Ville du tænde på din mand, hvis han var overvægtig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Men hey, nu kan du jo læse at tykke kvinder tænder på tynde mænd, så er det jo muligt at en tyk man ikke tænder på tykke kvinder og at en slank mand tænder på en tyk...så tror ikke du behøver være mindre afslappet med en tynd, det er vel frit valg at de er sammen med dig...

Jeg har selv on and off set en mand, han er 10 år yngre end mig...træner rigtig meget og har helt sikkert en virkelig flot krop...og han synes jeg er npget af det flotteste kropsmæssigt...og jeg er virkelig ikke et lille nips og pt er der alt for meget spæk... så vær fri lige meget hvem du er med...det tænder i hvert fald ikke mænd med kvinder der ikke elsker dem selv..

Åhr jeg synes da ikke du på nogen måde har ekstra spæk....i hvert fald ikke udfra de billeder jeg har set af dig.

Men var der ikke noget med, at du også havde tabt dig en del?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Åhr jeg synes da ikke du på nogen måde har ekstra spæk....i hvert fald ikke udfra de billeder jeg har set af dig.

Men var der ikke noget med, at du også havde tabt dig en del?

Åhh, jo...lige pt er der 5 kg for meget...men det kan jeg jo kun takke mig selv for...arrrggghhhhh....men jo, jeg har tabt mig 30 kg...

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Det har jeg så ikke oplevet...ejheller at nogen har sagt det direkte til andre, det er da ret ufølsomt.

Men kan bare ikek forstå at man skulle finde en mandekrop som er for tyk attraktiv bare fordi man selv er tyk..jeg mener, det eneste tidspunkt man har sex med sig selv er ved onani og der behøver man da gudskelov ikke glo på sin krop..

Hehe ej jeg kan godt følge dig i dine tanker, og blev da klogere nu

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Hehe ej jeg kan godt følge dig i dine tanker, og blev da klogere nu

hehe...

Anmeld

9. juni 2011

Lullaby

Min mand er overvægtig. Ikke meget men han er i den store ende. Jeg er til de mænd som har en mave. De sidste mange jeg har datet har haft lidt sul på kroppen. Jeg falder for deres personlighed og så er jeg nok lidt ligeglad med deres udseende lige først. Mænd med vaskebrætsmaver er da lækre at se på men jeg vil have en mand som kan varme mig

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Åhh, jo...lige pt er der 5 kg for meget...men det kan jeg jo kun takke mig selv for...arrrggghhhhh....men jo, jeg har tabt mig 30 kg...

Det er rigtig flot  hvor længe tog det? men 5 kilo kan du jo hurtigt få smidt igen

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Lullaby skriver:

Min mand er overvægtig. Ikke meget men han er i den store ende. Jeg er til de mænd som har en mave. De sidste mange jeg har datet har haft lidt sul på kroppen. Jeg falder for deres personlighed og så er jeg nok lidt ligeglad med deres udseende lige først. Mænd med vaskebrætsmaver er da lækre at se på men jeg vil have en mand som kan varme mig

Men spørgsmålet var vel egentlig også hvis ens mand blev tyk, ikke hvis man havde valgt denne indpakning fra start...

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Det er rigtig flot  hvor længe tog det? men 5 kilo kan du jo hurtigt få smidt igen

Under 6 mdr....og ja, 5 kg tager jo ikke mere end max 4 uger, men jeg skal bare have energi og overskud til at have fokus på det, det har jeg bestemt ikke nu...pt er det kun min hjerne der findes, min krop er ikke til stede-....

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Under 6 mdr....og ja, 5 kg tager jo ikke mere end max 4 uger, men jeg skal bare have energi og overskud til at have fokus på det, det har jeg bestemt ikke nu...pt er det kun min hjerne der findes, min krop er ikke til stede-....

Nå men så betyder de 5 kilo vel heller ikke noget, når det kun er hjernen der er tilstede

Ej pjat....men pøj pøj med det, når du orker

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Nå men så betyder de 5 kilo vel heller ikke noget, når det kun er hjernen der er tilstede

Ej pjat....men pøj pøj med det, når du orker

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.