Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

de-wett

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

min mand er overvægtig og jo jeg tæder på ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

N&J

Man kan løbe eller gå med en klapvogn...det gjorde jeg da jeg tabte de der 30 kg...gik lange ture og intet andet..

jamen det kan man selvfølgelig, det jeg siger er at ikke alle har de samme muligheder og ressoucer, jeg kan fx. ikke løbe (altså fysisk - har aldrig kunne får rygsmerter), men at svømme det kan jeg og det kan jeg lide, men det kan jeg jo ikke som alenemor, jeg kan træne herhjemme - det er hvad jeg kan og gå ture med en klapvogn, hvor mit barn ikke gider at sidde i, så nu går vi ture, men det gør mig jo ikke slim og lækker desværre, og nu er der jo en grund til at overvægten er kommet, så det første må vel være at man arbejde med den grund, samtidig er der dem som har depressioner, selvom de har godt af motion, kræver det jo at de fysisk kan tage sig sammen til det - og det er ikke alle med den form for lidelser, der kan det, og indtil den dag hvor man selv har prøvet at ligge i sin seng og fysisk ikke kunne komme ud af den, så tror jeg ikke man kan sætte sig ind i at man fysisk ikke er i stand til at gå i gang med noget som for dig måske er nemt og naturligt, men for andre kan være omfattende og udoverskuelig, så hjælper det da slet ikke at sige de kan bare komme igang - så enkelt er det jo desværre sjældent - altså det var det for dig, og det er da en fantastisk ting, men ikke nødvendigvis for alle andre der er overvægtige.  

det er det jeg mener med ressourcer, både de synlige og de usynlige, ligesom man som pædagog godt ved at børn fra hjem med mindre midler ofte har mere usund mad med i børnehaven - ressourcer. 

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

N&J skriver:

Det var nu heller ikke lige dig jeg tænkte på, da jeg faktisk syntes du ikke havde svaret som jeg skrev.. 

Men så vil jeg så sige at det er enormt nemt for dig at sige det er dovenskab hvis man ikke kommer ud og motionere, jeg har fx. ikke de samme muligheder som du har, idet jeg altid har mit barn, så og tage en tur i svømmehallen (er gammel svømmer) alene er noget der kan ske når jeg tager til jylland og besøger mine forældre - så helt fint at du har overskuddet og muligheden, men du må altså huske at ikke alle har de samme ressourcer som du er så heldig at have. 

Der er da ingen tvivl om at jeg har større frihed i og med at jeg er sammen med min mand MEN man kan sagtens dyrke motion med børn - i lang tid løb jeg med den lille i barnevognen. Nu cykler jeg med hende, går med hende osv. Der er også flere motionscentre hvor man kan tage børnene med. Eller man kan ligge hjemme i stuen og lave mavebøjninger og sætte en motions dvd på som man kan stå og motionere til i sin egen stue - eller bruge wii fit... mulighederne er mange

Anmeld

9. juni 2011

N&J

Anne85 skriver:

Der er da ingen tvivl om at jeg har større frihed i og med at jeg er sammen med min mand MEN man kan sagtens dyrke motion med børn - i lang tid løb jeg med den lille i barnevognen. Nu cykler jeg med hende, går med hende osv. Der er også flere motionscentre hvor man kan tage børnene med. Eller man kan ligge hjemme i stuen og lave mavebøjninger og sætte en motions dvd på som man kan stå og motionere til i sin egen stue - eller bruge wii fit... mulighederne er mange

Nu mener jeg ressourcer både i ordets bogstavelige forstand, men også de psykiske ressourcer, men ja er helt enig med dig i at motion kan proppes ind alle steder - altså nu cykler jeg hver dag med mit barn, går lange tur, var ude på en 19 km lang gåtur i italien med min datter i klapvogn, så jeg ved skam godt mulighederne er der, men jeg ville virkelig ønske at jeg kunne svømme igen, det er det eneste jeg kan holde ved, den eneste motionsform der motivere mig, og lige præcist der kan jeg ikke, men derfor danser jeg da herhjemme, og laver en masse andet, men det er da først nu efter min datter blev ældre jeg har haft de muligheder - og ja man skal nok have prøve at have min datter før man forstår det  for en nem baby/barn har hun nu aldrig været.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.