Er der nogle muslimske kvinder herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

når nej, det er selvf. rigtigt nok  men jeg synes bare altid jeg ser de der sort/brune .. Der må jeg så erkende mig selv uenig, men jeg har sku også en speciel stil angående ''normalt'' tøj. 

Men jeg synes hverken tørklæde er pænt, eller nederdele jeg synes tøj er grimt når man ikke kan se nogen former! MEN selvf. det er jo hvad jeres tro siger, respekt for det!!! 

Fatter ikke der er nogen der gider at diskutere det her, man bliver jo ALDRIG enige alligevel :b

Og ja synes fandme det er dårligt at du blev fravalgt pga det!! selvf. skal de da se på hvad du kan, og ikke dit udsende 

Jeg har ikke noget imod at diskutere om religion bare folk respekter St islam er min religion og de skal ikke gør grin af det.

Jeg bær ikke tørklæde, men går ikke med "åben" tøj. Dvs jeg viser ikke mine bryster eller t-shirt uden ærmer. Det er noget som jeg selv har valgt. Jeg går med korte ærmer, nederdel som går lidt over knæen og det samme med bukser.
Jeg ser stadig vildt lækket ud lidt selvglad har man lov til at være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Jeg har ikke noget imod at diskutere om religion bare folk respekter St islam er min religion og de skal ikke gør grin af det.

Jeg bær ikke tørklæde, men går ikke med "åben" tøj. Dvs jeg viser ikke mine bryster eller t-shirt uden ærmer. Det er noget som jeg selv har valgt. Jeg går med korte ærmer, nederdel som går lidt over knæen og det samme med bukser.
Jeg ser stadig vildt lækket ud lidt selvglad har man lov til at være

håber ikke du føler jeg gør grin af jer? :/

nåår okey :p det ville jeg slet ikke ku holde ud hehe.. 

Det er jeg sikker på du er !! hehe 

Anmeld

11. juni 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

håber ikke du føler jeg gør grin af jer? :/

nåår okey :p det ville jeg slet ikke ku holde ud hehe.. 

Det er jeg sikker på du er !! hehe 

Nej du gør ikke grin søde

Jamen det er fordi du er vant til at går med "åben" tøj, så derfor kan du ikke forholde dig til det jeg føler mig helt nøgn hvis jeg tager åben tøj på hihi

Anmeld

11. juni 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Nej du gør ikke grin søde

Jamen det er fordi du er vant til at går med "åben" tøj, så derfor kan du ikke forholde dig til det jeg føler mig helt nøgn hvis jeg tager åben tøj på hihi

godt så hehe :p

nej precis 

Anmeld

11. juni 2011

.....

A&F skriver:

Jeg tillader mig at svare . Det kunne være hun var på vej til fest?? Så gjorde hun nok lidt ekstra ud af sig selv..

Ja det har jeg også selv tænkt på. Så hende kun kort ud af vinduet, så ved ikke om hun skulle nogen steder hen - men en smuk kjole var det ihvertfald 

Anmeld

11. juni 2011

.....

nattergalen skriver:

Hej Mut.. 

Uhh det er forskelligt, men dem der normalt går i de simple farver sort/brun vil nok benytte sig af pænere klæder til festlige lejligheder..
Det kunne være en veninde komsammen, bryllup, barnedåb mm... Ved ikke lige hvor festligt hun har været klædt..

Håber det var svar nok, og el må du spørge igen  

Det var svar nok, har selv tænkt i de baner . Super smuk kjole hvertfald

Anmeld

11. juni 2011

A&F

ZamanogDania skriver:

Præcis. Bare fordi man "ser" godt ud, så er det ikke ens betydning med man er klog og dygtig

Anmeld

11. juni 2011

serinasmor

Hej allesammen

jeg er blevet anbefalet at skrive i denne tråd for at se om jeg kunne få lidt respons

jeg er ved at skrive opgave hvor jeg skal designe en kampagne til salg af chokolade.

Jeg har i den forbindelse brug for et billede af en kvinde der bærer tørklæde, og det er desværre ikke til at finde på anden vis

Jeg håber derfor at én eller flere af jer er villige til at sende mig et billede af jer selv

se min tråd https://www.baby.dk/debat/114579pi1/ordet-er-frit/brug-for-hjaelp-igen-.aspx

tusind tak for hjælpen

Anmeld

11. juni 2011

Stjernestoev

Jeg så engang et billede med en forsidemodel med tørklæde. Det var skønt at se For nogen af dem er sgu nogle babes..
Tror faktisk stadigvæk jeg har billedet et sted.

Anmeld

11. juni 2011

Tanas

Hvor er det dog en dejlig, spændende og lærerig tråd at åbne Findes der noget.......forholdsvis let tilgængeligt læsestof om Islam på nettet f.eks?? Jeg ville gerne prøve at sætte mig lidt mere ind i det ( ikke fordi jeg tænker på at konveterer )........Hmmmm.......Og hvorfor skal man egentlig skynde sig at forsvare sig med at man ikke vil konveterer fordi man gerne vil sætte sig lidt ind i en religion.....Tankevækkende

Jeg har iøvrigt altid været dybt misundelig på de muslimske kvinders tørklæder og tøj ( ikke burkaer ) men jeg synes altid mange muslimske kvinder er utroligt flot klædt. Hvor køber I jeres tøj henne?? Og er Danske kvinder velkommende i disse forretninger??

Send gerne en pb. Vil gerne i det hele taget vide mere om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.