Frøken J. skriver:
Tak for tippet!
Jeg synes bare den med gaverne er svær, for jeg synes ikke jeg bare kan regne med at vi får en masse gaver. Hverken manden eller jeg har nogen særlig vendekreds, så det bliver nok nærmere vores nærmeste familie, så jeg tror ikke vi kommer til at vælte os i gaver..
det var så lidt.
Vi har heller ikke den store vennekreds mere, så jeg regner ikke med, at vi få så meget denne gang.
Jeg har gemt det meste babytøj fra mit første barn, og som jeg bruger igen. Og min svigermor arbejde i en genbrugsforretning, så når der kommer noget godt ind, tager hun det med hjem til mig, og så kigger jeg det i gennem, og tager det fra som jeg syntes er pænt og ok, resten får hun med igen til butikken.
Men er helt indforstået med, at man gerne vil have nyt, når det er ens første, sådan havde jeg det også med min den første.
Men denne gang er det et kompromi, da jeg har været uden arbejde i 2 år pga. sygdom og blev operaret sidste år, og så gik hen og blev gravid, selv om det slet ikke var planlagt og jeg måtte ikke pga. operationen, men vi valgte at gennemføre graviditeten, for hvis vi skulle havde alle vores ting på plads inden med mere stabilitet, så tror jeg, at jeg ville være over 40 inden rammer tillader det. Min nye mand er kun glad for, at jeg har gemt alle babytingene, så tror at jeg har købt for ca. 3000kr i alt. til vores lillepige.
inpe
Anmeld