Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anne85

SSL skriver:

Jeg er helt enig, og vi lever meget på samme måde.. En mand fyldt med dejlig energi, går op i sport, vi går op i sund kost og en god livsstil, så jeg tror nu heller ikke vi ville ende derude.. Men hypotetisk, ville jeg heller ikke kunne tænde på ham.. Jeg hører bare ofte "Det er det indre der tæller", og jeg ser ofte par der blive lade sammen, lever af junk og har store sorte rander under øjene og bare skal have dagene til at gå nærmest.. Jeg bliver trist og vi snakker herhjemme om, at sådan skal vi aldrig blive/være Men det ligger heller ikke til os, så det bliver det nok heller ikke

Præcis Det ville være så fjernt fra vores verden... og det vil aldrig komme til at ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Bavianis

Jeg ville sagtens kunne tænde på min mand selvom han var overvægtig.

Jeg tænder mere af, på tynde fugleskræmsel-mænd, der vejer mindre end mig. Det er ret umandigt efter min mening, og tanken om at man kan løfte dem og ligge dem ihjel hvis man er uheldig er bare usexet

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Bavianis skriver:

Jeg tænder mere af, på tynde fugleskræmsel-mænd, der vejer mindre end mig. Det er ret umandigt efter min mening, og tanken om at man kan løfte dem og ligge dem ihjel hvis man er uheldig er bare usexet

Men det ser jo præcis lige så usundt ud som dem med for meget...det ville jeg heller ikke kunne tænde på...men altså, en almindelig(hvad det så er..) sund udseende mand..

Anmeld

8. juni 2011

SSL

B&J skriver:

Ja men der skal også meget til for at stoppe et sexliv jeg er jo ekstrem overvægtigt og vi har verdens bedste sex liv ingen af os klager...

men min kæreste er jo det man kalder tyndfed for han drikker cola og rygersmøger og spiser godt nok sundt med fordi jeg gør men der er jo ikke noget sundt i ham fordi han er tynd

Men jeg synes det er fantastisk at folk kan have et godt sexliv på trods af ekstra kg. Og jeg synes det er fedt du deltager i tråden og takker for ærligheden, for jeg synes det ér spændende at tænke på det med "det indre tæller" osv osv osv..

Men så har i vel også en livsstil derefter? Når nu din mand lever så usundt? Så ved man vel hvad der sker med kroppen osv, og ved at ens krop er efter ens kostvaner (Det er ikke for at være nedladende, det er slet ikke skrevet sådan, det er kun fordi du selv kommer ind på det, med kosten og at være tyndfed)  Ved ikke om jeg har forklaret mig ordentligt, ellers må jeg uddybe lidt bedre

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

Bavianis skriver:

Ha ha.... ja sårn har jeg det trods alt også - hellere 5 kg for meget end en lille tynd fyr man var bange for at knække

Anmeld

8. juni 2011

Bavianis

Anne85 skriver:

Ha ha.... ja sårn har jeg det trods alt også - hellere 5 kg for meget end en lille tynd fyr man var bange for at knække

Lige præcis! Min mand skal sgu være MANISH - og det er en mand på 60 kg sgu ikke...

Anmeld

8. juni 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

ooooohm bum bum overvægtig det kommer an på hvilken form for overvægtig det var 

Min kæreste havde den meget meget dumme ide at steroider det var fjing fjong skide godt den gang vi var bedstevenner, og den kunne jeg simpelthen ikke tænde på ham  jeg syntes det var SÅ grimt at kroppen blev fuld af væske ....

Han er MEGET anderledes end alle de andre jeg har kendt, de har alle sammen været lidt af nogle smukke-dukker og ham jeg har nu er det LANGT fra.. men elsker ham på en måde jeg aldrig har elsket andre og det er vigtigst for mig 

Hov, jeg havde glemt dig!! Det var svært at følge med

Hormon brød kan jo også være frygtelig grimme, jeg ville helt klart ikke kunne tænde på sådan en heller, he he.. Meget sart her.. Ej, men det forstår jeg godt, du ikke kunne tænde på.. Men det er også her jeg tænker at han må have ændret det for Jeres fælles sexliv siden I er sammen nu?! Hvis ja, PERFEKT! - For det giver da mening at man sørger for hinanden og kan tænde på hinanden..

Jeg synes I ser så søde og glade ud  Jesper er også anderledes fra andre fyre jeg har datet, men det har jo også sååå meget med udstråling at gøre, selvsikkerhed osv.. Men overvægt er én af de ting jeg bare har svært ved at håndtere, men efter jeg lavede denne tråd kom jeg også frem til hvorfor, og det er jo klart fordi det ikke ligger til Vores livsstil, så det ville ikke være 'os', hvis en af os blev tykke...

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Bavianis skriver:

Lige præcis! Min mand skal sgu være MANISH - og det er en mand på 60 kg sgu ikke...

Jooo..du skal bare selv kun veje 30 kg...

Anmeld

8. juni 2011

Isabella_mor

hvis han blev tykkere end han er nu... ja selvfølgelig...  fordi at jeg kender ham så godt... og at jeg elsker hans indre. og hans ydre... og hvis han blev tykkere ville han måske selv blive mere ked end jeg.. han har en sød mave som han flittigt sagde da jeg var gravid at han var sympati gravid, og den kan han jo ikke rigtig bruge længere... 

men kendte jeg ham ikke, var det nok ikke ham jeg ville kigge efter på gaden nej. hvis han blev tykkere... 

Anmeld

8. juni 2011

LC

Min mand vejer nok lige under hvad der er normalt, men er ikke vildt undervægtig. Tror ikke det ville være et problem for mig at tænde på ham hvis han kom til at veje mere end han gør nu, men han er meget opmærksom på sin vægt, og træner  åpmeget i perioder hvor han selv mener han har tage på(hvis han har tage på så er det så lidt at jeg ikke har opdaget det)

Men tror ikke det ville være et problem at tænde på en som man har været sammen med i mange år, og som med alderen ændre figur.

Men hvis jeg ikke stod og var gift, gravid med barn nr 2. osv. Men istedet singel, så ville jeg aldrig begynde at date en der var overvægtig, ville slet ikke kunne tænde på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.