Nu har jeg læst hele tråden igennem, og jeg bliver nødt til lige at vide een ting.
Det er fair nok at I ikke ville kunne tænde på en der er overvægtig, og måske heller aldrig ville vælge en overvægtig som partner. Vi er jo forskellige som mennesker. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i tænker, hvis i ser et par oppe i byen, hvor enten den ene eller begge er overvægtige? Frastøder det jer? Eller er det bare noget i personligt ikke ville kunne leve med?
Jeg har haft flere kærester der var overvægtige, og den sidste kæreste jeg havde, ville nok på flere punkter, ikke tiltrække jer overhovedet. Han er omkring 165 cm. og vejer omkring de 100 kilo. Jeg er 176 cm. og vejer omkring de 90 kilo....men det er jeg ved at gøre noget ved, fordi JEG ikke kan leve med at JEG vejer for meget. Havde en evt. kæreste ikke lyst til at tabe sig, og havde det fint med at veje for meget, jamen så var det HANS beslutning, og jeg ville bestemt ikke tage afstand fra ham af den grund.
Jeg kan sagtens tænde på en overvægtig mand, og kan sagtens synes at hans krop er tiltrækkende. Elsker at kunne putte mig ind til en mere blød krop.
Jeg kan svare ærligt når jeg skriver, at det er det indre der tæller, både følelsesmæssigt og det rent tiltræknings-mæssige. Og dælme om jeg ville tænde på en dejlig bamsebjørn 
Anmeld