Ja det er det indre der tæller MEN jeg håber ved Gud at min mand og jeg altid vil forsøge at være lækre overfor hinanden for der er ingen tvivl om at udseende spiller en væsentlig rolle i den fysiske tiltrækning.
For mig handler det ikke kun om vægten - men hvis min mand var overvægtig ville det også betyde at jeg havde fået mig en doven mand. Og DET ville jeg ikke kunne leve med - jeg elsker min mand fordi (eller bl.a. fordi - der er jo tusind andre grunde også

) han er en stor energibombe - han er ikke typen der smider sig på sofaen efter en lang arbejdsdag - han har altid energi til at lege med ungerne, lege med mig

osv. Pt. er vi ved at sætte hus i stand så ved siden af hans fuldtidsjob arbejder han hver eneste dag i huset (og der blir KNOKLET igennem) og DET synes jeg squ er frækt.
Derudover går jeg selv utrolig meget op i motion og sund kost - så hvis min mand pludselig begyndte at leve af McDonalds og ligge på sofaen flere timer hver dag SÅ ville jeg miste interessen for det ville være så fjernt fra mit liv.
Men jeg er på ingen måde bange for at han nogensinde skulle blive sårn
Anmeld