MorTilJanuar skriver:
ooooohm bum bum overvægtig det kommer an på hvilken form for overvægtig det var 
Min kæreste havde den meget meget dumme ide at steroider det var fjing fjong skide godt den gang vi var bedstevenner, og den kunne jeg simpelthen ikke tænde på ham
jeg syntes det var SÅ grimt at kroppen blev fuld af væske ....
Han er MEGET anderledes end alle de andre jeg har kendt, de har alle sammen været lidt af nogle smukke-dukker og ham jeg har nu er det LANGT fra.. men elsker ham på en måde jeg aldrig har elsket andre og det er vigtigst for mig 
Hov, jeg havde glemt dig!! Det var svært at følge med 
Hormon brød kan jo også være frygtelig grimme, jeg ville helt klart ikke kunne tænde på sådan en heller, he he.. Meget sart her.. Ej, men det forstår jeg godt, du ikke kunne tænde på.. Men det er også her jeg tænker at han må have ændret det for Jeres fælles sexliv siden I er sammen nu?! Hvis ja, PERFEKT! - For det giver da mening at man sørger for hinanden og kan tænde på hinanden..
Jeg synes I ser så søde og glade ud
Jesper er også anderledes fra andre fyre jeg har datet, men det har jo også sååå meget med udstråling at gøre, selvsikkerhed osv.. Men overvægt er én af de ting jeg bare har svært ved at håndtere, men efter jeg lavede denne tråd kom jeg også frem til hvorfor, og det er jo klart fordi det ikke ligger til Vores livsstil, så det ville ikke være 'os', hvis en af os blev tykke...
Anmeld