvor meget man får til hvilken pris i Bilka?

Anmeld

16. juni 2011

Fru Nielsen

Fenja09 skriver:

Hehe det er godt nok vildt!  

Jeg regner dog ikke med at vores bebs bliver så stor og skulle det ske, ja så har jeg jo tøj i str 62

Ja det er sindsyg.... Hun var 10 cm åben MEGET længe og er en meget lille pige selv, men de kunne simpelthen ikke forstå hvorfor hun ikke kunne presse det her lille barn ud... Og det endte derfor i akut kejsersnit, og da fandt de så ud af hvorfor hun ikke havde kunne føde selv....

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

132319 skriver:

Det handler jo nok også om den enkelte. Jeg brugte det til min søn fordi han var præmatur i december måned og til min datter fordi hun var barn nummer 2 og storebror slæbte en masse børnehavebakterier med hjem, han bruger det stadig om vinteren og har ikke haft en eneste sygedag i 2 år

Så har det klart sine fordele! Den tror jeg lige jeg skal tænke over

Anmeld

16. juni 2011

Fru Nielsen

Frøken J. skriver:

Kan du huske ca. hvor meget man får til hvilken pris i Bilka?

Hmmm bob bob, nej husker jeg ikke... Det er jo over et år siden nu. Og har ikke selv været ude og købe til lille pigen endnu...

Anmeld

16. juni 2011

Laulund87

Søde jeg tænkte faktisk på dig da jeg lavede mit sidste salgsindlæg Der er den lækreste tykke fleece som kunne bruges som vinterjakke og nogle strikkede futter. Du kan jo kigge på det

Anmeld

16. juni 2011

inpe

Frøken J. skriver:

Jeg har før haft spurgt om jeg havde nok bodies osv. Nu har jeg lavet inventarliste over det tøj vi har til lillepigen (ja, man har vel ferie og lidt OCD ), og jeg vil gerne spørge, hvor i mener jeg skal gribe ind nu? Hvad jeg bør købe af tøj ud fra hvad jeg har? Og hvad jeg skal have mere af? Regner ikke med at købe flere bodies i 56..

Og hvis nogen ligger inde med noget af det, som i kan se jeg burde se at få købt, så sig til. Jeg er dog kun interesseret i køb, hvis det er nyt/næsten nyt - Og man slet ikke kan se det er brugt.

Og så tak til alle de skønne damer, som jeg indtil videre har købt brugt fra herinde. STanden har været helt perfekt, og jeg er meget taknemmelig for de fine priser

Jeg vil købe mere i str 56 og 60.

Jeg har to sæt tøj liggende i str 50, og den ene blev aldrig brugt, da hun var for lang til at kunne passe bukserne. sættene er 8 år gamle, og jeg håber at min lille bebs kan få glæde af dem, når hun kommer til verden, måske bare en enkel gang.

ellers har jeg kun købt tøj i str. 56 og 60, for de vokser så hurtigt ud af det. Og man få jo også meget i gave, når man har født.

inpe

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Søde jeg tænkte faktisk på dig da jeg lavede mit sidste salgsindlæg Der er den lækreste tykke fleece som kunne bruges som vinterjakke og nogle strikkede futter. Du kan jo kigge på det

Kigger lige på det

Anmeld

16. juni 2011

132319

Så har det klart sine fordele! Den tror jeg lige jeg skal tænke over

Ja, plus at man altid ved at de er varme nok og ulden regulerer kropstemperaturen så de ikke sveder i det Du siger bare til, jeg har en del uld i de små størrelser som stadig er pænt Jeg har også andet tøj i 56-62, hvis du vil se billeder? Hvad nåede du frem til at du manglede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.