Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Bshizzle

Ja !! Jeg ville da tænde på min mand hvis han var overvægtig..!

Der er forskel på at være overvægtig og generelt smæk fed !.

Min kæreste var en spinkel tynd splejs da jeg mødte ham, og idag har han bygget en masse muskler op og må da erkende at han har fået lidt bob-kinder samt lille bule på maven
Men dette stopper bestemt ikke min lyst til ham.. langt fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Risen

Anne85 skriver:

HVIS jeg nogle gange tænker over en persons størrelse er det udelukkende ud fra et sundhedsfagligtt synspunkt... man er vel lidt skadet af erhvervet Derudover er jeg da fløjtende ligeglad - hvis bare de er lykkelige.

Det misforståes hvis folk læser det som om at overvægtige frastøder mig - jeg har skam selv været en af dem for godt 8 år tilbage.
Jeg kan så absolut også godt li at der er lidt at putte sig ind til - MEN hvis MIN mand pludselig blev tyk og doven ville jeg slet ikke kende ham for det er bare ikke HAM og ikke vores liv - vi er meget aktive og gør meget ud af at spise sundt og lære vores børn sunde mad og motions vaner. Min man er typen der aldrig sidder stille - han knokler løs på arbejdet, knokler løs med renovering af hus, spiller golf, løber, tumler rundt med ungerne osv osv osv - der er altid gang i ham og det er (bl.a.) de ting der tænder mig - så ja, jeg ville squ tænde af hvis han pludselig smed sig på sofaen hver eneste dag med en stor fed pose chips

Enig 

Anmeld

8. juni 2011

samantha1986

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

Altså vi har begge taget på efter vi har mødt hinanden. Vi har hygget os lidt for meget. Vi tænder stadig på hinanden, men jeg synes det er svært at finde sig selv tiltrækkende når man vejer lidt for meget. Man gemmer sig mere eller jeg gør i hvert fald. Jeg er ikke i tvivl om at jeg tænder kæresten og han siger også jeg er smuk som jeg er. men tit er det altså en selv der er problemet hvis man kan sige det sådan.

Men når det er sagt så ville jeg ikke kunne tænde på kæresten hvis han var blvet rigtig stor.

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

SELVFØLGELIG består du.. og fedt med ferie, jeg er så klar til at få min eksamen overstået...slut og færdig..

Ja, kan forestille mig det er tørt, men det er min søn godt nok også...og lidt sart i det, så det passer så godt til ham..hehe..han er Niles fra Frasier serien...

Hvornår kan du selv nyde friheden endelig?

Haha, han er da TOTALT nice så! Lige noget for ham. 

Anmeld

8. juni 2011

bonanza

Ja. Min kæreste er tyk og jeg tænder vildt på ham;-) han er en Gud i sengen.Nu er i flere der skriver at det er såååå usundt at være overvægtig, og ja det er det også, men hvad med de tynde-fede mennesker derude? Nok kan de være slanke at se på men sagen er jo tit at de er fede inden i, dvs at deres organer er pakket ind i fedt, for højt kolsterol tal osv......og tit uden at vide det.Fint at vi har mange forskellige meninger men husk nu på at der er et menneske der har følelser inde bag ved, fed eller tynd! :-)

Anmeld

8. juni 2011

metski83

Jeg ville aldrig gå fra min kæreste uanset hvad. Vi har det så fantastisk godt sammen, og det ville jeg ikke bytte for noget i verden

Ægte kærlighed er ikke udseendet

Anmeld

8. juni 2011

Fenja09

Da jeg lærte min kæreste at kende for 12 år siden var min kæreste lidt for tynd - efter min smag. Idag har han fået mave - ikke voldsomt, men han har da tag over værktøjet  og jeg elsker ham stadig og tænder bestemt også på ham seksuelt. Det har ikke ændret sig overhovedet. Nu synes jeg også at der er meget forskel på overvægt - og synes ski stadig at min kæreste er en lækker mand

/Fenja

Anmeld

8. juni 2011

eElak

EN mand... Umiddelbart nej, det ville jeg ikke... 

Hvis han var MIN mand... Hvis hans personlighed ikke havde ændret sig så ville han stadig tænde mig som før... 

Nu er jeg single på markedet og må indrømme at jeg ikke tænder på overvægtige som sådan.. MEN hvis jeg kommer i snak med en og vi bare klikker, så er det begrænset hvor meget vægten betyder... Kommer an på de andre ting der spiller ind... 

Jeg har skrevet dette indlæg udfra den tese at der er tale om mere en få kilos overvægt.... 

Anmeld

8. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Nej ville ikke kunne tænde på ham hvis han ikke var lækker, som han jo er Men jo han er overvægtig i følge militæret, men kun 8 kg, så det ses jo ikke, han har muskler osv jo Så jo elsker min "overvægtige" mand <333

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

Men prøv at se hvad jeg skriver, jeg har IKKE ondt at overvægtige mennesker, jeg dømmer ikke overvægtige mennesker, min mor er overvægtig, min svigermor er overvægtig, min stedfar er overvægtig.. Lige nu kører debatten på hvorvidt man kan tænde på en overvægtig, og som man kan se er der mange der ville have svært ved det.. Det er såmendt bare dét deabtten her handler om.. Det handler slet slet ikke om hvordan folk trives, men udelukkende om folk ville tænde på en overvægtig når de IKKE har valgt en overvægtig..

Og jeg fortæller jo ikke via denne debat at det er forkert at være overvægtig, eller forkert at tænde på.. Jeg spørger bare hvem der kan/ikke kan og læser deres begrundelser.. Det handler faktisk ikke om sundhed osv, men overvægt som hæmmer sexlivet.. Læs det jeg skriver, for du debattere om noget andet end dét jeg skriver Og så skrev jeg også før, til dig - at jeg IKKE har ondt af overvægtige, for man har vel valgt det, udfra dét man spiser.. Men så siger jeg også, at jeg får ondt af dem der ikke har ressourcer til at gøre noget ved det, for de mennesker findes jo bestemt også

Hmmm..mente nu også at jeg har læst det du skrev, men har nok bare opfattet det anderledes end du mente.
Man kan jo let snakke forbi hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.