LC skriver:
Min mand vejer nok lige under hvad der er normalt, men er ikke vildt undervægtig. Tror ikke det ville være et problem for mig at tænde på ham hvis han kom til at veje mere end han gør nu, men han er meget opmærksom på sin vægt, og træner åpmeget i perioder hvor han selv mener han har tage på(hvis han har tage på så er det så lidt at jeg ikke har opdaget det)
Men tror ikke det ville være et problem at tænde på en som man har været sammen med i mange år, og som med alderen ændre figur.
Men hvis jeg ikke stod og var gift, gravid med barn nr 2. osv. Men istedet singel, så ville jeg aldrig begynde at date en der var overvægtig, ville slet ikke kunne tænde på det...
Jeg synes at sex for mig er meget visuelt, derfor ville det betyde noget for mig om det var en gammel eller ny flamme.. Selvf. skulle der MEGET til at jeg gik fra min kæreste pga. jeg havde svært ved at tænde på ham, men var han ikke villig til at gøre noget for vi kunne få vores gode sexliv tilbage ville det være et dødt løb, så skulle man forberedes mentalt hver gang man skulle have sex, "ikke forkuser på hans mave" - det ville være for meget for mig..
Men som mange skriver er det nok gået op for mig, at det jo selvf. også handler om personlighed og livsstil, at man lever sund, dyrker sport osv, og derfor ender man nok ikke i fedme problemer, og derfor har svært ved at forholde sig til det.. 
Anmeld