Moderne at være racist?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

MinNoah

morethanperfect skriver:

Lige præcis ! Jeg blir jo også sendt til DK hvis jeg tager til tyrkiet og begård et mord ... 

Er sgu bange for du selv ville blive slået ihjel inden du nåede DK  De opfører sig som det passer dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

sarahb

morethanperfect skriver:

Lige præcis ! Jeg blir jo også sendt til DK hvis jeg tager til tyrkiet og begård et mord ... 

de er jo ikke BARE på ferie, det er mennesker der er FØDT her og har boet her hele livet og som måske ikke kender deres hjemland super godt!

Anmeld

1. juni 2011

mor-til-vanessa

HOLD DA KÆFT JEG BLIVER HELT FORARGET!!!

man skal smides ud af dk hvis man ikke er dansker og laver kriminalitet ja undskyld sproget, men hvad er det for en gang dikriminerede pis! hvis man har opholdstilladelse og dansk statsborgerskab, ja så er man sku dansker, så skal man ikke bare smides ud. så skal man afsone i danmark på ligefod med dem som i kalder for danskere.

dvs jer med den holdning, så hvis min datter, når hun bliver voksen, begår kriminalitet, ja så skal ud straks smides ud af danmark, fordi hun er jo egentlig ikke dansker. hendes far er ikke fra dk. så det er vel det samme eller hva?! eller et adopteret barn, er jo heller ikke dansker, skal jo så også smides ud. til hvad?! det er da groteks. så begynder vi med holocaust lignende tendenser. SØRGELIGT!

selvfølgelig skal du ikke være her, hvis du kommer kun til dk for at lave kriminalitet. men det er altså også noget andet.

folk der siger de ikke besgår sig med udlændinge eller siger det er dem der begår alt kriminalitet, de ved tydeligvis ikke særlig meget!. de er ignorante. peoples prøv at åbne jeres øjne og kom ud blandt en masse forskellige kulture, så vil i se at sådan som i forestiller i jeres angst/frygt at det ikke hænger sådan sammen.

ved ikke hvad jeg mere skal skrive andet en at jeg bliver fysisk dårlig over at folk er sådan

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

MinNoah skriver:

Men ja mange danskere opfører sig heller ikke altid alt for godt... Men tror virkelig ikke på nogle danskere kunne finde på at lave "den scene" fra volls mose.. Og hvis de ku - ja så skal de sgu straffes hårdere end hvad der ville blive gjort i dagens danmark nu.

Som sagt, jeg er ikke decideret racist, men ja jeg har mine fordomme omkring udlændinge, deres mentalitet er simpelthen MEGET svær at forstå - synes jeg.

har du set alt det der alarm 112 osv med de stive danskere der går amok på politiet og deres venner prøver at komme dem til undsætning, modsætter dig anholdelser, sviner politiet til, spytter på dem osv osv....
Jeg kan slet ikk forstå hvor du får det syn fra at danskere er ÅHHHH så hellige Vs. Udlændinge.

Anmeld

1. juni 2011

mama09

LouiseVous skriver:

Må indrømme jeg sågar som i lørdags, sagde lige op i 3 udlændingers hoved- at jeg hader Perkere.
Men jeg må indrømme jeg ikke selv ser mig som racist. Jeg er bare træt af at disse såkaldte perkere tror at de kan tage på kvinder som de har lyst til. Jeg synes ikke det var i orden, og min veninde og jeg havde ligesom bare oplevet det lidt for mange gange den aften..
Men har idéen om at der altid er et godt menneske inde i alle, uanset hudfarven!

Sjovt lørdag nat oplevede jeg to danske mænd tá min veninde og jeg på røven. Den ene en politimand min veninde før har datet. Stodder!

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

MinNoah skriver:

Er sgu bange for du selv ville blive slået ihjel inden du nåede DK  De opfører sig som det passer dem.

OMG! Du er da en knaldperle at høre på. De opfører sig som de vil....? De har et rets system som måske ikke er lig Dansks rets system men det er DERES rets system. Det er da ikke bare at de opfører sig som de vil.

J

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

mama09 skriver:

Sjovt lørdag nat oplevede jeg to danske mænd tá min veninde og jeg på røven. Den ene en politimand min veninde før har datet. Stodder!

Hallo TRINE, ved du ikk godt det kun er udlændinge der gør sådan noget.HMMM

Anmeld

1. juni 2011

mor-til-vanessa

MinNoah skriver:

Øhh... nej de kan aldrig blive ligeså danske som et barn født af to danske forældre. De vil blive opdraget af to muslimske/udenlandske forældre - de vil have helt andre værdier - sådan er det bare, de bliver aldrig danske som dig og mig.

(og JA det er noget andet med adopterede børn, ved jeg vil få kommentarer om det)

Men ja mange danskere opfører sig heller ikke altid alt for g odt... Men tror virkelig ikke på nogle danskere kunne finde på at lave "den scene" fra volls mose.. Og hvis de ku - ja så skal de sgu straffes hårdere end hvad der ville blive gjort i dagens danmark nu.

Som sagt, jeg er ikke decideret racist, men ja jeg har mine fordomme omkring udlændinge, deres mentalitet er simpelthen MEGET svær at forstå - synes jeg.

så du mener heller ikke at min datter er 100% dansk, eftersom hun ikke har to danske forældre, eller hva?!

Anmeld

1. juni 2011

..

mor-til-vanessa skriver:

man skal smides ud af dk hvis man ikke er dansker og laver kriminalitet ja undskyld sproget, men hvad er det for en gang dikriminerede pis! hvis man har opholdstilladelse og dansk statsborgerskab, ja så er man sku dansker, så skal man ikke bare smides ud. så skal man afsone i danmark på ligefod med dem som i kalder for danskere.

dvs jer med den holdning, så hvis min datter, når hun bliver voksen, begår kriminalitet, ja så skal ud straks smides ud af danmark, fordi hun er jo egentlig ikke dansker. hendes far er ikke fra dk. så det er vel det samme eller hva?! eller et adopteret barn, er jo heller ikke dansker, skal jo så også smides ud. til hvad?! det er da groteks. så begynder vi med holocaust lignende tendenser. SØRGELIGT!

selvfølgelig skal du ikke være her, hvis du kommer kun til dk for at lave kriminalitet. men det er altså også noget andet.

folk der siger de ikke besgår sig med udlændinge eller siger det er dem der begår alt kriminalitet, de ved tydeligvis ikke særlig meget!. de er ignorante. peoples prøv at åbne jeres øjne og kom ud blandt en masse forskellige kulture, så vil i se at sådan som i forestiller i jeres angst/frygt at det ikke hænger sådan sammen.

ved ikke hvad jeg mere skal skrive andet en at jeg bliver fysisk dårlig over at folk er sådan

Anmeld

1. juni 2011

mama09

mor-til-vanessa skriver:

True true.... Min mand er godt nok ikke statsborger endnu.. Men har været her altid.. Min datters er også halvt.. Føler med dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.