Frøken J. skriver:
Jeg har før haft spurgt om jeg havde nok bodies osv. Nu har jeg lavet inventarliste over det tøj vi har til lillepigen (ja, man har vel ferie og lidt OCD
), og jeg vil gerne spørge, hvor i mener jeg skal gribe ind nu? Hvad jeg bør købe af tøj ud fra hvad jeg har? Og hvad jeg skal have mere af? Regner ikke med at købe flere bodies i 56..
Og hvis nogen ligger inde med noget af det, som i kan se jeg burde se at få købt, så sig til. Jeg er dog kun interesseret i køb, hvis det er nyt/næsten nyt - Og man slet ikke kan se det er brugt.
Og så tak til alle de skønne damer, som jeg indtil videre har købt brugt fra herinde. STanden har været helt perfekt, og jeg er meget taknemmelig for de fine priser 
Jeg vil købe mere i str 56 og 60.
Jeg har to sæt tøj liggende i str 50, og den ene blev aldrig brugt, da hun var for lang til at kunne passe bukserne. sættene er 8 år gamle, og jeg håber at min lille bebs kan få glæde af dem, når hun kommer til verden, måske bare en enkel gang.
ellers har jeg kun købt tøj i str. 56 og 60, for de vokser så hurtigt ud af det. Og man få jo også meget i gave, når man har født.
inpe
Anmeld