Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

B&J

SSL skriver:

Jeg ville heller ikke bare gå, fra hele vores liv sammen.. Så skrap er jeg slet ikke.. Men jeg synes det ville være et stort stort problem, og jeg ville bakke ham op i et vægttab.. Men hvis jeg vitterligt ikke kunne tænde på ham, ville vi ikke have et sexliv og så ville det jo kører af sporet.. Men jeg tror på at nogle kvinder kan tænde på deres mand, mentalt.. Mentalt er jeg bange for, ikke er nok til mig.. Men måske bliver jeg klogere hvis han en dag bliver for glad for usund mad

Jeg har været sammen med en fyr der var overvægtigt også og jeg tænde på ham som den han var og ikke som han ser ud det vigtigste er jo at man tænder på den man elsker og ikke hvis der er 20-30kg for meget så må man jo hjælpe dem på den gode måde til at tabe sig igen... og hvorfor de propper sig med usundt mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

SSL

Baby-støv skriver:

Nej det tror jeg ikk jeg ville... Men han ville hellere ik tænde på mig...

Men jeg ville nok heller ikk tænde på ham, hvis han var undervægtig og omvendt...

Min vægt var undervægtig.. og jeg synes han lignede et fuglebryst, he he - det var hårdt til sidst, at tænde på ham

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Baby-støv skriver:

Nej det tror jeg ikk jeg ville... Men han ville hellere ik tænde på mig...

Men jeg ville nok heller ikk tænde på ham, hvis han var undervægtig og omvendt...

Altså.. Jeg mener: mi eks, og ikke min vægt

Anmeld

8. juni 2011

misspippi

Altså, nu er både min mand og jeg overvægtige og er blevet det gennem tiden vi har været sammen. Har dog aldrig været nogen sylfide og det har han heller ikke.

Vi har været sammen i snart 14 år og gift i 3 af dem. Jeg skænker det aldrig en tanke at min mand har ekstra fedt på kroppen. Og min mand elsker mig for den jeg er og han elsker min krop uanset hvordan jeg ser ud. Også nu, da jeg er gravid med vores tredie barn, er det absolut ingen hindring for vores sexliv.

For mig handler det om berøring og det han siger. Når jeg kigger i hans lækre grøn-brune øjne, så kan jeg blive helt nyforelsket igen  Han tænder mig 24/7 for den han er og for det han gør og det håber jeg da virkelig at han bliver ved med. Men mon ikke, vi har været sammen så længe og vi kan slet slet ikke undvære hinanden

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

B&J skriver:

Jeg har været sammen med en fyr der var overvægtigt også og jeg tænde på ham som den han var og ikke som han ser ud det vigtigste er jo at man tænder på den man elsker og ikke hvis der er 20-30kg for meget så må man jo hjælpe dem på den gode måde til at tabe sig igen... og hvorfor de propper sig med usundt mad

Men man kan vel godt tænde på et menneskes personlighed men samtidig ikke tænde på det fysiske...jeg synes det er svært at klukke øjnene for når man jo er ret så meget nøgne sammen, kan se hinanden nøgne og er intime..

Anmeld

8. juni 2011

ønskebørn74

SSL skriver:

Hej piger..

Jeg har tænkt på, at mange mener det er det indvendige man falder for og forelsker sig i, og det er det indre der tæller osv osv.. Jeg er til dels enig, for jeg elsker min kæreste for at være så sød, dejlig, loyal, oprigtig, kærlig, ærlig og jeg ved han bliver den bedste far i verden!

MEN, jeg tror helt ærligt bare ikke jeg ville tænde på ham, seksuelt - hvis han var overvægtig.. Omvendt ville JEG aldrig nogensinde forlange at han skulle tænde på mig som overvægtig, fordi at det også for mig er visuelt når man har sex..

Jeg tænker bare tit på, om det generelt er kvinder der tænker at det kun er det indre der tæller eller hvordan??

Hvordan har du det med det? Og på forhånd vil jeg sige at jeg ikke opretter dette emne for at støde nogle, under/overvægtige el. andet, men det er af ren og skær interesse for den typiske "Det er det indre der tæller"

Nu skal jeg huske at sige at jeg blev vild med min kæreste fordi jeg synes han har en utrolig udstråling og charme, men jeg elsker ham fordi han er som han er  Vi har dog talt om hver især at det ville tynge vores sexliv at vi blev overvægtige og derfor sammen holder en sund og for os, glad livsstil

Glæder mig til at høreer fra Jer andre

Det ville jeg... For jeg har min egen sexgud der er så fræk og elsker at få mig til at vride mig af nydelse... ...GG...

Og han tænder vildt på mig selvom jeg idag er monster fed og var lækker smækker da vi startede for 12år siden... vi elsker hinanden med hud og hår...

Han har de frækkeste øjne og skal bare sende mig sit frække blik, så er jeg klar... Så vægt har intet at sige, jeg tænder på ham som han er....

Anmeld

8. juni 2011

twinny

SSL skriver:

Min vægt var undervægtig.. og jeg synes han lignede et fuglebryst, he he - det var hårdt til sidst, at tænde på ham

jaah det tror jeg gerne... Så jeg tror ikk jeg ville kunne...

Anmeld

8. juni 2011

B&J

Eva. skriver:

Men man kan vel godt tænde på et menneskes personlighed men samtidig ikke tænde på det fysiske...jeg synes det er svært at klukke øjnene for når man jo er ret så meget nøgne sammen, kan se hinanden nøgne og er intime..

Jamen hvis han ikke ønsker at tabe sig jamen så må man jo sige farvel eller finde det gode i den person man elsker,

min kæreste har været der for mig rigtigt meget og jeg for ham og ville ALDRIG i mit liv forlade ham hvis han blev overvægtig elsker ham virkelig og hvis det blev et problem ville jeg da håbe jeg kunne få ham til at tabe de kg med min hjælp og igen være der 110% for ham..

men ved ikke nu er jeg jo selv ekstrem overvægtig og min kæreste tænder da på mig, det håber jeg da for kan da se jeg kan tænde ham så lidt må da der være i mig

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Eva. skriver:

Hehe....kan huske jeg startede den her tråd om det en gang..

https://www.baby.dk/debat/26781pi1/parforhold/ville-du-kunne-datevaere-kaereste-med-en-overvaegtig---.aspx

Nej en tyk-overvægtig mand kan jeg bare ikke tænde på...og jeg har prøvet det seksuelt og det var virkelig rigtig frastødende...jeg finder ikke kroppe attraktive, smukke eller tiltrækkende hvis de har ekstra fedt på og det gælder både mænd og kvinder...

Jeg har talt med mine bekendtskaber om det med kvinder og overvægt og entydigt har det været at buttede kvinder var ok, hvis det sad pænt...men tykke var ikke lige sagen..MEN, nogle må jo kunen tænde på det, da over halvdelen af danmarks voksne befolkning jo er overvægtige.

Det er jo netop dét jeg tænker Eva Mange danskere ER overvægtige, og det er facts.. Men dejligt at det ikke kun er mig der er 'overfladisk' på det plan.. Jeg vil også mene at end choppy mand ka være yderst sexet.. Men at det går over i overvægt/tyk/fedme, det ville jeg bare ikke kunne.. Men heldigvis er min kæreste og jeg ret enige på dét punkt og går op i os selv, og vi er ærlige over for hinanden hvis vi har været i jogginstøjs perioder lidt for længe he he..

Anmeld

8. juni 2011

B&J

ønskebarn74 skriver:

Det ville jeg... For jeg har min egen sexgud der er så fræk og elsker at få mig til at vride mig af nydelse... ...GG...

Og han tænder vildt på mig selvom jeg idag er monster fed og var lækker smækker da vi startede for 12år siden... vi elsker hinanden med hud og hår...

Han har de frækkeste øjne og skal bare sende mig sit frække blik, så er jeg klar... Så vægt har intet at sige, jeg tænder på ham som han er....

Hvor er det bare så godt skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.