Er der nogle muslimske kvinder herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Unalisa

Nu  har jeg LÆST hele tråden igennem, og Jeg er vild imponeret.. ROS ros ros og enda ros til jer alle. for en god tone og Voksen debat  Jeg er selv muslim og jo føler nogle gange tråd over herinde, men det er ikke altid jeg gider svare når man alligevel ikke føler at det kan gavne noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

Fersken

Hej/ Assalaamu alaykum

Nu har jeg ik læst hele tråden igennem, håber I kan bære over med mig hvis svar allerede har været skrevet i tråd, men er der nogen som  kender til en salon der vil acceptere en tørklæde-bærende elev?

Anmeld

20. november 2014

A&F

Fersken skriver:

Hej/ Assalaamu alaykum

Nu har jeg ik læst hele tråden igennem, håber I kan bære over med mig hvis svar allerede har været skrevet i tråd, men er der nogen som  kender til en salon der vil acceptere en tørklæde-bærende elev?

Wa salam , prøv at forhør dig hos Lady lounge i Valby

Anmeld

20. november 2014

Kløver

sarahb skriver:

jeg bliver ikke stødt, bare forarget... Synes det er vildt at i et moderne land som danmark at man kan være så nedladende og uvidende og lede mod visse folk..
Jeg hader også udlændinge der ikk kan opføre sig ordenligt men hader fandme også danskere der ikke kan opføre sig ordenligt. Pædofile, jaloux ægtemænd, drankere der lader deres alkohol gå ud over familie og børn, utro lider mænd der ikk ka holde slangen for dem selv og splitter en familie ad, men det betyder da ikk jeg skal hade et helt folkefærd. Jeg er heldigvis ikke så sort og hvid og naiv at tro at alle danske mænd er sådan. Der er gode og dårlige mennesker i hele verden om vi er hvide, gule, røde eller sorte.
Jeg går ikke med tørklæde men tror. og tror på det der er skrevet i koranen og at min gud er allah! Husk nu der er mange forskellige måder at læse og tolke koranen på og jeg er ikke oplært af nogen lærde eller andre folk, men har selv læst og dannet mit helt eget syn på MIT islam.

Det er vel ikke anderledes end der også er forskellige måder at læse biblen på, og tolkningen, bare se på katolisme mod den danske folkekirke, JHV, mormoner osv osv det tror jeg bare mange glemmer og skærer alle over en kam, hvilket jeg synes er synd 

Anmeld

20. november 2014

Loan

Maja84 skriver:

Det er vel ikke anderledes end der også er forskellige måder at læse biblen på, og tolkningen, bare se på katolisme mod den danske folkekirke, JHV, mormoner osv osv det tror jeg bare mange glemmer og skærer alle over en kam, hvilket jeg synes er synd 

Maja det er en gammel tråd fra 2011

Anmeld

20. november 2014

Kløver

Loan skriver:

Maja det er en gammel tråd fra 2011

Ha ha ha det havde jeg slet ikke set, den var bare fremme som top opslag, så det måske derfor jeg synes det virker bekendt

Anmeld

20. november 2014

MorDk

Wauuuw! Jeg er nu kommet hele vejen igennem denne skønne tråd! 

STOR ROS til jer allesammen!!!

LOOOVE herfra 

Anmeld

2. december 2014

Fersken

A&F skriver:

Wa salam , prøv at forhør dig hos Lady lounge i Valby

Mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.