Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.430 visninger
163 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

SSL

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

B&J

nu kan jeg slet ikke forstille mig min kæreste overvægtig han er 198 høj og vejer 82kg og hvis han tog på ville han da få en trolde mave og fået noget fedt i ansigtet ville gå fra ham ALDRIG!

han elsker mig for den jeg er og ikke som jeg ser ud

Anmeld

8. juni 2011

BinaMor

nu er overvægtig flere ting for mig.

-overvægtig delle mcdonalds ligegyldig bleg mave, nej. men så ville hans også have en livsindstilling der ikke passede til mig og derved ikke min mand.

overvægtig, kraftig bygget lidt lastbilschauffør/rocker agtig tyk af alm mad figur så ja

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Nej det tror jeg ikk jeg ville... Men han ville hellere ik tænde på mig...

Men jeg ville nok heller ikk tænde på ham, hvis han var undervægtig og omvendt...

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Hehe....kan huske jeg startede den her tråd om det en gang..

https://www.baby.dk/debat/26781pi1/parforhold/ville-du-kunne-datevaere-kaereste-med-en-overvaegtig---.aspx

Nej en tyk-overvægtig mand kan jeg bare ikke tænde på...og jeg har prøvet det seksuelt og det var virkelig rigtig frastødende...jeg finder ikke kroppe attraktive, smukke eller tiltrækkende hvis de har ekstra fedt på og det gælder både mænd og kvinder...

Jeg har talt med mine bekendtskaber om det med kvinder og overvægt og entydigt har det været at buttede kvinder var ok, hvis det sad pænt...men tykke var ikke lige sagen..MEN, nogle må jo kunen tænde på det, da over halvdelen af danmarks voksne befolkning jo er overvægtige.

Anmeld

8. juni 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Hej piger..

ooooohm bum bum overvægtig det kommer an på hvilken form for overvægtig det var 

Min kæreste havde den meget meget dumme ide at steroider det var fjing fjong skide godt den gang vi var bedstevenner, og den kunne jeg simpelthen ikke tænde på ham  jeg syntes det var SÅ grimt at kroppen blev fuld af væske ....

Han er MEGET anderledes end alle de andre jeg har kendt, de har alle sammen været lidt af nogle smukke-dukker og ham jeg har nu er det LANGT fra.. men elsker ham på en måde jeg aldrig har elsket andre og det er vigtigst for mig 

Anmeld

8. juni 2011

SSL

B&J skriver:

nu kan jeg slet ikke forstille mig min kæreste overvægtig han er 198 høj og vejer 82kg og hvis han tog på ville han da få en trolde mave og fået noget fedt i ansigtet ville gå fra ham ALDRIG!

han elsker mig for den jeg er og ikke som jeg ser ud

Jeg ville heller ikke bare gå, fra hele vores liv sammen.. Så skrap er jeg slet ikke.. Men jeg synes det ville være et stort stort problem, og jeg ville bakke ham op i et vægttab.. Men hvis jeg vitterligt ikke kunne tænde på ham, ville vi ikke have et sexliv og så ville det jo kører af sporet.. Men jeg tror på at nogle kvinder kan tænde på deres mand, mentalt.. Mentalt er jeg bange for, ikke er nok til mig.. Men måske bliver jeg klogere hvis han en dag bliver for glad for usund mad

Anmeld

8. juni 2011

-Sigrid-

SSL skriver:

Hej piger..

Min eks er 193 cm høj, og vejer omkring 100 kg? Elskede det, kunne putte mig

Min nuværende kæreste (som jeg er gravid med) har en BMI på omkring 18-1 stk. Det betyder ikke noget!  

Anmeld

8. juni 2011

SSL

BinaMor skriver:

nu er overvægtig flere ting for mig.

-overvægtig delle mcdonalds ligegyldig bleg mave, nej. men så ville hans også have en livsindstilling der ikke passede til mig og derved ikke min mand.

overvægtig, kraftig bygget lidt lastbilschauffør/rocker agtig tyk af alm mad figur så ja

Det er selvf. helt korrekt, der er flere former for overvægt.. Jeg tænker bare at man lever på den lade side, lever lidt af klam mad, glemmer sin sport og pæne krop, og bliver lgieglad.. Jeg synes man ser mange par der har været sammen i et par år og derefter bliver lade sammen

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

SSL skriver:

Jeg ville heller ikke bare gå, fra hele vores liv sammen.. Så skrap er jeg slet ikke.. Men jeg synes det ville være et stort stort problem, og jeg ville bakke ham op i et vægttab.. Men hvis jeg vitterligt ikke kunne tænde på ham, ville vi ikke have et sexliv og så ville det jo kører af sporet.. Men jeg tror på at nogle kvinder kan tænde på deres mand, mentalt.. Mentalt er jeg bange for, ikke er nok til mig.. Men måske bliver jeg klogere hvis han en dag bliver for glad for usund mad

Jeg har det fuldstændig som dig...og jeg har prøvet at lukke øjnene for det med et par stykker...nogle skønne søde mænd, men det var bare så, ja ulækkert med den der bløde krop, føj altså...og det var ikke fede men bare overvægtige, jeg kan det bare ikke..og som dig ville jeg også støtte manden i et vægttab...og så har man vel også et ansvar i forhold til at holde sig fit og lækker, hvis det var sådan man gik ind i forholdet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.