Mødre med styr på tøj til nyfødt.. Hvad skal jeg nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

132319

Frøken J. skriver:

Nååh. Øøøh.. Pas? 

Hihi, jeg er jo fortaler for uld men når de først har gået det på, skal det fortsætte fra september-april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Frøken J.

132319 skriver:

Hihi, jeg er jo fortaler for uld men når de først har gået det på, skal det fortsætte fra september-april

Jeg ved ikke lige hvad jeg er fortaler for, det er ikke lige noget jeg har tænkt så meget over  

Anmeld

16. juni 2011

Fru Nielsen

Fenja09 skriver:

Jeg har også benyttet mig af at købe en del brugt, selvom jeg ikke helt kan lade være med også at købe nyt  og så har vi også fået en masse tøj, men en del i str 62, tror mange ( såsom min mor og svigermor) har glemt HVOR små baby´er egentlig er hehe Går i hvert fald ikke ud fra at jeg føder en bebs som kan passe en str 62 med det samme

Man kan jo ikke vide sig sikker mht str den første tid, men jeg tror at jeg ville blive trist, hvis jeg kun havde tøj, som var alt for stort - vil gerne at det passer så godt som muligt, uanset hvor længe det bliver brugt

Hehe det kender jeg en som lige har gjort.....

59 cm lang og 5700 gram.....

Anmeld

16. juni 2011

morethanperfect

Frøken J. skriver:

Jeg har før haft spurgt om jeg havde nok bodies osv. Nu har jeg lavet inventarliste over det tøj vi har til lillepigen (ja, man har vel ferie og lidt OCD ), og jeg vil gerne spørge, hvor i mener jeg skal gribe ind nu? Hvad jeg bør købe af tøj ud fra hvad jeg har? Og hvad jeg skal have mere af? Regner ikke med at købe flere bodies i 56..

Og hvis nogen ligger inde med noget af det, som i kan se jeg burde se at få købt, så sig til. Jeg er dog kun interesseret i køb, hvis det er nyt/næsten nyt - Og man slet ikke kan se det er brugt.

Og så tak til alle de skønne damer, som jeg indtil videre har købt brugt fra herinde. STanden har været helt perfekt, og jeg er meget taknemmelig for de fine priser

Jeg ville nok købe nogle flere t-shirts og nogle langærmede bluser .. Og nok nogle hagesmækker også ...

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

KittyGirl skriver:

ja.. jeg fik jo også at vide.. 56 bruger de kun meget lidt.. så det er mest 62... så 62 havde jeg tons vis af.. lidt i 56.. og INTET i 50.... INTET i 44 (Ha dukke størrelse hvem får den slags børn) ...

Så jeg måtte "låne" tøj fra Neonatal afdelingen da han skulle hjem, og min mor kom med et sæt tøj i str.50 som han svømmede i...

min mormor købte et sæt i str.50.. som han også svømmede i...

og da jeg kom hjem og skulle finde noget i 44.... kom jeg af med 500 kr. for to sæt (var desperat, skulle have tøj til ham)

på billedet en uge gammel i str.50 ... så den størrelse kunne han bruge LÆNGE

Ej, det var da også vildt! Men man kan jo netop aldrig vide, om man får én, som er rigtig lille! Men hold OP hvor er han nu altså dejlig uanset hvad  

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

morethanperfect skriver:

Jeg ville nok købe nogle flere t-shirts og nogle langærmede bluser .. Og nok nogle hagesmækker også ...

Will do! 

Anmeld

16. juni 2011

Fru Nielsen

Frøken J. skriver:

Jeg ved ikke lige hvad jeg er fortaler for, det er ikke lige noget jeg har tænkt så meget over  

Det med de skal fortsætte med det har jeg hørt kun var noget man sagde da vi selv var små, at sådan gør man ikke mere... herhjemme har mine haft det på hvis det en dag virkelig virkelig har været koldt, og ellers kun når de er forkølet.....

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Fru Nielsen skriver:

Nemlig.... Også en pokkers masse stofbleer.... Jeg havde 20 stk til Mathias, og var skønt jeg ikke skulle vaske hele tiden....

Jep, dem skal jeg også have fat i! Skal bare se hvor jeg kan få flest for billigst penge  

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Fam. Madsen skriver:

nu kan jeg kun snakke ud fra egen erfaring og min søn vejde 3020gram da han blev født og brugte str. 50 i 3 uger efter. men han var også meget kort og vokset ikke så hurtig i starten men ang. bodyer i 50 ville jeg nok starte med 3-4 stk. men kan jo altid købe flere. også to natdrager eller sparkedragter.

Det var også noget i den stil jeg havde forestillet mig... Det må jeg lige få fat i så  

Anmeld

16. juni 2011

Fenja09

Fru Nielsen skriver:

Hehe det kender jeg en som lige har gjort.....

59 cm lang og 5700 gram.....

Hehe det er godt nok vildt!  

Jeg regner dog ikke med at vores bebs bliver så stor og skulle det ske, ja så har jeg jo tøj i str 62

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.