Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anne85

Nu har jeg læst hele tråden igennem, og jeg bliver nødt til lige at vide een ting.

Det er fair nok at I ikke ville kunne tænde på en der er overvægtig, og måske heller aldrig ville vælge en overvægtig som partner. Vi er jo forskellige som mennesker. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i tænker, hvis i ser et par oppe i byen, hvor enten den ene eller begge er overvægtige? Frastøder det jer? Eller er det bare noget i personligt ikke ville kunne leve med?

Jeg har haft flere kærester der var overvægtige, og den sidste kæreste jeg havde, ville nok på flere punkter, ikke tiltrække jer overhovedet. Han er omkring 165 cm. og vejer omkring de 100 kilo. Jeg er 176 cm. og vejer omkring de 90 kilo....men det er jeg ved at gøre noget ved, fordi JEG ikke kan leve med at JEG vejer for meget. Havde en evt. kæreste ikke lyst til at tabe sig, og havde det fint med at veje for meget, jamen så var det HANS beslutning, og jeg ville bestemt ikke tage afstand fra ham af den grund.

Jeg kan sagtens tænde på en overvægtig mand, og kan sagtens synes at hans krop er tiltrækkende. Elsker at kunne putte mig ind til en mere blød krop.

Jeg kan svare ærligt når jeg skriver, at det er det indre der tæller, både følelsesmæssigt og det rent tiltræknings-mæssige. Og dælme om jeg ville tænde på en dejlig bamsebjørn

HVIS jeg nogle gange tænker over en persons størrelse er det udelukkende ud fra et sundhedsfagligtt synspunkt... man er vel lidt skadet af erhvervet Derudover er jeg da fløjtende ligeglad - hvis bare de er lykkelige.

Det misforståes hvis folk læser det som om at overvægtige frastøder mig - jeg har skam selv været en af dem for godt 8 år tilbage.
Jeg kan så absolut også godt li at der er lidt at putte sig ind til - MEN hvis MIN mand pludselig blev tyk og doven ville jeg slet ikke kende ham for det er bare ikke HAM og ikke vores liv - vi er meget aktive og gør meget ud af at spise sundt og lære vores børn sunde mad og motions vaner. Min man er typen der aldrig sidder stille - han knokler løs på arbejdet, knokler løs med renovering af hus, spiller golf, løber, tumler rundt med ungerne osv osv osv - der er altid gang i ham og det er (bl.a.) de ting der tænder mig - så ja, jeg ville squ tænde af hvis han pludselig smed sig på sofaen hver eneste dag med en stor fed pose chips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Mor til Ella

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

Hvis min kæreste skulle ende med at tage på, ville det ikke betyde noget for mig, elsker ham og ved jo hvordan han kan se ud

Men kunne ikke blive tiltrukket af en overvægtig i byen.....

Anmeld

8. juni 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Hvis det er meget ekstremt...altså en meget tynd mand og kæmpe stor kvinde, som jeg har set en del af, så må jeg indrømme jeg tænker at den mand da vidst virkelig tænder på det...

Men ellers tænker jeg ikke over det...synes overordnet det er trist der er så mange tykke og fede mennesker, men det er ud fra al den skade overvægt kan gøre ved helbredet...og så er det da også trist ud fra det at jeg ikke tror på at nogle tykke mennesker synes det er rart at være tyk...

Men altså...jeg tænker ikke så meget om andre, men har da selv tænkt på hvordan jeg så ud med mine kærester..vil da gerne være et flot par... og så må jeg med skam indrømme at jeg tit tænker at godt jeg ikke ser sådan ud når jeg ser en stor kvinde, men det er jo kun fordi jeg hadede at være tyk....

Set udfra et sundhedsmæssigt synspunkt, jamen så synes jeg også det er trist....for jo mere man vejer, jo større risiko er der også for et kortere liv. Men hvis vi snakker om udelukkende det tiltrækningsmæssige, jamen så har jeg ingen problemer med en overvægtig mand....da jeg slet ikke ser på det på den måde  samtidig ville jeg også kunne være sammen med en tynd mand....jeg har haft tynde kærester også.

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Set udfra et sundhedsmæssigt synspunkt, jamen så synes jeg også det er trist....for jo mere man vejer, jo større risiko er der også for et kortere liv. Men hvis vi snakker om udelukkende det tiltrækningsmæssige, jamen så har jeg ingen problemer med en overvægtig mand....da jeg slet ikke ser på det på den måde  samtidig ville jeg også kunne være sammen med en tynd mand....jeg har haft tynde kærester også.

Nu taler vi  at tænde på...ikke at elske osv...og nej, jeg ville aldrig kunne tænde på en klump af en mand.. men godt vi er forskellige, så er der håb for os alle...og jeg er sgu heller ikek for slank..

Anmeld

8. juni 2011

Carina1977

Anne85 skriver:

HVIS jeg nogle gange tænker over en persons størrelse er det udelukkende ud fra et sundhedsfagligtt synspunkt... man er vel lidt skadet af erhvervet Derudover er jeg da fløjtende ligeglad - hvis bare de er lykkelige.

Det misforståes hvis folk læser det som om at overvægtige frastøder mig - jeg har skam selv været en af dem for godt 8 år tilbage.
Jeg kan så absolut også godt li at der er lidt at putte sig ind til - MEN hvis MIN mand pludselig blev tyk og doven ville jeg slet ikke kende ham for det er bare ikke HAM og ikke vores liv - vi er meget aktive og gør meget ud af at spise sundt og lære vores børn sunde mad og motions vaner. Min man er typen der aldrig sidder stille - han knokler løs på arbejdet, knokler løs med renovering af hus, spiller golf, løber, tumler rundt med ungerne osv osv osv - der er altid gang i ham og det er (bl.a.) de ting der tænder mig - så ja, jeg ville squ tænde af hvis han pludselig smed sig på sofaen hver eneste dag med en stor fed pose chips

Ok nu er det jo heller ikke alle overvægtige der smider sig på sofaen med en pose chips hver aften. Den kæreste jeg havde, var meget aktiv. "problemet" har nok mere været, at han havde levet alene i mange år, og derfor havde snuppet den nemme løsning, når han skulle have noget at spise, deraf overvægten  Men han var/er en glad og lykkelig mand på trods af overvægten, og det er jo det vigtigste.

Men jeg er enig med dig i, at hvis vi kigger på det sundheds-mæssige, så er det bestemt ikke smart med en stor overvægt...bestemt ikke.

Anmeld

8. juni 2011

Mor til Ella

Carina1977 skriver:

Nu har jeg læst hele tråden igennem, og jeg bliver nødt til lige at vide een ting.

Det er fair nok at I ikke ville kunne tænde på en der er overvægtig, og måske heller aldrig ville vælge en overvægtig som partner. Vi er jo forskellige som mennesker. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i tænker, hvis i ser et par oppe i byen, hvor enten den ene eller begge er overvægtige? Frastøder det jer? Eller er det bare noget i personligt ikke ville kunne leve med?

Jeg har haft flere kærester der var overvægtige, og den sidste kæreste jeg havde, ville nok på flere punkter, ikke tiltrække jer overhovedet. Han er omkring 165 cm. og vejer omkring de 100 kilo. Jeg er 176 cm. og vejer omkring de 90 kilo....men det er jeg ved at gøre noget ved, fordi JEG ikke kan leve med at JEG vejer for meget. Havde en evt. kæreste ikke lyst til at tabe sig, og havde det fint med at veje for meget, jamen så var det HANS beslutning, og jeg ville bestemt ikke tage afstand fra ham af den grund.

Jeg kan sagtens tænde på en overvægtig mand, og kan sagtens synes at hans krop er tiltrækkende. Elsker at kunne putte mig ind til en mere blød krop.

Jeg kan svare ærligt når jeg skriver, at det er det indre der tæller, både følelsesmæssigt og det rent tiltræknings-mæssige. Og dælme om jeg ville tænde på en dejlig bamsebjørn

Jeg er faktisk ligeglad med hvordan andre ser ud og hvem de tænder på, synes det er fedt at der er en til os alle

Når jeg siger jeg ikke kunne blive tiltrukket at en overvægtig, synes jeg også lige jeg vil sige at heller ikke kunne tænde på en meget tynd mand.

overvægt er jo mange ting så engang en hvor hans bmi var for højt og burde veje cc 15 kg mindre, men det sad som det skulle, det var da piv frækt. Hellere 10 kg for meget end for lidt

Men nej det frastøder mig ikke at andre har lidt for meget på kroppen.

Anmeld

8. juni 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Nu taler vi  at tænde på...ikke at elske osv...og nej, jeg ville aldrig kunne tænde på en klump af en mand.. men godt vi er forskellige, så er der håb for os alle...og jeg er sgu heller ikek for slank..

En klump hehe....det var da også en måde at beskrive det på

Respekt for at du ikke ville kunne tænde på en meget overvægtig mand....heldigvis er der somregel mange forskellige typer mænd....så må vi jo bare vælge udfra det vi helst vil ha

Anmeld

8. juni 2011

MortilCilas

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

Min xkæreste tog ca 5-10kg på, som jeg gjorde, i starten af min graviditet. Og jeg er overhovedt ikke til butted eller overvægtige fyre. Og de kan være virkelige søde, og nok drømmemanden. Men seksuelt, er det overhovedt ikke mig.

Anmeld

8. juni 2011

Fru Hansen

Jeg syntes det er utroligt hvor mange der sætter overvægt i bås med dårlig ernæring og dovenskab, hvorimod slank opfattes som sundt og aktivt. Det er en noget forsimplet tanke i min verden.
Og noget helt andet er at vægt jo hverken gør folk til værrer eller bedre mennesker.

Jeg er ca. 30 kg overvægtig og har været det siden jeg var omkring 15 år. Jeg vil ikke fortælle hvorfor i et offentligt forum men bare sige at der er en god grund.

De sidste par år har jeg kæmpet med komme af med overvægten og jeg vil på ingen måde kalde mig doven eller dårligt ernæret. Jeg dyrker fitness ca. 3 gange om ugen og sidder generelt ikke stille. Men kan jo altså ikke tabe mig i lyntempo og er stadig overvægtig trods sund og aktiv livsførelse.

Min elskede mand derimod dyrker ikke motion overhovedet men er en almindelig aktiv mand i hverdagen med job, hus og havearbejde mm. Han er normalvægtig og har aldrig skulle kæmpe for vægten. Han spiser hvad han har lyst til og i store mængder.

Jeg kunne godt tænde på en overvægtig mand, men ikke en der er så overvægtig som jeg selv er lige nu.

En meget overvægtig mand ville jeg nok skulle kende for at tænde på ham, hvorimod jeg kunne tænde på hurtigere på en normalt eller letovervægtig mand.
De der små spinkle tændstiks-mænd kan jeg ikke bruge til noget. Jeg skal have en stor og stærk mand der kan sætte hylder op og åbne syltetøjet når låget sidder fast

Anmeld

8. juni 2011

Nej, jeg ville ik tænde på det!!!Og heller ik omvendt!!

Jeg ville dog ik gå fra ham, jeg ville hellere støtte ham i et vægttab..

Men bortset fra det, så tror jeg aldrig nogen sinde at  nogle af os ville 'nå så langt ud' så vi ville blive overvægtige!! Det ligger ik til vores livsstil, hvis man kan sige det sådan!! 

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.