Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

TinaPina

Ja, hvis min kæreste blev overvægtig ville jeg stadigvæk tænde på ham. I virkeligheden betyder hans indpakning i Pisse meget fordi jeg bare tænder på den han er.

Skulle jeg finde en ny ville det måske være noget andet, også selvom jeg selv er overvægtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Aves.

SSL skriver:

Det er jo netop dét jeg tænker Eva Mange danskere ER overvægtige, og det er facts.. Men dejligt at det ikke kun er mig der er 'overfladisk' på det plan.. Jeg vil også mene at end choppy mand ka være yderst sexet.. Men at det går over i overvægt/tyk/fedme, det ville jeg bare ikke kunne.. Men heldigvis er min kæreste og jeg ret enige på dét punkt og går op i os selv, og vi er ærlige over for hinanden hvis vi har været i jogginstøjs perioder lidt for længe he he..

Jeg tror måske også at man som mange skriver vælger at lukke af for den side og fokusere på frække øjne, eller en god tunge, personlighedem...eller noget andet....for jeg tror ikke på at størstedelen og ejheller den overvægtige del af befolkningen sidder og tænder på fedtet alene...

Jeg synes ikke det er overfladisk men ganske naturligt i os mennesker at tænde på det der ser sundt ud= dem der ville være gode at formere sig med....og der er overvægt jo bestemt ikke et tegn på det. Det samme er jo med mænd, det er beviseligt at de tænder på en talje der er 70% af rumpens bredde....det er også et eller andet instinktivt...kvinder har med de mål en sund krop og er yderst egnet til at få børn med.

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

Ja det er det indre der tæller MEN jeg håber ved Gud at min mand og jeg altid vil forsøge at være lækre overfor hinanden for der er ingen tvivl om at udseende spiller en væsentlig rolle i den fysiske tiltrækning.

For mig handler det ikke kun om vægten - men hvis min mand var overvægtig ville det også betyde at jeg havde fået mig en doven mand. Og DET ville jeg ikke kunne leve med - jeg elsker min mand fordi (eller bl.a. fordi - der er jo tusind andre grunde også ) han er en stor energibombe - han er ikke typen der smider sig på sofaen efter en lang arbejdsdag - han har altid energi til at lege med ungerne, lege med mig osv. Pt. er vi ved at sætte hus i stand så ved siden af hans fuldtidsjob arbejder han hver eneste dag i huset (og der blir KNOKLET igennem) og DET synes jeg squ er frækt.

Derudover går jeg selv utrolig meget op i motion og sund kost - så hvis min mand pludselig begyndte at leve af McDonalds og ligge på sofaen flere timer hver dag SÅ ville jeg miste interessen for det ville være så fjernt fra mit liv.

Men jeg er på ingen måde bange for at han nogensinde skulle blive sårn

Anmeld

8. juni 2011

SSL

B&J skriver:

Jamen hvis han ikke ønsker at tabe sig jamen så må man jo sige farvel eller finde det gode i den person man elsker,

min kæreste har været der for mig rigtigt meget og jeg for ham og ville ALDRIG i mit liv forlade ham hvis han blev overvægtig elsker ham virkelig og hvis det blev et problem ville jeg da håbe jeg kunne få ham til at tabe de kg med min hjælp og igen være der 110% for ham..

men ved ikke nu er jeg jo selv ekstrem overvægtig og min kæreste tænder da på mig, det håber jeg da for kan da se jeg kan tænde ham så lidt må da der være i mig

Nu må jeg tale ud fra det, ren hypotetisk.. Altså, hvis min kæreste blev fed, ville jeg fortælle ham at nok er nok, og de hæmmer vores sexliv og vi bør tabe os, jeg vil hjælpe ham, med at lave sund mad, smøre lækre sunde madpakker og løbe/cykle/gå ture sammen.. Hvis ikke det hjalp og han fattede alvoren, måtte jeg jo vælge om jeg vil have et familieliv med en mand jeg ikke kan have sex med, eller være alene.. Groft sagt, og sat på spidsen.. Men nu er jeg dog glad for at min kæreste og jeg er enige om at sund livsstil betyder meget for os, og vi ikke ønsker at ende der hvor man bliver overvægtig, nogen af os SÅ jeg tror/håber ikke det sker, og hvis det sker er vi enige om at sådan har vi ikke lyst til at se ud, overfor hinanden heller

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

B&J skriver:

Jamen hvis han ikke ønsker at tabe sig jamen så må man jo sige farvel eller finde det gode i den person man elsker,

min kæreste har været der for mig rigtigt meget og jeg for ham og ville ALDRIG i mit liv forlade ham hvis han blev overvægtig elsker ham virkelig og hvis det blev et problem ville jeg da håbe jeg kunne få ham til at tabe de kg med min hjælp og igen være der 110% for ham..

men ved ikke nu er jeg jo selv ekstrem overvægtig og min kæreste tænder da på mig, det håber jeg da for kan da se jeg kan tænde ham så lidt må da der være i mig

Men overvægt er jo et tegn på at man ikke leversundt, at kroppen ikke fungerer optimalt eller får det der er bedst for dem...jeg ville ikke kunne leve med en mand der bare var ligeglad på den måde..fedmen er jo bare et symptom...

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Min er en dejlig bamse og det har han altid været..og jeg synes han er verdens dejligste.
Ellers har jeg altid faldet for meget slanke (og meget høje) mænd..men ham her..der sagde det bare bum og så lå jeg der LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

SSL

ønskebarn74 skriver:

Det ville jeg... For jeg har min egen sexgud der er så fræk og elsker at få mig til at vride mig af nydelse... ...GG...

Og han tænder vildt på mig selvom jeg idag er monster fed og var lækker smækker da vi startede for 12år siden... vi elsker hinanden med hud og hår...

Han har de frækkeste øjne og skal bare sende mig sit frække blik, så er jeg klar... Så vægt har intet at sige, jeg tænder på ham som han er....

Hvor er det dejligt for Jer, efter 12 år )) Det synes jeg bestemt, er godt klaret, for det lyder da til I har et perfekt sexliv trods at det ydre har ændret sig

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Anne85 skriver:

Ja det er det indre der tæller MEN jeg håber ved Gud at min mand og jeg altid vil forsøge at være lækre overfor hinanden for der er ingen tvivl om at udseende spiller en væsentlig rolle i den fysiske tiltrækning.

For mig handler det ikke kun om vægten - men hvis min mand var overvægtig ville det også betyde at jeg havde fået mig en doven mand. Og DET ville jeg ikke kunne leve med - jeg elsker min mand fordi (eller bl.a. fordi - der er jo tusind andre grunde også ) han er en stor energibombe - han er ikke typen der smider sig på sofaen efter en lang arbejdsdag - han har altid energi til at lege med ungerne, lege med mig osv. Pt. er vi ved at sætte hus i stand så ved siden af hans fuldtidsjob arbejder han hver eneste dag i huset (og der blir KNOKLET igennem) og DET synes jeg squ er frækt.

Derudover går jeg selv utrolig meget op i motion og sund kost - så hvis min mand pludselig begyndte at leve af McDonalds og ligge på sofaen flere timer hver dag SÅ ville jeg miste interessen for det ville være så fjernt fra mit liv.

Men jeg er på ingen måde bange for at han nogensinde skulle blive sårn

Lige netop...overvægt og fedme er jo for langt de fleste et tegn på at man er ligeglad med det man fylder på og sin sundhed, at man lader stå til og det ville jeg slet ikke kunne respektere eller leve med. Sådan en mand skal jeg ikek have,.

Anmeld

8. juni 2011

B&J

Eva. skriver:

Men overvægt er jo et tegn på at man ikke leversundt, at kroppen ikke fungerer optimalt eller får det der er bedst for dem...jeg ville ikke kunne leve med en mand der bare var ligeglad på den måde..fedmen er jo bare et symptom...

Ja det er nemlig et tegn på et usundt liv men alle kan jo ændre det ikke?

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Eva. skriver:

Jeg tror måske også at man som mange skriver vælger at lukke af for den side og fokusere på frække øjne, eller en god tunge, personlighedem...eller noget andet....for jeg tror ikke på at størstedelen og ejheller den overvægtige del af befolkningen sidder og tænder på fedtet alene...

Jeg synes ikke det er overfladisk men ganske naturligt i os mennesker at tænde på det der ser sundt ud= dem der ville være gode at formere sig med....og der er overvægt jo bestemt ikke et tegn på det. Det samme er jo med mænd, det er beviseligt at de tænder på en talje der er 70% af rumpens bredde....det er også et eller andet instinktivt...kvinder har med de mål en sund krop og er yderst egnet til at få børn med.

Det er da rigtig godt, for mange forhold, tror jeg - at man vælger at tænde på de andre ting, fremfor at fokusere på at han er tyk.. Men jeg synes det er godt at folk kan fokusere på noget andet, jeg tror dig bare ikke jeg ville kunne selv.. Men måske ville jeg efter mange år sammen og fødsler, børn og et liv sammen

Men det giver ganske god mening dét du skriver med at man vælger det sunde og gode som man kan se sig selv formere sig med  Det giver mening faktisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.