Carina1977 skriver:
Efterhånden som jeg har fuldt tråden, har der dannet sig et billede oppe i mit hoved af, at det vist generelt ligger til kvinder, at vi ikke føler os så tiltrukket af overvægtige mænd. Som flere har nævnt, så tror jeg meget det er en kvindeting, mens jeg tror at mændene er mere "ligeglade" omkring det i forhold til os 
Men jeg må dog indrømme at det undre mig lidt, at de som selv er overvægtige, ikke bryder sig om overvægtige mænd....man burde jo egentlig heller ikke bryde sig om sig selv, i tilfælde af at overvægt hos mænd frastøder en. Selvfølgelig behøver man jo ikke at skulle tænde på sig selv hehe
men jeg ved ikke....jeg undrer mig bare lidt over, når man som overvægtig, fravælger overvægtige mænd.
Nogen der gider uddybe, så jeg kan blive klogere? 
For det første så handler det vel om som du selv skriver, hvad man tænder på...du mener mænd i højere grad tænder på store kvinder end kvinder tænder på store mænd, så deri har du vel svaret...udover det så tror jeg ikke på at tykke kvinder synes deres krop er flottest som tyk, men det er jo ikke lige let for alle at tabe sig eller finde styrke til det.
Jeg har også været tyk og jeg hadede det virkelig, synes bestemt ikke det er pænt med alt det ekstra spæk..
Og ang. mænd og tænd på tykke kvinder, så tror jeg faktisk på at det er det samme med mænd som ved os, vi tænder på det normale/det sunde udseende menneske...det ligger i vores og er ikke et valg men vel en del af vores overlevelse...de sunde er dem vi vil formere os med da der er størst chance for levedygtigt afkom og mulighed for befrugtning...så det er vel ganske simpelt.
Kendetegnende for de mænd jeg har spurt så er det de tænder på slanke, ikke tynde og op til buttede ikke tykke kvinder..
men mænd lever vel også med deres tykke kone og som de kvinder der har tykke mænd, så er der jo så meget andet end kun det fysiske man kan fokusere på...
Anmeld