Er der nogle muslimske kvinder herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.140 visninger
207 svar
22 synes godt om
2. juni 2011

Stjernestoev

Vi har en del debatter oppe for tiden omkring indvandre, og jeg vil gerne høre om vi har nogle muslimske kvinder herinde? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

A&F

Stjernestøv skriver:

Vi har en del debatter oppe for tiden omkring indvandre, og jeg vil gerne høre om vi har nogle muslimske kvinder herinde? :-)

Jeg er muslim

Anmeld

2. juni 2011

Vicki G

jeg er muslim  halv dansker og halv palæstinenser

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

A&F skriver:

Jeg er muslim

Jeg tror gerne at TS vil høre om I herinde føler jer ramt af eventuelle.... Nedladende holdninger - også selvom man kan sige, at religion ikke behøver at have med indvandring at gøre

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Vicki G skriver:

Jeg tror gerne at TS vil høre om I herinde føler jer ramt af eventuelle.... Nedladende holdninger - også selvom man kan sige, at religion ikke behøver at have med indvandring at gøre

Anmeld

2. juni 2011

sarahb

jeg er også surprice.

Anmeld

2. juni 2011

A&F

Vicki G skriver:

Ej det er jeg også hehe

Anmeld

2. juni 2011

Stjernestoev

Dinna88 skriver:

Det er helt korrekt

Anmeld

2. juni 2011

Stjernestoev

Og vil gerne høre hvor troende i er., Går i med tørklæde, og hvad med ramadanen?

Anmeld

2. juni 2011

sarahb

jeg bliver ikke stødt, bare forarget... Synes det er vildt at i et moderne land som danmark at man kan være så nedladende og uvidende og lede mod visse folk..
Jeg hader også udlændinge der ikk kan opføre sig ordenligt men hader fandme også danskere der ikke kan opføre sig ordenligt. Pædofile, jaloux ægtemænd, drankere der lader deres alkohol gå ud over familie og børn, utro lider mænd der ikk ka holde slangen for dem selv og splitter en familie ad, men det betyder da ikk jeg skal hade et helt folkefærd. Jeg er heldigvis ikke så sort og hvid og naiv at tro at alle danske mænd er sådan. Der er gode og dårlige mennesker i hele verden om vi er hvide, gule, røde eller sorte.
Jeg går ikke med tørklæde men tror. og tror på det der er skrevet i koranen og at min gud er allah! Husk nu der er mange forskellige måder at læse og tolke koranen på og jeg er ikke oplært af nogen lærde eller andre folk, men har selv læst og dannet mit helt eget syn på MIT islam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.