Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: jeg tror mange ville få et chok over hvor lækkert tøj og sko og tasker der gemmer sig på mange tildækket kvinder.. mums de har go stil underneath
jeg tror mange ville få et chok over hvor lækkert tøj og sko og tasker der gemmer sig på mange tildækket kvinder.. mums de har go stil underneath
Hehe lige præcis
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: det er helt korrekt, tænker på SATC2 .. hehe..
qp skriver: Jeg tror viiiiiiiiiidst nok at mange unge muslimske mænd bør genlæse punkt nr. 6 et pr gange eller 10 hahaha... De er simpelthen SÅ forfængelige (mange af dem) og render helst rundt med Rolex ure, Armani skjorter osv osv.... Men hva faen, de må vel have råd til det når kvinderne jo ikke bruger penge på tøj
Jeg tror viiiiiiiiiidst nok at mange unge muslimske mænd bør genlæse punkt nr. 6 et pr gange eller 10 hahaha...
De er simpelthen SÅ forfængelige (mange af dem) og render helst rundt med Rolex ure, Armani skjorter osv osv....
Men hva faen, de må vel have råd til det når kvinderne jo ikke bruger penge på tøj
Hmm bor du i de muslimske kvinders hjem, og har du set deres garderobe inden du udtaler dig. Så har du ikke set mit skab .
det er helt korrekt, tænker på SATC2 .. hehe..
Ja Netop..
nattergalen skriver: Jeg er dejligt positivt overrasket over hvor rar en stemning der er på denne debat.. I skal alle have et klap på skulderen.. Og A&F fantastisk rolige og velovervejet svar du kommer med, dejligt at se du tager dig tid til at svare på de mange spørgsmål Bare lige en herfra..
Jeg er dejligt positivt overrasket over hvor rar en stemning der er på denne debat.. I skal alle have et klap på skulderen..
Og A&F fantastisk rolige og velovervejet svar du kommer med, dejligt at se du tager dig tid til at svare på de mange spørgsmål
Bare lige en herfra..
Tak ven
A&F skriver: Du citerer bare alt det du vil. Medierne påvirker individet meget. Derfor er det vigtigt, at være kritisk til hvad medierne viser. Jeg har været påvirket af medierne, men har derfor også undersøgt tingene nærmere. Også når der f.eks er noget om islam. Så undersøger jeg f.eks om der er hold i det osv. Man kommer bedst frem ved selv at spørge og undersøge..
Du citerer bare alt det du vil. Medierne påvirker individet meget. Derfor er det vigtigt, at være kritisk til hvad medierne viser. Jeg har været påvirket af medierne, men har derfor også undersøgt tingene nærmere. Også når der f.eks er noget om islam. Så undersøger jeg f.eks om der er hold i det osv. Man kommer bedst frem ved selv at spørge og undersøge..
Nu har jeg lige læst hele tråden igennem. og hvor er det flotte svar du kommer med, det er rigtigt dejligt at der er mennesker som ikke dømmer andre og at du giver dig tid til svare, uden at skulle forsvare dig selv( eller det er ikke den opfattelse jeg her fået). at du står ved din tro, men også gidder fortælle så åbent som du (eller i  gør. Synes det er enormt åbensindet og godhjertet! i
Stjernestøv skriver: Vi har en del debatter oppe for tiden omkring indvandre, og jeg vil gerne høre om vi har nogle muslimske kvinder herinde? :-)
Vi har en del debatter oppe for tiden omkring indvandre, og jeg vil gerne høre om vi har nogle muslimske kvinder herinde? :-)
Hvor er det en fantastisk tråd du har fået stablet på benene
A&F skriver: Hmm bor du i de muslimske kvinders hjem, og har du set deres garderobe inden du udtaler dig. Så har du ikke set mit skab .
Jeg ser jo kun det i viser og det lugter hverken af mærkevarer eller stil
Camillee skriver: Hvor er det en fantastisk tråd du har fået stablet på benene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128