Moderne at være racist?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

mor-til-vanessa

LouiseVous skriver:

Må indrømme jeg sågar som i lørdags, sagde lige op i 3 udlændingers hoved- at jeg hader Perkere.
Men jeg må indrømme jeg ikke selv ser mig som racist. Jeg er bare træt af at disse såkaldte perkere tror at de kan tage på kvinder som de har lyst til. Jeg synes ikke det var i orden, og min veninde og jeg havde ligesom bare oplevet det lidt for mange gange den aften..
Men har idéen om at der altid er et godt menneske inde i alle, uanset hudfarven!

og de slog dig ikke ned? 

ja det kan jeg jo næsten regne ud de ikke gjorde eftersom du sidder her.

må sige, så synes jeg de er et bedre menneske en dig!!!

råbe op i hovedet på nogen man hader perkere. har da aldrig hørt magen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

mor-til-vanessa

mama09 skriver:

True true.... Min mand er godt nok ikke statsborger endnu.. Men har været her altid.. Min datters er også halvt.. Føler med dig..

det er da også ligemeget om man er dansk statsborger eller ej. 

Anmeld

1. juni 2011

MinNoah

sarahb skriver:

OMG! Du er da en knaldperle at høre på. De opfører sig som de vil....? De har et rets system som måske ikke er lig Dansks rets system men det er DERES rets system. Det er da ikke bare at de opfører sig som de vil.

J

Tak for komplimentet

meeenn jeg vidste godt jeg "burde" blande mig uden om sådan en debat, for man er kun velkommen hvis man skriver..

" Jaaaa!!! Alle udlændinge er velkomne!! "

Har man et andet syn på sagen så er man en "knaldperle" , uvidende osv. osv.

Tak skæbne jeg skal love for man må komme med sin mening herinde.... NOT.... Så lad vær med at læg op til debat hvis der ikke kan tåles at høre forskellige meninger.. ( er ikke kun myntet på dig, men på en del herinde)

Jeg prøver at slippe fra denne debat igen.... Jeg er jo uvidende

Anmeld

1. juni 2011

mama09

sarahb skriver:

Hallo TRINE, ved du ikk godt det kun er udlændinge der gør sådan noget.HMMM

Åh pis hvis jeg møder dem igen, skal jeg nok forklarer dem de ikke må, for de jo dansker muhahaha

Anmeld

1. juni 2011

mama09

mor-til-vanessa skriver:

det er da også ligemeget om man er dansk statsborger eller ej. 

Vil jeg også mene læste dit indlæg igen. Misforstod det første sorry

Anmeld

1. juni 2011

MinNoah

sarahb skriver:

har du set alt det der alarm 112 osv med de stive danskere der går amok på politiet og deres venner prøver at komme dem til undsætning, modsætter dig anholdelser, sviner politiet til, spytter på dem osv osv....
Jeg kan slet ikk forstå hvor du får det syn fra at danskere er ÅHHHH så hellige Vs. Udlændinge.

Må hellere lige svare dig.... :-)

Jeg siger IKKE at danskere er hellige og altid opfører sig pænt! MEN udlændinge har simpelthen en anden mentalitet - de er opdraget anderledes - de opfører sig anderledes/ agressive.. og JA nu generalisere jeg, hvilket jeg godt ved er dumt i sådan en debat så NEJ det er IKKE alle udlændinge der er agressive!

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

MinNoah skriver:

Tak for komplimentet

meeenn jeg vidste godt jeg "burde" blande mig uden om sådan en debat, for man er kun velkommen hvis man skriver..

" Jaaaa!!! Alle udlændinge er velkomne!! "

Har man et andet syn på sagen så er man en "knaldperle" , uvidende osv. osv.

Tak skæbne jeg skal love for man må komme med sin mening herinde.... NOT.... Så lad vær med at læg op til debat hvis der ikke kan tåles at høre forskellige meninger.. ( er ikke kun myntet på dig, men på en del herinde)

Jeg prøver at slippe fra denne debat igen.... Jeg er jo uvidende

nej men der er da grænser, det du siger er jo helt hen i vejret og slet ikke facts. Du må gerne komme med din mening, men at skrive noget som; de gør jo hva de vil. Det er da så mærkeligt og lyder meget umodent og uvidende. Jeg vil helt vildt gerne høre Oprigtige velovervejet og velbegrundet meninger. ikke bare ja de gør bar som de vil, de skal bare hjem bla bla bla. Det er børnehave niveau. Kom nu med noget der har nogle stærke ben at stå på!!! Det mangler i den grad fra "racisterne" "dem der ikke kan lide em der"

Anmeld

1. juni 2011

mor-til-vanessa

mama09 skriver:

Vil jeg også mene læste dit indlæg igen. Misforstod det første sorry

hæhæ det er i orden det kan jo ske

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

MinNoah skriver:

Må hellere lige svare dig.... :-)

Jeg siger IKKE at danskere er hellige og altid opfører sig pænt! MEN udlændinge har simpelthen en anden mentalitet - de er opdraget anderledes - de opfører sig anderledes/ agressive.. og JA nu generalisere jeg, hvilket jeg godt ved er dumt i sådan en debat så NEJ det er IKKE alle udlændinge der er agressive!

ja for min mand har fx slet ikke et temperament, her i huset er det mama her der har den, han er ikke aggressiv og har ALDRIG råbt af mig osv osv. Han er super mild og er opdraget med nogle sindsyg stærke familie værdier som jeg beundre og en kæmpe respekt for ældre mennesker (dem ældre end sig selv) Han tager sig så godt af mig og hele min danske familie, og hjælper dem så snart der er brug for det. Han har ALDRIG sat sig selv højere end os og tager altid beslutninger der gavner mig og os som familie.

Anmeld

1. juni 2011

MinNoah

mor-til-vanessa skriver:

så du mener heller ikke at min datter er 100% dansk, eftersom hun ikke har to danske forældre, eller hva?!

Nej.... Altså er faren fx fra sverige eller Iran (fuldstændig ligegyldigt hvad land) så har barnet da fx svenske rødder - og er dermed halv dansk / halv svensk.. Som et eksempel! Kender dig ikke.... Men at hun BOR i danmark er en anden sag.. Men kommer jo an på hvordan man definerer det at være "dansker".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.