Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Peanut

Ja det ville jeg kunne 

Min mand var overvægtig da vi mødte hinanden, men han har så tabt sig meget i løbet af de sidste 2 år (vi har kendt hinanden i 6 år), og er normalvægtig nu... I starten var det faktisk lidt et turn-off for mig, fordi han ikke var den samme. Men vænnede mig nu til det, og elsker hans udseende idag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Frk.Nissen

Nej det ville jeg ikke kunne. Synes ikke at det ser pænt ud - når man kan se hvor fedt personen har (Eller se hvor usund personen er)

Her i huset, går vi meget op i vores træning, og hvad vi spiser. Vi bruger 2 timer hver dag, på at træne. Vi synes det er vigtigt, at vores krop har det "godt". Derfor ved jeg, at han aldrig ville blive fed, og det bliver jeg heller ikke!

Anmeld

9. juni 2011

karina pigen

nu er min overvægtig.. har han ik altid været.. og jeg vil ige det kommer an på hvad han gør ud af sig selv.. han har længe haft en  jogging buks periode. og neeej det tændte jeg sgu ik på ham. han mindede helt vildt mege om ham der der den der D.E.R reklame... han kom sent hjem fra job, hoppede i det grå joggers og en tam bluse og det var det.. men tog en snak med ham og nu er han begyndt at tag alm tøj på når han kommer hjem fra arbejde. og jeg tænder da helt vildt på ham når han så gør extra ud af sig selv især når han skal i byen.. fuck en lækker bisken han så biver. mums.

jeg er selv overvægt og ville blive ked hvis min partner stoppede med at tænde på mig  afdet grund.. vi hygger for meget med god mad herhjemme 

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

N&J skriver:

Det gør det selvfølgelig, men jeg finder det nu en smule morsomt at mange af de der har svaret at det kunne det ikke finde på ikke har fået børn endnu, så lige nu er det den sunde og aktive livsstil der fylder, jeg tror da det er en meget naturlig ting at mange par lader stå til fordi børn og hverdag fylder for meget, jeg tror dog ikke at de holder op med at tænde på hinanden af den grund.

Jeg HAR børn - to styks faktisk - og det er små børn på 10 mdr og 3 år - MEN det er da ikke en undskyldning for at "lade stå til" - tværtimod - det er da netop nu endnu vigtigere end nogensinde at jeg lever sundt - jeg skal være rollemodel for mine børn og vise dem hvor vigtigt det er at dyrke motion og spise sundt.
Mine børn oplever deres mors glæde efter en løbetur og ser hvor skønt og energigivende det er at dyrke motion.
Alt andet er simpelthen bare dårlige undskyldninger - og føler mig sig stresset er det jo NETOP der man skal ud og motionere - man kommer jo hjem med dobbelt så meget energi og overskud til sine børn

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Jeg HAR børn - to styks faktisk - og det er små børn på 10 mdr og 3 år - MEN det er da ikke en undskyldning for at "lade stå til" - tværtimod - det er da netop nu endnu vigtigere end nogensinde at jeg lever sundt - jeg skal være rollemodel for mine børn og vise dem hvor vigtigt det er at dyrke motion og spise sundt.
Mine børn oplever deres mors glæde efter en løbetur og ser hvor skønt og energigivende det er at dyrke motion.
Alt andet er simpelthen bare dårlige undskyldninger - og føler mig sig stresset er det jo NETOP der man skal ud og motionere - man kommer jo hjem med dobbelt så meget energi og overskud til sine børn

Enig...alle kan finde tiden til motion hvis de vil det... og jeg er alene med tre børn...

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

Eva. skriver:

Enig...alle kan finde tiden til motion hvis de vil det... og jeg er alene med tre børn...

Om ik andet må man inddrage børnene i motionen - jeg løber fx imens min store dreng på 3 cykler ved siden af - og går nogle lange ture i rask tempo med lillesøster i barnevognen - eller cykler en tur med hende bagpå

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Anne85 skriver:

Om ik andet må man inddrage børnene i motionen - jeg løber fx imens min store dreng på 3 cykler ved siden af - og går nogle lange ture i rask tempo med lillesøster i barnevognen - eller cykler en tur med hende bagpå

Præcis...hvis man vil så kan man sagtens og der er jo mange muligheder,,,,men vi er jo gode til at finde undskyldninger for os selv...os mennesker.

Anmeld

9. juni 2011

Vivian87

Både min mand og jeg er overvægtige (han har et bmi på omkring 30 så hans er ikke slemt overhovedet og jeg har et bmi på 40, og er altså klinisk set fed) men vi har ikke noget problem med at tænde på hinanden! Og så vil jeg lige sige at det støder mig lidt at folk altid forbinder overvægt med folk der er ligeglade med sig selv og bare lader stå til! Jeg har en sygdom der gør at jeg nærmest ikke kan tabe mig naturligt, og nu er jeg blevet gravid og må ikke engang prøve på det. Jeg løber 5 gange i ugen, og går i fitness center + svømmer 4 gange i ugen, spiser ikke slik eller sukkerholdigt mad men masser af grønt - og det har jeg altid gjort! Så det et altså muligt at være overdrevet sund og stadig være overvægtig, og jeg er ærlig talt lidt træt af at folk dømmer overvægtig på så latterligt et grundlag uden at vide hvad grunden til deres overvægt er!

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Vivian87 skriver:

Både min mand og jeg er overvægtige (han har et bmi på omkring 30 så hans er ikke slemt overhovedet og jeg har et bmi på 40, og er altså klinisk set fed) men vi har ikke noget problem med at tænde på hinanden! Og så vil jeg lige sige at det støder mig lidt at folk altid forbinder overvægt med folk der er ligeglade med sig selv og bare lader stå til! Jeg har en sygdom der gør at jeg nærmest ikke kan tabe mig naturligt, og nu er jeg blevet gravid og må ikke engang prøve på det. Jeg løber 5 gange i ugen, og går i fitness center + svømmer 4 gange i ugen, spiser ikke slik eller sukkerholdigt mad men masser af grønt - og det har jeg altid gjort! Så det et altså muligt at være overdrevet sund og stadig være overvægtig, og jeg er ærlig talt lidt træt af at folk dømmer overvægtig på så latterligt et grundlag uden at vide hvad grunden til deres overvægt er!

Men du er jo mere undtagelsen end reglen...langt de fleste overvægtige og fede mennesker kan faktisk godt gøre noget ved det. Jeg dømmer ikke men forholder mig til fakta.

Anmeld

9. juni 2011

Vivian87

Eva. skriver:

Men du er jo mere undtagelsen end reglen...langt de fleste overvægtige og fede mennesker kan faktisk godt gøre noget ved det. Jeg dømmer ikke men forholder mig til fakta.

Det er faktisk ikke helt rigtigt.. Det er medicinsk bevist at ligesom folk med et alkohol problem har et ekstra gen der gør dem "åbne" for afhængigheden, så har mange overvægtige det også... Ja Selvfølgelig er der mange hvor det er deres egen skyld, i hvert fald til dels... Men men det er at dømme folk ud fra en genneralisering samfundet har lavet og som er blevet "fakta"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.