Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

heheh det var nu meget enkelt det blev stillet op således:

Enten så dropper du ALLE steroider lige nu og her eller også så gider jeg ikke en gang overveje at skulle ændre vores venskab til forhold også røg hele lortet ud  men det sad i hans krop i laaaaaang tid så det var faktisk først efter 2-3 mdr at han ikke var pumpet med væske men havde en flot muskuløs krop også begyndte det hele at fungere 

Vi har det på samme måde, ingen af os er tynde som siv overhoved men langt fra overvægtige, og det ville næsten være svært at blive fordi vi altid træner hvilket altid har været en fastting både i vores venskab og forhold at gøre sammen 

Og det synes jeg er dejligt at man ofre nogle ting for at have et godt samliv/sexliv og en god tilværelse sammen Det synes jeg handler om kompromis og forståelse for hinanden

Godt at han droppede det, og blev hansom igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

SSL

CSDK<3 skriver:

Altså min kæreste er 197cm høj og vejer 120, ja han har mave, men jeg HADER muskler, ikke at jeg er til "flæskede" mænd, men jeg kan ikke fordrage tynde mænd og har aldrig haft en kæreste der var tynd..

I mine øjne skal jeg sku kunne mærke jeg har en mand i seng og noget dejlig blødt at putte op af

Jeg er da selv til hellere lidt mere end direkte tynd.. Hehe.. Han er da i hvert fald MAND, som du vil have det, lyder det til

Anmeld

8. juni 2011

DenLykkelige

SSL skriver:

Jeg er da selv til hellere lidt mere end direkte tynd.. Hehe.. Han er da i hvert fald MAND, som du vil have det, lyder det til

Ja han er en mand lige efter mit hoved

Han er så også meget bredskuldret og høj, så 120kg ser slet ikke stort ud på ham Mums

Anmeld

8. juni 2011

SSL

CSDK<3 skriver:

Ja han er en mand lige efter mit hoved

Han er så også meget bredskuldret og høj, så 120kg ser slet ikke stort ud på ham Mums

Det er heller aldrig til at regne med, når man skriver højde og vægt, for det kommer søreme an på kropsbygning, muskler osv osv

Anmeld

8. juni 2011

DenLykkelige

Lige præcis..

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

Jeg vil ikke betegne det som at have ondt af, for jeg er nok lidt streng på dét punkt og synes at man oftest selv er skyld i overvægt, og selvf. ved jeg at det psykiske spiller et puds og at man ikke bare kan sige "tag dig sammen" til en overvægtig, så så streng er jeg heller ikke  - MEN, jeg synes det er synd hvis folk ikke har ressourcer til at gøre noget ved det, hvis det er et hul man sidder fast i, fysisk eller psykisk ... Og så er jeg sikker på at man ikke behøver at være slank for at have et godt liv sammen, sexliv ej heller Så det er slet ikke fordi ejg er dømmende, jeg vil bare gerne hører mere om det, da jeg er i en anden grøft..

Folk må vel selvom hvorvidt de vil have nogle ekstra kg på sidebenene, hvis de ellers er glade og lykkelige.
Jeg er en glad og rund pige...er 165 cm høj og vejer ca omkring 80 kg..og har gjort det i mange år.
Det er MIN normalvægt og den min krop selv har valgt..og det er den vægt jeg trives bedst med.
Min mand er 196 cm høj og vejer 115 kg og det er hans normalvægt.

Folk er i disse år så enormt vægtfixerede og tror man SKAL være som et siv.
Men se dig om...der er en grund til at de fleste IKKE er det.
Kig tilbage i historien og kig billeder...det er de færeste der er som siv..fordi det er normalt ikke at være det.
Selvfølgelig er det ikke sundt at veje 100 kg + hvis man er en lille fis som jeg, men fordi man har 10-20 kg ekstra på sidebenene så skal man ikke gøre det til jordens undergang.
Fordelen ved lidt fedtlag er bl.a. at man ophober affaldsstoffer i det...bl.a. alle de farlige giftstoffer som vi bliver bombarderet af hver eneste dag via vores kost og meget andet.

Og..så er der endelig det..at det handler om hvad det enkelte menneske har det godt med..personligt..og ikke hvad andre mener de bør have det godt med.
Nogle går op i sport og at være slank, andre synes der er vigtigere ting end det....så det afhænger af det enkelte menneske..men du skal så sandeligt ikke have ondt af nogen før de selv siger, du skal have ondt af dem

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

Jeg har det som dig, og det har han også. Og det synes jeg ikke er hverken underligt eller forkert, især fordi mænd fx er meget visuelle. Jeg har jo været fed, og han har da også klart meldt ud, at sådan skal jeg ikke ende igen, fordi han ville have problemer med at tænde på mig så. Ikke at han ville gå fra mig self.! Og det forstår jeg helt vildt godt, for jeg ville have det på samme måde, hvis han blev overvægtig. Men nu er der self. også en spændvidde af "overvægtighed". Hehe

Jeg ville elske ham lige højt, og jeg kunne ikke drømme om at gå fra ham, men jeg ville bestemt tænde mindre på ham, ligesom han ville tænde mindre på mig som fed. Det synes jeg hverken er forkert eller underligt

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Jeg tror måske også at man som mange skriver vælger at lukke af for den side og fokusere på frække øjne, eller en god tunge, personlighedem...eller noget andet....for jeg tror ikke på at størstedelen og ejheller den overvægtige del af befolkningen sidder og tænder på fedtet alene...

Jeg synes ikke det er overfladisk men ganske naturligt i os mennesker at tænde på det der ser sundt ud= dem der ville være gode at formere sig med....og der er overvægt jo bestemt ikke et tegn på det. Det samme er jo med mænd, det er beviseligt at de tænder på en talje der er 70% af rumpens bredde....det er også et eller andet instinktivt...kvinder har med de mål en sund krop og er yderst egnet til at få børn med.

Yes, lige præcis Eva! (har jo lige evolutionspsykologi på hjernen i dag, hehe). Og det er en ret god pointe, fordi det bare ligger instinktivt i os. 

Anmeld

8. juni 2011

Dinna88

Nej, det ville jeg ikke. Men her handler det er om at være fed. Jeg synes det kan være pænt, til nogle, at være buttede. Men på den anden side, så ville det ikke være min kæreste, hvis han blev tyk. Vi elsker sund mad og elsker at være aktive - og man bliver jo ikke fed af at spise sundt og være aktiv. 

Anmeld

8. juni 2011

SSL

SussieThyssen skriver:

Folk må vel selvom hvorvidt de vil have nogle ekstra kg på sidebenene, hvis de ellers er glade og lykkelige.
Jeg er en glad og rund pige...er 165 cm høj og vejer ca omkring 80 kg..og har gjort det i mange år.
Det er MIN normalvægt og den min krop selv har valgt..og det er den vægt jeg trives bedst med.
Min mand er 196 cm høj og vejer 115 kg og det er hans normalvægt.

Folk er i disse år så enormt vægtfixerede og tror man SKAL være som et siv.
Men se dig om...der er en grund til at de fleste IKKE er det.
Kig tilbage i historien og kig billeder...det er de færeste der er som siv..fordi det er normalt ikke at være det.
Selvfølgelig er det ikke sundt at veje 100 kg + hvis man er en lille fis som jeg, men fordi man har 10-20 kg ekstra på sidebenene så skal man ikke gøre det til jordens undergang.
Fordelen ved lidt fedtlag er bl.a. at man ophober affaldsstoffer i det...bl.a. alle de farlige giftstoffer som vi bliver bombarderet af hver eneste dag via vores kost og meget andet.

Og..så er der endelig det..at det handler om hvad det enkelte menneske har det godt med..personligt..og ikke hvad andre mener de bør have det godt med.
Nogle går op i sport og at være slank, andre synes der er vigtigere ting end det....så det afhænger af det enkelte menneske..men du skal så sandeligt ikke have ondt af nogen før de selv siger, du skal have ondt af dem

Men prøv at se hvad jeg skriver, jeg har IKKE ondt at overvægtige mennesker, jeg dømmer ikke overvægtige mennesker, min mor er overvægtig, min svigermor er overvægtig, min stedfar er overvægtig.. Lige nu kører debatten på hvorvidt man kan tænde på en overvægtig, og som man kan se er der mange der ville have svært ved det.. Det er såmendt bare dét deabtten her handler om.. Det handler slet slet ikke om hvordan folk trives, men udelukkende om folk ville tænde på en overvægtig når de IKKE har valgt en overvægtig..

Og jeg fortæller jo ikke via denne debat at det er forkert at være overvægtig, eller forkert at tænde på.. Jeg spørger bare hvem der kan/ikke kan og læser deres begrundelser.. Det handler faktisk ikke om sundhed osv, men overvægt som hæmmer sexlivet.. Læs det jeg skriver, for du debattere om noget andet end dét jeg skriver Og så skrev jeg også før, til dig - at jeg IKKE har ondt af overvægtige, for man har vel valgt det, udfra dét man spiser.. Men så siger jeg også, at jeg får ondt af dem der ikke har ressourcer til at gøre noget ved det, for de mennesker findes jo bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.