Lou87 skriver:
Okay.. og ja det jo nok hvor meget man går op i det der gør forskellen med hvor meget man bærer.
Men hvis ikk der er grund til og dække helt til så man feks kun kan se øjnene, så forstår jeg ikk hvorfor man gør det... man blir vil ikke "mere" muslim af det ?? eller er det en slags måde og være mere "fræk" overfor mændende på,, fordi man så måske er mere mystisk eller ?? har jeg bare misforstået hvor nogen gør det.
Okay - jeg synes bare man i nogle film eller lign (selvom film self aldrig altid er helt sande) har set at fanden jo nærmest er løs hvis du pigen ikke er jomfru, men det er altså at overreagere ka jeg forstå ?? Og fint det gælder mændende også sys jeg.. de bare ikk "lige så nemme" og kontrollere
hehe.
Okay havde ikk li tænkt på og dele det op i kultur og religon på den måde men når du siger det sådan kan man jo så godt forstå forskellen.. jeg synes bare det er træls nogen mænd ser "os" /andre mindre påklædte kvinder på den måde når de er i "vores" land uden og sige det hårdt. Så burde de jo indfinde sig eller i det mindste forstå vores kultur også.
(forstår så godt de råber eller peger fingre af dem hvor nederdelen nærmest er hulkort
eller nedringelsen på trøjen havner på maven nærmest hehe)
Ja jeg synes sku også det er meget fedt, der sådan er "gjort plads" til jer/dem på den måde hos frisørene, nu det er så helligt for jer

Altså vil starte med at sige man er ikke mere hellig jo mere man tildækker sig. En stor del af Islam er hvad du har i hjertet. Men der er nogle der mener at man skal gå HELT tildækket, andre der mener det er profetens koner der var forbeholdt dette, og de helt 3 som mener at ansigtet ik skal være tildækket.
Selvfølgelig er film altid overdrevne, men desværre er det en virkelig at i nogle familie, grundet traditioner kører meget i at kun en kvine skal være jomfru og er hun ikke det jamen så er hun "beskidt".
hvis du kigger lidt længere oppe kan du se at der er en der har henvist til et vers i koranen netop omhandlende dette; Selvom man har begået en fejl kan man sagtens angre. ja mht mændende er de ikke nemme at kontrollere for os mennesker, men heldigvis så skal vi ikke stå til regnskab over for mennesket, men gud(Allah), Som selvfølgelig ved alt. Derfor er det udnerordnet om mennesker ved hvem der er jomfru eller ej. Islamisk set sålænge man angrer så er det det. Intet menneske skal stille sig som dommer.
Desværre er mange af de unge mænd som ser piger som beskidte o.lign fordi de ikke har meget tøj på, selv beskidte i munden. Men igen her kommer kulturen ind og de burde så affinde sig med de bor i et land hvor man simpelthen går mindre klædt hvis man kan sige det sådan. Det gælder alt ik kun det emd tøjet men typisk er det også dem der laver meget kriminalitet mm. Og det bunder jo ud mangel på opdragelse fra deres forældre desværre. mend et er en helt anden diskution 
Anmeld