Mødre med styr på tøj til nyfødt.. Hvad skal jeg nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Frøken J.

132319 skriver:

Pænt, jeg sælger ikke slidt tøj, det ryger til unisef Jeg kan lige tage lidt billeder af det i str. 56 når Kamille sover

Det må du meget gerne! Vil self. ikke love jeg køber! Hehe Bare så jeg ikke har bundet mig til noget på forhånd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Chris86

Fru Nielsen skriver:

Måske har jeg bare været uheldig så, mine blev i hvert fald bare rigtig rigtig grimme i vask... Ikke farven, men mere formen på dem!

Mon ik det er måden de hænger til tørre på så ;O) For så skifter de også form her... hvis ik de liiiige hængt blir hængt pænt op.. hehe... Men igen, de virker jo som de skal selvom de lidt skæve

Anmeld

16. juni 2011

132319

Frøken J. skriver:

Det må du meget gerne! Vil self. ikke love jeg køber! Hehe Bare så jeg ikke har bundet mig til noget på forhånd  

Nej da, selvfølgelig ikke

Anmeld

16. juni 2011

Fru Nielsen

Chris86 skriver:

Mon ik det er måden de hænger til tørre på så ;O) For så skifter de også form her... hvis ik de liiiige hængt blir hængt pænt op.. hehe... Men igen, de virker jo som de skal selvom de lidt skæve

Jeg er total ordens menneske og det hele til den lille skal se perfekt ud så jeg stryger altid mine stofbleer, så nej tror ikke det er det....

Ja de virker som de skal, det ser bare SÅ dumt ud, så mine røg ug også købte jeg nogen andre....

Anmeld

16. juni 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Jeg har før haft spurgt om jeg havde nok bodies osv. Nu har jeg lavet inventarliste over det tøj vi har til lillepigen (ja, man har vel ferie og lidt OCD ), og jeg vil gerne spørge, hvor i mener jeg skal gribe ind nu? Hvad jeg bør købe af tøj ud fra hvad jeg har? Og hvad jeg skal have mere af? Regner ikke med at købe flere bodies i 56..

Og hvis nogen ligger inde med noget af det, som i kan se jeg burde se at få købt, så sig til. Jeg er dog kun interesseret i køb, hvis det er nyt/næsten nyt - Og man slet ikke kan se det er brugt.

Og så tak til alle de skønne damer, som jeg indtil videre har købt brugt fra herinde. STanden har været helt perfekt, og jeg er meget taknemmelig for de fine priser

man ved aldrig om man får en lille gylper (fik jeg) så flere hagesmække/savlesmække. Vi er først begyndt på charme-smækkene nu, hvor hun er 8 mdr, da de ikke er så gode til gylp som de runde i formen...

Anmeld

16. juni 2011

Janni.

Nu ved jeg ikke om vi var "uheldige" men silas brugte str 50 i 1 ½ mdr, så vi var ude og købe mere tøj, ellers kunne vi jo vaske konstant. 

Han vejede 3430 gram og var 52 cm lang ved fødslen

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

man ved aldrig om man får en lille gylper (fik jeg) så flere hagesmække/savlesmække. Vi er først begyndt på charme-smækkene nu, hvor hun er 8 mdr, da de ikke er så gode til gylp som de runde i formen...

Har i hvert fald lige bestilt lidt flere ind på H&Ms hjemmeside, de havde et godt tilbud 

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Janni. skriver:

Nu ved jeg ikke om vi var "uheldige" men silas brugte str 50 i 1 ½ mdr, så vi var ude og købe mere tøj, ellers kunne vi jo vaske konstant. 

Han vejede 3430 gram og var 52 cm lang ved fødslen

Årh, det er bare så svært at vide på forhånd Måske man må have lidt af hvert og så tage det som det kommer!

Anmeld

16. juni 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Har i hvert fald lige bestilt lidt flere ind på H&Ms hjemmeside, de havde et godt tilbud 

Lækkert.. købte ved babysam... deres pippi holder farven godt, og tror jeg gav 100kr for 8 på et tilbud.. man kan være heldig de har nogle måneds bud man kan fange.

Anmeld

16. juni 2011

inpe

Frøken J. skriver:

Tak for tippet!

Jeg synes bare den med gaverne er svær, for jeg synes ikke jeg bare kan regne med at vi får en masse gaver. Hverken manden eller jeg har nogen særlig vendekreds, så det bliver nok nærmere vores nærmeste familie, så jeg tror ikke vi kommer til at vælte os i gaver..

det var så lidt.

Vi har heller ikke den store vennekreds mere, så jeg regner ikke med, at vi få så meget denne gang.

Jeg har gemt det meste babytøj fra mit første barn, og som jeg bruger igen. Og min svigermor arbejde i en genbrugsforretning, så når der kommer noget godt ind, tager hun det med hjem til mig, og så kigger jeg det i gennem, og tager det fra som jeg syntes er pænt og ok, resten får hun med igen til butikken.

Men er helt indforstået med, at man gerne vil have nyt, når det er ens første, sådan havde jeg det også med min den første.

Men denne gang er det et kompromi, da jeg har været uden arbejde i 2 år pga. sygdom og blev operaret sidste år, og så gik hen og blev gravid, selv om det slet ikke var planlagt og jeg måtte ikke pga. operationen, men vi valgte at gennemføre graviditeten, for hvis vi skulle havde alle vores ting på plads inden med mere stabilitet, så tror jeg, at jeg ville være over 40 inden rammer tillader det.  Min nye mand er kun glad for, at jeg har gemt alle babytingene, så tror at jeg har købt for ca. 3000kr i alt. til vores lillepige.

inpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.