Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Aves.

B&J skriver:

Ja det er nemlig et tegn på et usundt liv men alle kan jo ændre det ikke?

Jo....men gør de det eller bliver det bare tykkere...jeg ville ikek falde for en og blev min mand fed, så ville jeg virkelig overveje hvad der var sket for os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

B&J

SSL skriver:

Nu må jeg tale ud fra det, ren hypotetisk.. Altså, hvis min kæreste blev fed, ville jeg fortælle ham at nok er nok, og de hæmmer vores sexliv og vi bør tabe os, jeg vil hjælpe ham, med at lave sund mad, smøre lækre sunde madpakker og løbe/cykle/gå ture sammen.. Hvis ikke det hjalp og han fattede alvoren, måtte jeg jo vælge om jeg vil have et familieliv med en mand jeg ikke kan have sex med, eller være alene.. Groft sagt, og sat på spidsen.. Men nu er jeg dog glad for at min kæreste og jeg er enige om at sund livsstil betyder meget for os, og vi ikke ønsker at ende der hvor man bliver overvægtig, nogen af os SÅ jeg tror/håber ikke det sker, og hvis det sker er vi enige om at sådan har vi ikke lyst til at se ud, overfor hinanden heller

Ja men der skal også meget til for at stoppe et sexliv jeg er jo ekstrem overvægtigt og vi har verdens bedste sex liv ingen af os klager...

men min kæreste er jo det man kalder tyndfed for han drikker cola og rygersmøger og spiser godt nok sundt med fordi jeg gør men der er jo ikke noget sundt i ham fordi han er tynd

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

SSL skriver:

Det er da rigtig godt, for mange forhold, tror jeg - at man vælger at tænde på de andre ting, fremfor at fokusere på at han er tyk.. Men jeg synes det er godt at folk kan fokusere på noget andet, jeg tror dig bare ikke jeg ville kunne selv.. Men måske ville jeg efter mange år sammen og fødsler, børn og et liv sammen

Men det giver ganske god mening dét du skriver med at man vælger det sunde og gode som man kan se sig selv formere sig med  Det giver mening faktisk!

Det er i hvert fald det at videnskaben er kommet frem til...hvad jeg har læst mig til for det er da interessant at noget er attraktivt og andet ikke...

Nå, men klart det er godt at man fokuserer på andet, det jeg ville pointere var jo at det jo er noget med at lukke af for noget der måske ikke er så attraktiivt mere end det faktisk er mennesker der tænder på den del...giver det mening?

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Anne85 skriver:

Ja det er det indre der tæller MEN jeg håber ved Gud at min mand og jeg altid vil forsøge at være lækre overfor hinanden for der er ingen tvivl om at udseende spiller en væsentlig rolle i den fysiske tiltrækning.

For mig handler det ikke kun om vægten - men hvis min mand var overvægtig ville det også betyde at jeg havde fået mig en doven mand. Og DET ville jeg ikke kunne leve med - jeg elsker min mand fordi (eller bl.a. fordi - der er jo tusind andre grunde også ) han er en stor energibombe - han er ikke typen der smider sig på sofaen efter en lang arbejdsdag - han har altid energi til at lege med ungerne, lege med mig osv. Pt. er vi ved at sætte hus i stand så ved siden af hans fuldtidsjob arbejder han hver eneste dag i huset (og der blir KNOKLET igennem) og DET synes jeg squ er frækt.

Derudover går jeg selv utrolig meget op i motion og sund kost - så hvis min mand pludselig begyndte at leve af McDonalds og ligge på sofaen flere timer hver dag SÅ ville jeg miste interessen for det ville være så fjernt fra mit liv.

Men jeg er på ingen måde bange for at han nogensinde skulle blive sårn

Jeg er helt enig, og vi lever meget på samme måde.. En mand fyldt med dejlig energi, går op i sport, vi går op i sund kost og en god livsstil, så jeg tror nu heller ikke vi ville ende derude.. Men hypotetisk, ville jeg heller ikke kunne tænde på ham.. Jeg hører bare ofte "Det er det indre der tæller", og jeg ser ofte par der blive lade sammen, lever af junk og har store sorte rander under øjene og bare skal have dagene til at gå nærmest.. Jeg bliver trist og vi snakker herhjemme om, at sådan skal vi aldrig blive/være Men det ligger heller ikke til os, så det bliver det nok heller ikke

Anmeld

8. juni 2011

ønskebørn74

SSL skriver:

Hvor er det dejligt for Jer, efter 12 år )) Det synes jeg bestemt, er godt klaret, for det lyder da til I har et perfekt sexliv trods at det ydre har ændret sig

Er i hvertfald lykkellig med ham på alle punkter også dette...

Ønsker det for alle, at de har en mand der giver mindst lige så meget som han modtager... Ikke alle mænd har denne indstilling til sex...

Anmeld

8. juni 2011

B&J

Eva. skriver:

Jo....men gør de det eller bliver det bare tykkere...jeg ville ikek falde for en og blev min mand fed, så ville jeg virkelig overveje hvad der var sket for os..

Jaaa men som jeg skrev til trådstarten nogle mænde og incl min kæreste er det man kalder tyndfed fordi han spiser sundt men drikker cola og ryger og han kan æde alt men bliver dog ikke tyk.. men det er jo så forskelligt jeg ville sagtens elske min fyr selv om han tog 30kg på

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

Eva. skriver:

Lige netop...overvægt og fedme er jo for langt de fleste et tegn på at man er ligeglad med det man fylder på og sin sundhed, at man lader stå til og det ville jeg slet ikke kunne respektere eller leve med. Sådan en mand skal jeg ikek have,.

Præcis... så nej, jeg ville da ikek forlade min mand hvis han pludselig tog lidt på (han vejer i øvrigt 20 kg mere end da vi mødte hinanden - men dengang var han også bare en lille tynd dreng - nu er han bare blevet en stor lækker mand ) MEN jeg ville ikke tænde på ham hvis han pludselig blev en doven las for det er slet ikke HAM og slet ikke vores liv

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Eva. skriver:

Det er i hvert fald det at videnskaben er kommet frem til...hvad jeg har læst mig til for det er da interessant at noget er attraktivt og andet ikke...

Nå, men klart det er godt at man fokuserer på andet, det jeg ville pointere var jo at det jo er noget med at lukke af for noget der måske ikke er så attraktiivt mere end det faktisk er mennesker der tænder på den del...giver det mening?

Det giver god mening, og det giver mening og grund til at der er nogle par der er sammen endnu, på trods af nogle komplekser som man bare ikke fokusere på Det er fantastisk at folk kan det og gør det, det redder da nok nogle parforhold

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

SSL skriver:

Det giver god mening, og det giver mening og grund til at der er nogle par der er sammen endnu, på trods af nogle komplekser som man bare ikke fokusere på Det er fantastisk at folk kan det og gør det, det redder da nok nogle parforhold

Helt sikkert...ellers havde min  da sparket mig ud dengang jeg var overvægtig og med lange laaaaange babser og hængevom...hehe...

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Anne85 skriver:

Præcis... så nej, jeg ville da ikek forlade min mand hvis han pludselig tog lidt på (han vejer i øvrigt 20 kg mere end da vi mødte hinanden - men dengang var han også bare en lille tynd dreng - nu er han bare blevet en stor lækker mand ) MEN jeg ville ikke tænde på ham hvis han pludselig blev en doven las for det er slet ikke HAM og slet ikke vores liv

Præcis.... og så er der da også bekymringen omkring det sundhedsskadelige i at være for tyk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.