Jeg bør virkelig lade være med at læse sådanne debatter, det ved jeg. Men hold nu op hvor bliver jeg ked af at læse dem.
Jeg får sådan lyst til at råbe "HALLO!!! DET ER ALTSÅ MENNESKER VI SNAKKER OM... MENNESKER FOR POKKER DA!" Hvor må det være forfærdeligt, ikke at føle sig hjemme nogle steder, for det er jo sådan det er.
Hvor er det hårdt at læse flere af jeres historier om hvordan i dagligt lever med racisme mod jer selv/ægtefælle.. Jeg forstår det ikke, jeg forstår det simpelthen ikke!
Ballade og vold er ikke okay, på nogen måde! Og så er det da fuldstændig ligegyldigt hvilken hudfarve man har. Det skal bare stoppes.
I min verden er det meget primitive mennesker der er racister. Er der nogle der bruger ordet perker, siger jeg altid, at det ord bryder jeg mig ikke om og vil ikke høre det. Lige så med hættemåge osv osv. You get the picture.
Et noget usammenhængende indlæg, men jeg havde så meget at sige og jeg har glemt halvdelen. Men hvor er det hårdt at læse jeres historier. Hvis folk da så bare kunne holde det for dem selv, fremfor at udbasunere deres mening.
Hilsen Julie - Hvis store idol er Rosa Louise Parks (og hvis i ikke ved hvem det er, så mangler i noget historie om borgerrettigheder. Hun kan googles
).
Anmeld