Er der nogle muslimske kvinder herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Hahaha ja men du kan ikke være helt tildækket for oven og ikke tildækket forneden

haha jeg går da ikke rundt i g-streng, offenligt i hvertfald hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

ZamanogDania

nvm skriver:

haha jeg går da ikke rundt i g-streng, offenligt i hvertfald hahaha

Dumme you know WHAT I mean g-streng hahahaha

Anmeld

15. juni 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Dumme you know WHAT I mean g-streng hahahaha

hihi ja jeg gør....tror jeg

synes du jeg går for "åben" for neden da?

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

nvm skriver:

hihi har tit prøvet bare for sjovt på mig og zenia, der vidst også et par billeder af det på face

men kan jo ikke sætte det rigtigt

det sku da alletiders med sådan et på en dårlig hårdag eller hvis ens hår er mega grimt

Da jeg gik i 7 klasse, fik jeg tørklæde på for en dag.. Og INGEN på skolen kunne kende mig Så det gør virkelig meget ved ens ansigt at man ikke kan se håret..

Anmeld

15. juni 2011

nvm

Frk_Dylan<3 skriver:

Da jeg gik i 7 klasse, fik jeg tørklæde på for en dag.. Og INGEN på skolen kunne kende mig Så det gør virkelig meget ved ens ansigt at man ikke kan se håret..

jeg gad godt bare prøve det 1 dag i kbh eller noget.. jeg tror jeg ville føle folk ville glo rigtig meget....

men på den anden side, de aner jo ikke om jeg er muslim eller ej

Anmeld

15. juni 2011

ZamanogDania

nvm skriver:

hihi ja jeg gør....tror jeg

synes du jeg går for "åben" for neden da?

Du ved når man har tørklæde på, så skal man være helt tildækket. Dvs. Man må ikke se hænder til dine fingre. Og det samme med dine fødder

Anmeld

15. juni 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Du ved når man har tørklæde på, så skal man være helt tildækket. Dvs. Man må ikke se hænder til dine fingre. Og det samme med dine fødder

hmm jeg har da set rigtig mange som går i leggings og t shirts, stiletter og fuld krismaling i ansigtet og så tørklæde

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

nvm skriver:

jeg gad godt bare prøve det 1 dag i kbh eller noget.. jeg tror jeg ville føle folk ville glo rigtig meget....

men på den anden side, de aner jo ikke om jeg er muslim eller ej

Det er underligt at folk kigger anderledes på en, meget spændene at prøve.. Du burde gøre det et sted hvor du kende mange, tror ikke de ville kunne genkende dig

Anmeld

15. juni 2011

nvm

Frk_Dylan<3 skriver:

Det er underligt at folk kigger anderledes på en, meget spændene at prøve.. Du burde gøre det et sted hvor du kende mange, tror ikke de ville kunne genkende dig

uha det tror jeg ikke jeg ville turde, bor i en by hvor næsten alle kender alle... tro  de ville begynde at snakke osv..LORTE BY

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

nvm skriver:

uha det tror jeg ikke jeg ville turde, bor i en by hvor næsten alle kender alle... tro  de ville begynde at snakke osv..LORTE BY

Hehe, er du kylling??

Du skal nok komme til at prøve det en dag, og skid da hul i hvad andre siger Kender selv alt til snakke-byer:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.