Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

SSL

Frøken J. skriver:

Jeg har det som dig, og det har han også. Og det synes jeg ikke er hverken underligt eller forkert, især fordi mænd fx er meget visuelle. Jeg har jo været fed, og han har da også klart meldt ud, at sådan skal jeg ikke ende igen, fordi han ville have problemer med at tænde på mig så. Ikke at han ville gå fra mig self.! Og det forstår jeg helt vildt godt, for jeg ville have det på samme måde, hvis han blev overvægtig. Men nu er der self. også en spændvidde af "overvægtighed". Hehe

Jeg ville elske ham lige højt, og jeg kunne ikke drømme om at gå fra ham, men jeg ville bestemt tænde mindre på ham, ligesom han ville tænde mindre på mig som fed. Det synes jeg hverken er forkert eller underligt

Jeg synes også det er fedt at læse hvor mange der er ærlige overfor hinanden omkring det.. Selvf. ville jeg ikke tænde mindre på min kæreste af at han tager 10-15kg på, men derover kan det være jeg begynder at nævne det for ham, men det gør vi generelt herhjemme hvis vi bliver for slaskede at se på he he.. Vi kan godt hver især have perioder hvor det er joggintøj og kedeligt hår, hår på benene samt udgroede skæg,hehehe.. men så siger vi til hinanden at nok er nok Det er dejligt synes jeg, at vi har sådan et forhold hvor vi siger når hinanden bare ser godt ud, óg siger når nok er nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

SSL

Dinna88 skriver:

Nej, det ville jeg ikke. Men her handler det er om at være fed. Jeg synes det kan være pænt, til nogle, at være buttede. Men på den anden side, så ville det ikke være min kæreste, hvis han blev tyk. Vi elsker sund mad og elsker at være aktive - og man bliver jo ikke fed af at spise sundt og være aktiv. 

Det er netop det jeg er kommet frem til, at mange har en livsstil efter at leve sund og motionere, og det er dem der giver udtryk for at have svært ved at tænde på en overvægtig, fordi det også ligger fjernt fra dén livsstil man nu har

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

SSL skriver:

Jeg synes også det er fedt at læse hvor mange der er ærlige overfor hinanden omkring det.. Selvf. ville jeg ikke tænde mindre på min kæreste af at han tager 10-15kg på, men derover kan det være jeg begynder at nævne det for ham, men det gør vi generelt herhjemme hvis vi bliver for slaskede at se på he he.. Vi kan godt hver især have perioder hvor det er joggintøj og kedeligt hår, hår på benene samt udgroede skæg,hehehe.. men så siger vi til hinanden at nok er nok Det er dejligt synes jeg, at vi har sådan et forhold hvor vi siger når hinanden bare ser godt ud, óg siger når nok er nok

Præcis! For det er lige det, der er self. en grænse. +10 kilo er ikke noget der frastøder mig overhovedet fx. Kan knap nok se den slags på min kæreste Men det er vigtigt at holde hinanden om på frækheden og lækkerheden. Har altid sagt jeg ikke skal blive sådan en slaskekone som aldrig gør noget ud af sig selv, fordi hun er i forhold

Anmeld

8. juni 2011

Dinna88

SSL skriver:

Det er netop det jeg er kommet frem til, at mange har en livsstil efter at leve sund og motionere, og det er dem der giver udtryk for at have svært ved at tænde på en overvægtig, fordi det også ligger fjernt fra dén livsstil man nu har

Jeg har ikke læst hele tråden, kun de første par sider, håber det er OK at jeg svarede alligevel - lyder lidt som om I er kommet til en konklusion 

Men ja, præcis. Vi ville gøre noget ved det i opløbet, hvis det var ved at tage overhånd - hvilket jeg slet ikke ser ske! 

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Frøken J. skriver:

Præcis! For det er lige det, der er self. en grænse. +10 kilo er ikke noget der frastøder mig overhovedet fx. Kan knap nok se den slags på min kæreste Men det er vigtigt at holde hinanden om på frækheden og lækkerheden. Har altid sagt jeg ikke skal blive sådan en slaskekone som aldrig gør noget ud af sig selv, fordi hun er i forhold

Nej, jeg har det ligesådan, Janne-pigen!! Jeg går også pt og ligner slaske om formiddagen, ha ha - men så inden Jesper vender hjem ornder jeg lige udseendet nogenlunde ha ha.. Men nu skal det heler ikke lyde som om at vi er fuldstændig fokuseret på udseendet, for vi kan sagtens se lade og kedelige ud sammen, uden tvivl

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, kun de første par sider, håber det er OK at jeg svarede alligevel - lyder lidt som om I er kommet til en konklusion 

Men ja, præcis. Vi ville gøre noget ved det i opløbet, hvis det var ved at tage overhånd - hvilket jeg slet ikke ser ske! 

Ja, jeg synes jeg selv blev bevidst om hvorfor jeg har det sådan - det er bare at det ikke ligger til Vores livsstil!! Og så er det jo klart, at det er så fjernt at man skulle ende som overvægtige

Anmeld

8. juni 2011

lukasmor

Helt sikkert. Min kæreste er lækker uanset hvad ikke mindst for hans skønne personlighed <3

Anmeld

8. juni 2011

Faith

Hmm nej det tror jeg helt ærligt ikke jeg ville kunne... Overfladisk? Ja måske. Men som andre skriver så er sex meget visuelt og fedme synes jeg ærlig talt ikke er sexet.

Anmeld

8. juni 2011

Dinna88

SSL skriver:

Ja, jeg synes jeg selv blev bevidst om hvorfor jeg har det sådan - det er bare at det ikke ligger til Vores livsstil!! Og så er det jo klart, at det er så fjernt at man skulle ende som overvægtige

Nemlig - han ville ikke  være den person jeg kender, hvis han lod sig blive overvægtig 

Anmeld

8. juni 2011

Holbæktrunten

Hmm.... Nu er min mand 192 høj og vejer 80 kg, så hvis han tog en smule på, ville der ikke ske noget ved det...

Men synes da at det ville være uattraktivt hvis han pludselig tog 30 kg på - ingen tvivl om det! Og tror jeg ville have svært ved at se på ham indtage hans elskede cola, eller en gang fastfood i ny og næ...

Jeg ville aldig gå fra ham pga det, men ved sgu ikke lige mht sexlivet. Tænker at overvægten jo kommer snigende, så man måske henad vejen vænner sig til den, og man så stadig kan lege sammen. Men var det fra den ene dag til den anden, var der nok lukket for det varme vand 

Og så er jeg forøvrigt smadder dobbeltmoralsk, for ligger normalt selv i den buttede ende... Men kan godt lide en slank og stærk mandekrop...

Når det så er sagt... Så tror jeg også godt at jeg havde kunnet falde for en mand der var lettere overvægtig - hvis han havde det rette sind/humor og intellekt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.