Okay, helt i orden 
Og tak for svar..
Jeg synes det er hvad skal man sige, vildt.. eller ja.. at man sådan skal tildække sig HELT. Synes det er en meget smuk tanke med og gemme sig til manden osv, også sex mæssigt set.
Men det der med fra hovede til tå.. ja det forstår jeg ikke - jeg synes næsten det er synd. Kunne måske forstå man ikke måtte bære tæt siddende og nedringet, samt noget der får over knæende.
Men det der med nærmest et "telt".. sorry udtrykket
det er for mig bare lidt for meget. Men det jo hver sin tro, og respekt for dem der gør det.. 
Nu jeg kom ind på det med sex - er det ikk også noget med en kvinde er mindre værd eller sådan noget lign hvis hun ikk er jomfru når hun skal giftes og det ?? Og hva sker der med hende hvis hun ikk er ?? ... jeg tænker mere , er der ikk mange som bliver voldtaget måske og så ikk kan gøre for det.. ??
Er det forresten også bare en skrøne det der med at man hører at muslimske mænd ser danskere og andre kvinder i let påklædt tøj lidt som tøjter eller lign ?? 
Læste li et andet indlæg - HVOR vildt, anede slet ikk der var decideret frisør saloner med rum til dem med tørklæder herhjemme 
Er der andre spændende ting du/i kan fortælle ?? som man måske ikke er klar over hvorfor i gør ?? Er total nysgerrig 
Jeg tillader mig at svare
.
Koranen siger: "De rene kvinder er til de rene mænd, og de urene kvinder er til de urene mænd". Forstået på den måde, at har manden og kvinden haft sex uden for ægteskab, har de ikke ret til at gifte sig med en jomfru medmindre de angrer og søger tilgivelse for deres handlinger så vil Gud(Allah) forbarme sig over dem og tilgive dem.
Mange muslimske mænd i dag, har haft sex uden for ægteskab, og når de så skal finde en kone, så skal hun absolut være jomfru. Dette er dobbeltmoralsk! Han har faktisk ikke ret til at gifte sig med en jomfru hvis han ikke har angret. Og ligeledes med muslimske kvinder. Mange af dem har også sex uden for ægteskabet. Reglerne gælder for dem begge. Nogle kulture går meget op i at kvinden bløder, da det beviser hendes udskyld. De forstår ikke, at nogle kvinder ikke bløder. De (familien) glemmer også, at de ikke har ret til blande sig i om kvinden er jomfru. Nogle mænd reagere kraftigt med eks. vold eller skilsmisse, hvis deres kone ikke bløder, da de har fået det banket ind fra familien at hun skal være ren osv. Derfor er det vigtigt at når man vælger sin partner, så forstår han f.eks islams regler og ikke kultur/traditions regler. Sexlivet er desuden en privatsag mellem kvinden og manden, da man ikke skal fortælle om sit sexliv til andre ifølge islam.
Muslimske mænd rådes til at gifte sig med kvinder der er blevet voldtaget. Da de har været udskyldige ofre, og de har krav på en kærlig behandling fra en ægtemand. Kvinden er ifølge islam ikke uren, da der har været tale om en voldtægt, og forbryderen skal faktisk straffes på groveste.
Og enker/skilte kvinder, kan sagtens blive gift igen selvom de ikke er jomfruer. Profetens Muhammeds første hustru var en handelskvinde, hun var enke, og ca. 25 år ældre end ham