HOLD DA KÆFT JEG BLIVER HELT FORARGET!!!
man skal smides ud af dk hvis man ikke er dansker og laver kriminalitet
ja undskyld sproget, men hvad er det for en gang dikriminerede pis! hvis man har opholdstilladelse og dansk statsborgerskab, ja så er man sku dansker, så skal man ikke bare smides ud. så skal man afsone i danmark på ligefod med dem som i kalder for danskere.
dvs jer med den holdning, så hvis min datter, når hun bliver voksen, begår kriminalitet, ja så skal ud straks smides ud af danmark, fordi hun er jo egentlig ikke dansker. hendes far er ikke fra dk. så det er vel det samme eller hva?! eller et adopteret barn, er jo heller ikke dansker, skal jo så også smides ud. til hvad?! det er da groteks. så begynder vi med holocaust lignende tendenser. SØRGELIGT!
selvfølgelig skal du ikke være her, hvis du kommer kun til dk for at lave kriminalitet. men det er altså også noget andet.
folk der siger de ikke besgår sig med udlændinge eller siger det er dem der begår alt kriminalitet, de ved tydeligvis ikke særlig meget!. de er ignorante. peoples prøv at åbne jeres øjne og kom ud blandt en masse forskellige kulture, så vil i se at sådan som i forestiller i jeres angst/frygt at det ikke hænger sådan sammen.
ved ikke hvad jeg mere skal skrive andet en at jeg bliver fysisk dårlig over at folk er sådan
Anmeld