SSL skriver:
Hej piger..
Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!
MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..
Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??
Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller" 
Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er
Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil 
Glæder mig til at høreer fra Jer andre 
Ja, jeg ville helt klart tænde på min mand, selv hvis han blev meget overvægtig, tror det fordi jeg bare er så "lost" i alt ved ham, hver en eneste lille ting, og uanset hvordan eller hvad der sker med ham, vil jeg altid være lige forelsket i ham, han gør bare et eller andet ved mig
og så længe han er glad, og lykkelig, er jeg glad og lykkelig, ville aldrig forlange noget som helst af ham, for elsker alt ved ham.