Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Bavianis

Eva. skriver:

Jooo..du skal bare selv kun veje 30 kg...

Sandt! Men det sker nok aldrig - håber jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

SSL

Anne85 skriver:

Ha ha.... ja sårn har jeg det trods alt også - hellere 5 kg for meget end en lille tynd fyr man var bange for at knække

Ha ha, det er jeg så også enig i Min kæreste har også lidt på sidebenene, men han er ikke tyk overhoved.. Men han er langt fra tynd, han er faktisk markeret, spiller meget fodbold, men træner ikke styrke.. Så der er lidt hygge på sidebenene men IKKE på vej til fedme.. Min eks var meget tynd, det var hårdt til sidst ikke at fokusere på  Så jeg er helt enig, det er bare dét jeg vil sige med min lange besked, hihi..

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Bavianis skriver:

Sandt! Men det sker nok aldrig - håber jeg!

Den dag jeg vejer 30 kg, så er det vidst med hjælp fra nogle orme og forrådelsesprocesser...

Anmeld

8. juni 2011

SSL

ønskebarn74 skriver:

Er i hvertfald lykkellig med ham på alle punkter også dette...

Ønsker det for alle, at de har en mand der giver mindst lige så meget som han modtager... Ikke alle mænd har denne indstilling til sex...

Det ka du ha ret i, hvor er det godt for Jer

Anmeld

8. juni 2011

SSL

isabellamor skriver:

hvis han blev tykkere end han er nu... ja selvfølgelig...  fordi at jeg kender ham så godt... og at jeg elsker hans indre. og hans ydre... og hvis han blev tykkere ville han måske selv blive mere ked end jeg.. han har en sød mave som han flittigt sagde da jeg var gravid at han var sympati gravid, og den kan han jo ikke rigtig bruge længere... 

men kendte jeg ham ikke, var det nok ikke ham jeg ville kigge efter på gaden nej. hvis han blev tykkere... 

Vil du kunne tænde på ham for enhver pris? Hvis ikke, ville I være villige til at ændre det for hinanden?

Jeg tænker at mine alarmklokker ville begynde hvis jeg tænke "Jeg ville ikke vende mig på gaden efter min kæreste", for det ville for mig være første 'nedtur' ved det sensuelle i vores parforhold.. Altså, vi er jo såå forskellige vi mennesker, men det er jo sjovt at debattere om, så det er ikke for at træde nogen over tæerne

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

Det er selvf. helt korrekt, der er flere former for overvægt.. Jeg tænker bare at man lever på den lade side, lever lidt af klam mad, glemmer sin sport og pæne krop, og bliver lgieglad.. Jeg synes man ser mange par der har været sammen i et par år og derefter bliver lade sammen

Det må de vel i grunden selv om...vi er mange der IKKE går op i sport og har lidt ekstra på sidebenene uden at elske hianden mindre
Så måske skal du ikke have så ondt af os..vi har højest tænkeligt et lige så dejligt liv på vores præmisser, som du har på dine

Anmeld

8. juni 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Hov, jeg havde glemt dig!! Det var svært at følge med

Hormon brød kan jo også være frygtelig grimme, jeg ville helt klart ikke kunne tænde på sådan en heller, he he.. Meget sart her.. Ej, men det forstår jeg godt, du ikke kunne tænde på.. Men det er også her jeg tænker at han må have ændret det for Jeres fælles sexliv siden I er sammen nu?! Hvis ja, PERFEKT! - For det giver da mening at man sørger for hinanden og kan tænde på hinanden..

Jeg synes I ser så søde og glade ud  Jesper er også anderledes fra andre fyre jeg har datet, men det har jo også sååå meget med udstråling at gøre, selvsikkerhed osv.. Men overvægt er én af de ting jeg bare har svært ved at håndtere, men efter jeg lavede denne tråd kom jeg også frem til hvorfor, og det er jo klart fordi det ikke ligger til Vores livsstil, så det ville ikke være 'os', hvis en af os blev tykke...

heheh det var nu meget enkelt det blev stillet op således:

Enten så dropper du ALLE steroider lige nu og her eller også så gider jeg ikke en gang overveje at skulle ændre vores venskab til forhold også røg hele lortet ud  men det sad i hans krop i laaaaaang tid så det var faktisk først efter 2-3 mdr at han ikke var pumpet med væske men havde en flot muskuløs krop også begyndte det hele at fungere 

Vi har det på samme måde, ingen af os er tynde som siv overhoved men langt fra overvægtige, og det ville næsten være svært at blive fordi vi altid træner hvilket altid har været en fastting både i vores venskab og forhold at gøre sammen 

Anmeld

8. juni 2011

SSL

LC skriver:

Min mand vejer nok lige under hvad der er normalt, men er ikke vildt undervægtig. Tror ikke det ville være et problem for mig at tænde på ham hvis han kom til at veje mere end han gør nu, men han er meget opmærksom på sin vægt, og træner  åpmeget i perioder hvor han selv mener han har tage på(hvis han har tage på så er det så lidt at jeg ikke har opdaget det)

Men tror ikke det ville være et problem at tænde på en som man har været sammen med i mange år, og som med alderen ændre figur.

Men hvis jeg ikke stod og var gift, gravid med barn nr 2. osv. Men istedet singel, så ville jeg aldrig begynde at date en der var overvægtig, ville slet ikke kunne tænde på det...

Jeg synes at sex for mig er meget visuelt, derfor ville det betyde noget for mig om det var en gammel eller ny flamme.. Selvf. skulle der MEGET til at jeg gik fra min kæreste pga. jeg havde svært ved at tænde på ham, men var han ikke villig til at gøre noget for vi kunne få vores gode sexliv tilbage ville det være et dødt løb, så skulle man forberedes mentalt hver gang man skulle have sex, "ikke forkuser på hans mave" - det ville være for meget for mig..

Men som mange skriver er det nok gået op for mig, at det jo selvf. også handler om personlighed og livsstil, at man lever sund, dyrker sport osv, og derfor ender man nok ikke i fedme problemer, og derfor har svært ved at forholde sig til det..

Anmeld

8. juni 2011

SSL

SussieThyssen skriver:

Det må de vel i grunden selv om...vi er mange der IKKE går op i sport og har lidt ekstra på sidebenene uden at elske hianden mindre
Så måske skal du ikke have så ondt af os..vi har højest tænkeligt et lige så dejligt liv på vores præmisser, som du har på dine

Jeg vil ikke betegne det som at have ondt af, for jeg er nok lidt streng på dét punkt og synes at man oftest selv er skyld i overvægt, og selvf. ved jeg at det psykiske spiller et puds og at man ikke bare kan sige "tag dig sammen" til en overvægtig, så så streng er jeg heller ikke  - MEN, jeg synes det er synd hvis folk ikke har ressourcer til at gøre noget ved det, hvis det er et hul man sidder fast i, fysisk eller psykisk ... Og så er jeg sikker på at man ikke behøver at være slank for at have et godt liv sammen, sexliv ej heller Så det er slet ikke fordi ejg er dømmende, jeg vil bare gerne hører mere om det, da jeg er i en anden grøft..

Anmeld

8. juni 2011

DenLykkelige

Altså min kæreste er 197cm høj og vejer 120, ja han har mave, men jeg HADER muskler, ikke at jeg er til "flæskede" mænd, men jeg kan ikke fordrage tynde mænd og har aldrig haft en kæreste der var tynd..

I mine øjne skal jeg sku kunne mærke jeg har en mand i seng og noget dejlig blødt at putte op af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.