**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:
Hvor er det spænende at læse med ! Er dog selv kristen og elsker detog er glad for det og min 2 datter skal snart døbes i kristen tro og glæder mig, men skidt nu med det, vi er alle mennesker, og har go "erfarring" med muslimer,hold op de er dejlige og kærlige mennesker, det er kristne os men nu er det lige muslimer vi snakker om. De er bare skønne.
I skolen i 8 og 9 klasse og tiden efter det havde jeg en muslimsk "søster" Habibti
, vi sagde vi havde samme blod os selv om vi jo vidste vi i realiteten ikke havde, men er du vimmer, vi elskede hinanden ubeskriveligt højt, jeg lærte lidt arabisk, vi kyssede på kinden når vi mødtes, hun var dog alm med beklædning og gik i bad med os piger i idræt og havde ikke tørklæde, ja hun lignede mig, men var stolt over hendes tro og snakkede om den og jeg lyttede jo selvf
vi fjollede utrolig meget, og var sammen hver dag og skulle da os i byen hver dag efter en shawamma (staves)- pita med kebab. elskede den pige ! ! Og vi sagde os vores mødre var hinandens mødre, og kaldte hinandens mor for "mor" når vi sås. Jamen kan ikke beskrive hvor fantastisk det var. Hayati
Men desværre så endte det, hun flyttede langt væk, og grad og gradsom var en familie medlem gået bort, men hun havde vidst i flere år at de en dag flyttede tilbage til den by de kom fra. Tænker stadig MEGET på hende og hendes familie. Vidunderlige mennesker..
Men jeg håber vi en dag mødes igen og kan fortsætte hvor vi kom fra, inshallah !