Er der nogle muslimske kvinder herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

A&F

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Hvor er det spænende at læse med ! Er dog selv kristen og elsker detog er glad for det og min 2 datter skal snart døbes i kristen tro og glæder mig, men skidt nu med det, vi er alle mennesker, og har go "erfarring" med muslimer,hold op de er dejlige og kærlige mennesker, det er kristne os men nu er det lige muslimer vi snakker om. De er bare skønne.

I skolen i 8 og 9 klasse og tiden efter det havde jeg en muslimsk "søster" Habibti , vi sagde vi havde samme blod os selv om vi jo vidste vi i realiteten ikke havde, men er du vimmer, vi elskede hinanden ubeskriveligt højt, jeg lærte lidt arabisk, vi kyssede på kinden når vi mødtes, hun var dog alm med beklædning og gik i bad med os piger i idræt og havde ikke tørklæde, ja hun lignede mig, men var stolt over hendes tro og snakkede om den og jeg lyttede jo selvf vi fjollede utrolig meget, og var sammen hver dag og skulle da os i byen hver dag efter en shawamma (staves)- pita med kebab. elskede den pige ! ! Og vi sagde os vores mødre var hinandens mødre, og kaldte hinandens mor for "mor" når vi sås. Jamen kan ikke beskrive hvor fantastisk det var. Hayati

Men desværre så endte det, hun flyttede langt væk, og grad og gradsom var en familie medlem gået bort, men hun havde vidst i flere år at de en dag flyttede tilbage til den by de kom fra. Tænker stadig MEGET på hende og hendes familie. Vidunderlige mennesker..

Men jeg håber vi en dag mødes igen og kan fortsætte hvor vi kom fra, inshallah ! 

Du bragte et smil frem. Sødt minde at have. Håber I snart mødes en dag, inshaallah. Flot at du stadig kan de arabiske ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

A&F skriver:

Du bragte et smil frem. Sødt minde at have. Håber I snart mødes en dag, inshaallah. Flot at du stadig kan de arabiske ord.

Hvor dejligt at høre !  Kunne ikkelade værd med at skrive efter alle de skønne indlæg jeg her har læst, så måtte da os lige give mít vidunderlige syn på muslimer  Det går jo ikke med alle de fordomme nogle folk rendér rundt med Men vil sige, jeg har da selv ud fra tråden her lært nogle flere ting, og det er KUN goe ting, hvor er det smukt med det islarmske syn på kvinder !  Lige det en kvinde vil høre hehe  

Og tak, staver måske ikke ordene lige så godt mere, men de kommer lige fra hjertet

Anmeld

12. juni 2011

A&F

Hvor dejligt at høre !  Kunne ikkelade værd med at skrive efter alle de skønne indlæg jeg her har læst, så måtte da os lige give mít vidunderlige syn på muslimer  Det går jo ikke med alle de fordomme nogle folk rendér rundt med Men vil sige, jeg har da selv ud fra tråden her lært nogle flere ting, og det er KUN goe ting, hvor er det smukt med det islarmske syn på kvinder !  Lige det en kvinde vil høre hehe  

Og tak, staver måske ikke ordene lige så godt mere, men de kommer lige fra hjertet

Taak det er virkelig pænt af dig. Og ligeledes findes der en masse skønne kvinder som dig. Du skriver ordene som jeg selv ville skrive dem på latinsk. Så ingen kritik herfra

Anmeld

12. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

A&F skriver:

Taak det er virkelig pænt af dig. Og ligeledes findes der en masse skønne kvinder som dig. Du skriver ordene som jeg selv ville skrive dem på latinsk. Så ingen kritik herfra

Thi hi hvor er du sød   Du er da et dejligt menneske, synes det er flot du svarer så mange interesserede i jeres tro  Dejligt at blive klogere, og bliver helt glad over at se hvor mange som får noget ud af den her tråd, det kan kun gavne rundt om, og folk vil give deres nye viden videre Der må snakkes noget mere omkring sådan noget her over de forskellige religioner

Anmeld

12. juni 2011

A&F

Thi hi hvor er du sød   Du er da et dejligt menneske, synes det er flot du svarer så mange interesserede i jeres tro  Dejligt at blive klogere, og bliver helt glad over at se hvor mange som får noget ud af den her tråd, det kan kun gavne rundt om, og folk vil give deres nye viden videre Der må snakkes noget mere omkring sådan noget her over de forskellige religioner

Det er min pligt som troende at dele min tro og overbevisning med andre. Jeg har altid været interesseret i religion og diskutere religionerne med andre troende og ateister. Og kan kun være enig med dig

Anmeld

15. juni 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Søøde man kan godt se pænt ud med tørklæde. Desuden behøver man ikke har sort tøj på. Mange af mine veninder har friske farver og forskellige slags tørklæde på. De tager tøj på ligesom alle andre bare lang ærmet og lange bukser og nederdel. De skal self ikke sidde alt for tæt på kroppen. Men synes de ser fantastiske ud

Men ja det er trist at jeg blev afvist pga min tørklæde. Mange så os ned på mig. Hallo jeg har bare en tørklæde på. Det er jo ikke en bombe jeg har på hoved. De skal se på mine kvalifikationer og ikke min udsende.

jeg har set rigtig mange piger hvor det ser mega godt ud med tørklæde, hvor de tar et på der passer til fx deres bluse eller stiletter, er de er da total flotte

søde du må godt prøve at sætte et tørklæde på mig en dag, hvis det er "loveligt" ??hehe

Anmeld

15. juni 2011

ZamanogDania

nvm skriver:

jeg har set rigtig mange piger hvor det ser mega godt ud med tørklæde, hvor de tar et på der passer til fx deres bluse eller stiletter, er de er da total flotte

søde du må godt prøve at sætte et tørklæde på mig en dag, hvis det er "loveligt" ??hehe

Hehehe jo da. Vi kan da prøve at tage en tørklæde på til næste gang vi mødes. tror den vil klæde dig

Anmeld

15. juni 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Hehehe jo da. Vi kan da prøve at tage en tørklæde på til næste gang vi mødes. tror den vil klæde dig

hihi har tit prøvet bare for sjovt på mig og zenia, der vidst også et par billeder af det på face

men kan jo ikke sætte det rigtigt

det sku da alletiders med sådan et på en dårlig hårdag eller hvis ens hår er mega grimt

Anmeld

15. juni 2011

ZamanogDania

nvm skriver:

hihi har tit prøvet bare for sjovt på mig og zenia, der vidst også et par billeder af det på face

men kan jo ikke sætte det rigtigt

det sku da alletiders med sådan et på en dårlig hårdag eller hvis ens hår er mega grimt

Hahaha ja men du kan ikke være helt tildækket for oven og ikke tildækket forneden

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

A&F skriver:

Forstår din point . Hmm jaa,  men man kan da sagtens blive en fremragende frisør, selvom man ikke viser sit hår?  Ret mig, hvis jeg tager fejl. Min søster og hendes veninder har planer om at åbne deres egen salon kun for kvinder en dag. Men det kræver først og fremmest en lærerplads, for at kunne realisere drømmen. Ang. mandlige kunder, så er de jo nødt til at passe deres "arbejde", når man nu vælger at arbejde med hår osv..

Din søster kan godt blive frisør, uden at hun bliver ansat som elev..

Jeg har en veninde (dansk) som købte sin egen butik, og ansatte en udlært frisør og nu er hun selv udlært

Det koster selvfølgelig en del penge at kunne købe egen butik, men det er da en mulighed, og langt nemmere hvis man er flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.