Søøde man kan godt se pænt ud med tørklæde. Desuden behøver man ikke har sort tøj på. Mange af mine veninder har friske farver og forskellige slags tørklæde på. De tager tøj på ligesom alle andre bare lang ærmet og lange bukser og nederdel. De skal self ikke sidde alt for tæt på kroppen. Men synes de ser fantastiske ud
Men ja det er trist at jeg blev afvist pga min tørklæde. Mange så os ned på mig. Hallo jeg har bare en tørklæde på. Det er jo ikke en bombe jeg har på hoved. De skal se på mine kvalifikationer og ikke min udsende.
når nej, det er selvf. rigtigt nok
men jeg synes bare altid jeg ser de der sort/brune .. Der må jeg så erkende mig selv uenig, men jeg har sku også en speciel stil angående ''normalt'' tøj.
Men jeg synes hverken tørklæde er pænt, eller nederdele jeg synes tøj er grimt når man ikke kan se nogen former! MEN selvf. det er jo hvad jeres tro siger, respekt for det!!!
Fatter ikke der er nogen der gider at diskutere det her, man bliver jo ALDRIG enige alligevel :b
Og ja synes fandme det er dårligt at du blev fravalgt pga det!! selvf. skal de da se på hvad du kan, og ikke dit udsende 

Anmeld