Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Lou87

Det spørgsmål er interessant..

For var jeg i byen og kiggede efter en, så var det nok ikk den med den største ølvom jeg ville vælge jo griner..

Men altså som en skrev, der er to slags fedme lidt for mig også..
Fordi du kan enten være lidt overvægtig pga go mad osv, og stadig holde det lidt - og du kan så også bare være mc donalds fed og ulækker! (sorry hvis jeg støder nogen) og ikk gide gøre noget ved det og nærmest bare æde dig ihjel.. og sådan en type er IKK mig!
De vil jo som regel også blive større og større og det ved jeg ikk ku tænde mig hverken være måde mæssigt set eller krops mæssigt.
Så udfra det ville vi slet ikk passe sammen til og starte med

Men min kæreste og barns far, har da ikk en specielt trimmet mave, men er absolut heller ikk tyk! (vejer måske små 8 kg for meget eller sådan noget) Og jeg ELSKER hans mave, hihi
ville slet ikk ku fordrage en der var for lav og ranglet.. i forhold till mig selv altså.. jeg er heller ikk særlig høj dog, men heller ikk super tynd... Så ville slet ikk ku ha og sku ligge øverst i sengen hvis det var en der var meget mindre end mig hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

N&J

Jeg tror måske også at man som mange skriver vælger at lukke af for den side og fokusere på frække øjne, eller en god tunge, personlighedem...eller noget andet....for jeg tror ikke på at størstedelen og ejheller den overvægtige del af befolkningen sidder og tænder på fedtet alene...

Jeg synes ikke det er overfladisk men ganske naturligt i os mennesker at tænde på det der ser sundt ud= dem der ville være gode at formere sig med....og der er overvægt jo bestemt ikke et tegn på det. Det samme er jo med mænd, det er beviseligt at de tænder på en talje der er 70% af rumpens bredde....det er også et eller andet instinktivt...kvinder har med de mål en sund krop og er yderst egnet til at få børn med.

Altså jeg kan faktisk godt lide en lille ølmave/mavedelle hvor underligt det endeligt lyder, er altid sammen med forholdsvis tynde fyre, men med årenene har de fleste fået en lille mave - og det tænder mig da stadig - også deres mave. 

Til ts:

Nu er jeg selv overvægtigt og har ingen problemer på det område til tros at det er yngre fyre jeg normalt finder sammen med (yngre end mig i hvert fald), men havde den diskussion med en min x en dag (da vi havde været sammen for 117 gang) og efter jeg havde taget 20 kg på, for jeg havde enormt svært ved at forstå at han kunne tænde på mig, men som han sagde lige mig kendte han jo, men han kiggede faktisk sjældent på "dellerne", men mere på brysterne og røven når han tjekkede en kvinde ud og tænkte ikke videre over det med størrelsen - og dele kan jo stadig være gode selvom man vejer 20-30 kg for meget - tror mænd er langt mindre diskriminerende end vi kvinder er.. 

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

N&J skriver:

Altså jeg kan faktisk godt lide en lille ølmave/mavedelle hvor underligt det endeligt lyder, er altid sammen med forholdsvis tynde fyre, men med årenene har de fleste fået en lille mave - og det tænder mig da stadig - også deres mave. 

Til ts:

Nu er jeg selv overvægtigt og har ingen problemer på det område til tros at det er yngre fyre jeg normalt finder sammen med (yngre end mig i hvert fald), men havde den diskussion med en min x en dag (da vi havde været sammen for 117 gang) og efter jeg havde taget 20 kg på, for jeg havde enormt svært ved at forstå at han kunne tænde på mig, men som han sagde lige mig kendte han jo, men han kiggede faktisk sjældent på "dellerne", men mere på brysterne og røven når han tjekkede en kvinde ud og tænkte ikke videre over det med størrelsen - og dele kan jo stadig være gode selvom man vejer 20-30 kg for meget - tror mænd er langt mindre diskriminerende end vi kvinder er.. 

Men det kan vel næppe betegnes som en overvægtig/tyk...men ok, det er svært at debattere noget der ikke er klart defineret...udover det, så sætter fedt sig jo forskelligt på både mænd og kvinder....

Anmeld

8. juni 2011

Sunnyshine

Min kæreste er da ikke nogen supermodel  Men jeg elsker ham sgu for hvert et kilo ligemeget hvordan de nu skulle sidde nu og i fremtiden. 

Det der betyder mest for mig er at han elsker mig, som jeg nu engang er og at han har det godt med sig selv også! 

Anmeld

8. juni 2011

MaliksMor

Hvis jeg var single - ville jeg absolut ikke tænde på en overvægtig mand Nej.

men, min mand er efterhånden med årene blevet lidt større end dengang jeg mødte ham - og det gør ingen forskel på min lyst til ham.

Anmeld

8. juni 2011

N&J

Eva. skriver:

Men det kan vel næppe betegnes som en overvægtig/tyk...men ok, det er svært at debattere noget der ikke er klart defineret...udover det, så sætter fedt sig jo forskelligt på både mænd og kvinder....

Det gør det selvfølgelig, men jeg finder det nu en smule morsomt at mange af de der har svaret at det kunne det ikke finde på ikke har fået børn endnu, så lige nu er det den sunde og aktive livsstil der fylder, jeg tror da det er en meget naturlig ting at mange par lader stå til fordi børn og hverdag fylder for meget, jeg tror dog ikke at de holder op med at tænde på hinanden af den grund.

men som førstehåndsindtryk der er det da på ingen måder tiltrækkende, især hvis det sidder lidt forkert fordelt (store manderøve er slet ikke mig), mens en stor frodig kvindenumse det kan da være enormt flot og tiltrækkende i hvert fald i mine øjne 

Anmeld

8. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

den er lidt svær for der er jo forskel på både kropsbygning og hvordan overvægten sætter sig..

hvis han fik det man kalder ølmave så tror jeg også jeg ville miste lysten men lige pt i forhold til hans højde er han overvægtig uden at se fed ud.. han har bare store muskler på f.eks. overarme og lægge... en lille smule mave men det synes jeg er sexet da jeg sys det ser grimt ud med vaskebrætmave...

er også selv overvægtig.. eller var det i hvert fald inden jeg blev gravid... kan mærke at selvom vægten er næsten den samme som før jeg blev gravid så har jeg det meget anderledes og føler ikke at kroppen er ligeså belastet så tror baby har nuppet nogle af kiloerne...

Anmeld

8. juni 2011

Wimmie

Min mand hører nok til i overvægtsklassen - han vejer vel omkring 120 kg og er 194 høj - men det er godt fordelt, så han ser ikke særlig overvægtig ud - selvom han da har fået sig lidt af en "direktør-mave"

Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg da klart at han var mere lækker da han vejede 90 kg og trænede regelmæssigt, men jeg elsker ham klart for den han er og selve vægten betyder pt. ikke så meget for mig.

Men jeg tror da nok at det har sine grænser...

Jeg vil ikke sige at jeg er til overvægtige mænd, men  jeg har altid godt kunnet lide dem der var lidt chubby på den charmerende måde - hellere lidt ekstra end for lidt; jeg ville have sværere ved at tænde på en mand der var undervægtig eller spinkelt bygget.

Har altid sagt at jeg ikke vil have en mand der vejer mindre end mig, hehe

Anmeld

9. juni 2011

SHERO

Selvom jeg selv er overvægtig har jeg aldrig været sammen med en overvægtig fyr, kan ikke rigtig tænde på det, synes ofte em vamset fyr (som jeg kalder det) er lækre, altså lidt på sidebenene. Jeg har det ikke godt med min krop, og kan sku ærligtalt godt undre mig over min kæreste synes jeg er lækker... Men jeg tror ikke jeg kunne tænde på en meget overvægtig fyr...

Anmeld

9. juni 2011

Mor til Mike

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

Ja, jeg ville helt klart tænde på min mand, selv hvis han blev meget overvægtig, tror det fordi jeg bare er så "lost" i alt ved ham, hver en eneste lille ting, og uanset hvordan eller hvad der sker med ham, vil jeg altid være lige forelsket i ham, han gør bare et eller andet ved mig og så længe han er glad, og lykkelig, er jeg glad og lykkelig, ville aldrig forlange noget som helst af ham, for elsker alt ved ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.