Mødre med styr på tøj til nyfødt.. Hvad skal jeg nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Jamen det er nemlig det! Bare nu vasker vi ikke tøj ret tit, fordi det er så besværligt uden egen maskine

Ej hvor er du sød! Det vil jeg rigtig gerne, har lige kigget på dem Hvad bliver portoen?

Hehe behøver jeg at sige jeg ELLLLSKER min vaskemaskine og at den står på badeværelset
Kan godt huske det der - puhaaa jeg hadede det!!

Jeg tror porto bliver 30 kr.. jeg finder dem lige frem senere og vejer dem og smider dig en PB oki ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

Hehe behøver jeg at sige jeg ELLLLSKER min vaskemaskine og at den står på badeværelset
Kan godt huske det der - puhaaa jeg hadede det!!

Jeg tror porto bliver 30 kr.. jeg finder dem lige frem senere og vejer dem og smider dig en PB oki ?

Jeg havde også vaskemaskine før jeg flyttede sammen med manden, og så kunne man jo snildt lige ordne en vask om dagen eller hver anden dag, så man altid havde rent tøj! Sidst vi vaskede var der gået næsten måned. Så jeg havde været ude og købe nye trusser sådan 4 gange eller noget for at have nok. Haha 

Det lyder bare super dejligt - Tak! Du skriver bare Jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer på og kan svare, jeg skal spise frokost ude med min mor, til gravidtræning og til Randers og besøge/overnatte hos min far og stedmor, men skal nok lige se om ikke jeg kommer på en gang i dag igen

Anmeld

17. juni 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Jeg havde også vaskemaskine før jeg flyttede sammen med manden, og så kunne man jo snildt lige ordne en vask om dagen eller hver anden dag, så man altid havde rent tøj! Sidst vi vaskede var der gået næsten måned. Så jeg havde været ude og købe nye trusser sådan 4 gange eller noget for at have nok. Haha 

Det lyder bare super dejligt - Tak! Du skriver bare Jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer på og kan svare, jeg skal spise frokost ude med min mor, til gravidtræning og til Randers og besøge/overnatte hos min far og stedmor, men skal nok lige se om ikke jeg kommer på en gang i dag igen

HAHAHA - ja ud og købe nyt, den var god og velkendt
Så er det vidst også gode tegn på snart og vaske hihi...

Det lyder som en hyggelig dag
Og jaja du skriver bare når du har tid - og jeg skal nok prøve og huske og skrive senere, er også halvt på vej ud af døren..
Så hvis jeg ikk har skrevet, så hiver du bare fat i mig

Anmeld

17. juni 2011

Tennamor

Min prinsesse bruger stadig str 50 og hun er 5 uger i dag.

Jeg tror jeg har 8-10 kortærmede bodyer. 5-8 langærmede bodyer, 5-6 par bukser, 3-5 langærmede bluser. 

Men synes det er ærgerligt at købe en hel masse, hvis babyen er så stor, at den skal bruge str 56. De første par dage kan babyen godt have en for stor størrelse på og så kan du få købt det nødvendige der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.