Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Troldepussen

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

Min mand er overvægtig, det var han også da vi begyndte at være sammen og jeg elsker ham over alt på jorden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Faith

Troldepussen skriver:

Min mand er overvægtig, det var han også da vi begyndte at være sammen og jeg elsker ham over alt på jorden...

Anmeld

8. juni 2011

MissGeoh

Jeg er selv overvægtig, så hvis han blev det, så ville det ikke være et problem.

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Yes, lige præcis Eva! (har jo lige evolutionspsykologi på hjernen i dag, hehe). Og det er en ret god pointe, fordi det bare ligger instinktivt i os. 

Hihi...så er sådan en gammel pæd. stud ikke helt ude i hampen....åhh, jeg misunder dig at du læser psykologi...min søn på 14 år har lige erklæret at han vil være psykolog...

Og fedt med eksamens oplevelsen..er sikker på du får en super karakter..

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Hihi...så er sådan en gammel pæd. stud ikke helt ude i hampen....åhh, jeg misunder dig at du læser psykologi...min søn på 14 år har lige erklæret at han vil være psykolog...

Og fedt med eksamens oplevelsen..er sikker på du får en super karakter..

Godt valg! Det er også bare super spændende, MEN Det er også meget tørt. Der mangler klart noget praktisk også

Håber! Får bare bestået/ikke bestået for den i dag, så mon ikke den består Nu er der bare dømt ferie og Janne-tid

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Godt valg! Det er også bare super spændende, MEN Det er også meget tørt. Der mangler klart noget praktisk også

Håber! Får bare bestået/ikke bestået for den i dag, så mon ikke den består Nu er der bare dømt ferie og Janne-tid

SELVFØLGELIG består du.. og fedt med ferie, jeg er så klar til at få min eksamen overstået...slut og færdig..

Ja, kan forestille mig det er tørt, men det er min søn godt nok også...og lidt sart i det, så det passer så godt til ham..hehe..han er Niles fra Frasier serien...

Anmeld

8. juni 2011

Carina1977

Nu har jeg læst hele tråden igennem, og jeg bliver nødt til lige at vide een ting.

Det er fair nok at I ikke ville kunne tænde på en der er overvægtig, og måske heller aldrig ville vælge en overvægtig som partner. Vi er jo forskellige som mennesker. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i tænker, hvis i ser et par oppe i byen, hvor enten den ene eller begge er overvægtige? Frastøder det jer? Eller er det bare noget i personligt ikke ville kunne leve med?

Jeg har haft flere kærester der var overvægtige, og den sidste kæreste jeg havde, ville nok på flere punkter, ikke tiltrække jer overhovedet. Han er omkring 165 cm. og vejer omkring de 100 kilo. Jeg er 176 cm. og vejer omkring de 90 kilo....men det er jeg ved at gøre noget ved, fordi JEG ikke kan leve med at JEG vejer for meget. Havde en evt. kæreste ikke lyst til at tabe sig, og havde det fint med at veje for meget, jamen så var det HANS beslutning, og jeg ville bestemt ikke tage afstand fra ham af den grund.

Jeg kan sagtens tænde på en overvægtig mand, og kan sagtens synes at hans krop er tiltrækkende. Elsker at kunne putte mig ind til en mere blød krop.

Jeg kan svare ærligt når jeg skriver, at det er det indre der tæller, både følelsesmæssigt og det rent tiltræknings-mæssige. Og dælme om jeg ville tænde på en dejlig bamsebjørn

Anmeld

8. juni 2011

B&J

SSL skriver:

Men jeg synes det er fantastisk at folk kan have et godt sexliv på trods af ekstra kg. Og jeg synes det er fedt du deltager i tråden og takker for ærligheden, for jeg synes det ér spændende at tænke på det med "det indre tæller" osv osv osv..

Men så har i vel også en livsstil derefter? Når nu din mand lever så usundt? Så ved man vel hvad der sker med kroppen osv, og ved at ens krop er efter ens kostvaner (Det er ikke for at være nedladende, det er slet ikke skrevet sådan, det er kun fordi du selv kommer ind på det, med kosten og at være tyndfed)  Ved ikke om jeg har forklaret mig ordentligt, ellers må jeg uddybe lidt bedre

Nej vi lever faktisk sundt på nær min kæreste drikker cola og ryger smøger....

jeg har ikke altid ført et sundt liv for en masse problemer men det har jeg endret på for min egen skyld så har tabt mig 19kg nu og har fået den fedmeoperation men det er kun for det ville være godt ang arbejde og vores søn...

og nu kommer vi jo til at leve mere sundt det det bare er livstilen

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Nu har jeg læst hele tråden igennem, og jeg bliver nødt til lige at vide een ting.

Det er fair nok at I ikke ville kunne tænde på en der er overvægtig, og måske heller aldrig ville vælge en overvægtig som partner. Vi er jo forskellige som mennesker. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i tænker, hvis i ser et par oppe i byen, hvor enten den ene eller begge er overvægtige? Frastøder det jer? Eller er det bare noget i personligt ikke ville kunne leve med?

Jeg har haft flere kærester der var overvægtige, og den sidste kæreste jeg havde, ville nok på flere punkter, ikke tiltrække jer overhovedet. Han er omkring 165 cm. og vejer omkring de 100 kilo. Jeg er 176 cm. og vejer omkring de 90 kilo....men det er jeg ved at gøre noget ved, fordi JEG ikke kan leve med at JEG vejer for meget. Havde en evt. kæreste ikke lyst til at tabe sig, og havde det fint med at veje for meget, jamen så var det HANS beslutning, og jeg ville bestemt ikke tage afstand fra ham af den grund.

Jeg kan sagtens tænde på en overvægtig mand, og kan sagtens synes at hans krop er tiltrækkende. Elsker at kunne putte mig ind til en mere blød krop.

Jeg kan svare ærligt når jeg skriver, at det er det indre der tæller, både følelsesmæssigt og det rent tiltræknings-mæssige. Og dælme om jeg ville tænde på en dejlig bamsebjørn

Hvis det er meget ekstremt...altså en meget tynd mand og kæmpe stor kvinde, som jeg har set en del af, så må jeg indrømme jeg tænker at den mand da vidst virkelig tænder på det...

Men ellers tænker jeg ikke over det...synes overordnet det er trist der er så mange tykke og fede mennesker, men det er ud fra al den skade overvægt kan gøre ved helbredet...og så er det da også trist ud fra det at jeg ikke tror på at nogle tykke mennesker synes det er rart at være tyk...

Men altså...jeg tænker ikke så meget om andre, men har da selv tænkt på hvordan jeg så ud med mine kærester..vil da gerne være et flot par... og så må jeg med skam indrømme at jeg tit tænker at godt jeg ikke ser sådan ud når jeg ser en stor kvinde, men det er jo kun fordi jeg hadede at være tyk....

Anmeld

8. juni 2011

Isabella_mor

SSL skriver:

Vil du kunne tænde på ham for enhver pris? Hvis ikke, ville I være villige til at ændre det for hinanden?

Jeg tænker at mine alarmklokker ville begynde hvis jeg tænke "Jeg ville ikke vende mig på gaden efter min kæreste", for det ville for mig være første 'nedtur' ved det sensuelle i vores parforhold.. Altså, vi er jo såå forskellige vi mennesker, men det er jo sjovt at debattere om, så det er ikke for at træde nogen over tæerne

jeg tænkte mere i retning af. at jeg tænder på det ydre ved førstehåndsindtryk.. derefter tænder jeg mere på personligheden...

jeg har jo været sammen med min kæreste i 4½ år nu. og jeg ville ikke bare forlade ham f.eks. hvis han blev tyk... jeg ville måske ikke syntes at han var særlig tiltrækkende udaftil. men jeg ville stadig tænde på hans personlighed... den ville jo ikke ændre sig bare fordi han blev en smule tyk.. 

men hvis jeg ikke kendte morten (som min kæreste hedder) og jeg bare mødte ham tilfældigt på gaden, ville jeg ikke ummiddelbart synes at han var tiltrækkende nej...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.