Macrolf skriver:
Ja, jeg så det godt hvordan de drillede politiet i Vollsmose. Det er naturligvis ikke ok, men har du så set i mange andre programmer hvordan danske unge taler til politiet og skubber til dem? Hvad skal der ske med dem? Ved vi om dem fra vollsmose er født og opvokset i Danmark? Hvis de er, så er de lige så danske som du og jeg. Syntes det er en langt ude holdning at de bare skal smides ud af danmark..
Der er også mange - rigtigt mange danskere der opfører sig vildt latterligt, omgåes du hellere ikke danskere så?
Øhh... nej de kan aldrig blive ligeså danske som et barn født af to danske forældre. De vil blive opdraget af to muslimske/udenlandske forældre - de vil have helt andre værdier - sådan er det bare, de bliver aldrig danske som dig og mig.
(og JA det er noget andet med adopterede børn, ved jeg vil få kommentarer om det)
Men ja mange danskere opfører sig heller ikke altid alt for godt... Men tror virkelig ikke på nogle danskere kunne finde på at lave "den scene" fra volls mose.. Og hvis de ku - ja så skal de sgu straffes hårdere end hvad der ville blive gjort i dagens danmark nu.
Som sagt, jeg er ikke decideret racist, men ja jeg har mine fordomme omkring udlændinge, deres mentalitet er simpelthen MEGET svær at forstå - synes jeg.
Anmeld