Er der nogle muslimske kvinder herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

sarahb

Stjernestøv skriver:

Den her tråd er virkelig blevet god Har fået et skide godt syn på Islam. Hvis nu jeg gerne vil være muslim på trods af jeg både har haft sex og spist svinekød, kan jeg så blive det?

JA du kan. Når du konveterer viskes din tavle ren og du er som et "nyfødt barn" og du er så selv herre over hvordan du fremover ønsker at leve dit liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Stjernestoev

sarahb skriver:

JA du kan. Når du konveterer viskes din tavle ren og du er som et "nyfødt barn" og du er så selv herre over hvordan du fremover ønsker at leve dit liv.

Uh

Anmeld

9. juni 2011

sarahb

Stjernestøv skriver:

Uh

har det interesse?

Anmeld

9. juni 2011

Talbutikken

Jeg er pære dansk, men bliver mere og mere flov over at være det. DK er efterhånden blevet så fremme fjensk, så det er uhyggeligt.

Det kan ikke være nemt at være muslim i DK, fordi alle bliver skåret over en kam... feks. alle kvinder der gå mrd tørklæde er underkuet og domineret af deres mand, sikke noget bras

Jeg tager hatten af for jer der tør stå ved jeres religion  og ikke lader jer undekue af medier, Danske folkeparti mv. 

Anmeld

9. juni 2011

sarahb

Talbutikken skriver:

Jeg er pære dansk, men bliver mere og mere flov over at være det. DK er efterhånden blevet så fremme fjensk, så det er uhyggeligt.

Det kan ikke være nemt at være muslim i DK, fordi alle bliver skåret over en kam... feks. alle kvinder der gå mrd tørklæde er underkuet og domineret af deres mand, sikke noget bras

Jeg tager hatten af for jer der tør stå ved jeres religion  og ikke lader jer undekue af medier, Danske folkeparti mv. 

tak

Anmeld

9. juni 2011

Saka

Talbutikken skriver:

Jeg vil give dig ret i at mange efterhånden er blevet fremmedfjendske. Men på den anden side har jeg også oplevet mange der undersøger islam/muslimer nærmere efter al den hetz der kører mod islam. Og mange af dem ender med at revetere til Islam. Har to danske veninder der idag er muslimer netop på baggrund af at de ikke forstod hvordan det ku være at der var så mange kvinder der bar tørklæde f.eks friviligt o.lign.

Jeg vil sige at der så er nogen der ligefrem kommer hen til en på gaden og spørger sødt hvorfor man har valgt at gå med tørklæde, eller kommentere ens tørklæde med Jamen du ser da rigtigt smuk ud mm.

Anmeld

9. juni 2011

A&F

Stjernestøv skriver:

Den her tråd er virkelig blevet god Har fået et skide godt syn på Islam. Hvis nu jeg gerne vil være muslim på trods af jeg både har haft sex og spist svinekød, kan jeg så blive det?

En konvertit får slettet alle sine "synder" slettet. Man er som en nyfødt

Anmeld

9. juni 2011

Talbutikken

Saka skriver:

Jeg vil give dig ret i at mange efterhånden er blevet fremmedfjendske. Men på den anden side har jeg også oplevet mange der undersøger islam/muslimer nærmere efter al den hetz der kører mod islam. Og mange af dem ender med at revetere til Islam. Har to danske veninder der idag er muslimer netop på baggrund af at de ikke forstod hvordan det ku være at der var så mange kvinder der bar tørklæde f.eks friviligt o.lign.

Jeg vil sige at der så er nogen der ligefrem kommer hen til en på gaden og spørger sødt hvorfor man har valgt at gå med tørklæde, eller kommentere ens tørklæde med Jamen du ser da rigtigt smuk ud mm.

Det ligger i bund og grund heller ikke til danskerns natur at være så fremmefjenske som det har udviklet sig de senere år. Og mon ikke vi med tiden vil se en samfunds udvikling der vil gå i den anden retning som du netop skriver "jeg også oplevet mange der undersøger islam/muslimer nærmere efter al den hetz der kører mod islam."

Anmeld

9. juni 2011

Stjernestoev

sarahb skriver:

har det interesse?

Naaarh. Jeg tror MEGET på Gud.
Men synes stadigvæk at Islam er en smuk tro, og jeg beundrer jer meget, at følge jeres tro så meget. Er lidt fascineret af det

Anmeld

9. juni 2011

A&F

Saka skriver:

Det har du ret i. Jeg kender også til mange tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.