Er der nogle muslimske kvinder herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

sarahb

qp skriver:

Jeg ser jo kun det i viser og det lugter hverken af mærkevarer eller stil

Pænt provokerende!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Filuca

sarahb skriver:

jeg bliver ikke stødt, bare forarget... Synes det er vildt at i et moderne land som danmark at man kan være så nedladende og uvidende og lede mod visse folk..
Jeg hader også udlændinge der ikk kan opføre sig ordenligt men hader fandme også danskere der ikke kan opføre sig ordenligt. Pædofile, jaloux ægtemænd, drankere der lader deres alkohol gå ud over familie og børn, utro lider mænd der ikk ka holde slangen for dem selv og splitter en familie ad, men det betyder da ikk jeg skal hade et helt folkefærd. Jeg er heldigvis ikke så sort og hvid og naiv at tro at alle danske mænd er sådan. Der er gode og dårlige mennesker i hele verden om vi er hvide, gule, røde eller sorte.
Jeg går ikke med tørklæde men tror. og tror på det der er skrevet i koranen og at min gud er allah! Husk nu der er mange forskellige måder at læse og tolke koranen på og jeg er ikke oplært af nogen lærde eller andre folk, men har selv læst og dannet mit helt eget syn på MIT islam.

Anmeld

9. juni 2011

Stjernestoev

qp skriver:

Hold da op.. Det var ikke pænt sagt!
Synes du skal forlade denne tråd, når du alligevel ikke har noget pænt at sige.

Anmeld

9. juni 2011

sarahb

nattergalen skriver:

Der indhentede du mig lige

Vi kan bare det der med at tænke ens

Nemlig
Altså i Dubai i omklædnings rummet så man kvinderne smide kjolen og omg!!!! Jeg var misundelig... Alle de penge der kunne ha gået på fester og øl og sprut er invistetet i en lækker gadarobe...

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Nej...men man skal ikke skue hunden på hårene min ven.
hvis du besværede dig lidt med at komme i kontakt med muslimske kvinder så ville du opdage at de indenunder deres ensartede gevanter er de rene modehuse.
Og hvis du sænker blikket lidt, så vil du opdage at de fleste kvinder har de mest fantastiske sko LOL

I muslimsk kultur er det som en have af paradisfugle når man er kvinder i selskab med hinanden...og der kan vi almindelige ikke-muslimske piger godt gå hen og lægge vores chikhed på hylden.

Det er muligt at man tror...men man skal vide før man dømmer andre og deres kultur 

Anmeld

9. juni 2011

Camillee

Stjernestøv skriver:

Ih mange tak
Men det kan du vist takke de skønne muslimske kvinder for.

Du siger neget der!
Synes det er super dejlige svar og ja skønne kvinder

Anmeld

9. juni 2011

Stjernestoev

sarahb skriver:

Pænt provokerende!!!

Må jeg spørge dig om, hvordan din familie havde det med at du blev muslim? Og var du kristen før?

Anmeld

9. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil lige opfordre jer til at skrive pænt til hinanden.
Tråden er primært henvendt til muslimske piger/kvinder, så hvis I der IKKE er muslimer gerne vil deltage, så gør det med hensyn.
Forståeligt at man er nysgerrig...så spørg væk, men som sagt giv plads og hjerterum i en god tone.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

9. juni 2011

A&F

qp skriver:

Det er da klart. Hvorfor skal vi prale af at have penge og leve i luksus, når der er folk der intet har? Det er nemlig en del af at være muslim. Vi skal klæde os pænt, men ikke prale eller vise hvad vi har.

Anmeld

9. juni 2011

A&F

Camillee skriver:

Nu har jeg lige læst hele tråden igennem.
og hvor er det flotte svar du kommer med, det er rigtigt dejligt at der er mennesker som ikke dømmer andre og at du giver dig tid til svare, uden at skulle forsvare dig selv( eller det er ikke den opfattelse jeg her fået). at du står ved din tro, men også gidder fortælle så åbent som du
(eller i&nbsp gør. Synes det er enormt åbensindet og godhjertet!

i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.