Hader hader hader den holdning og sætning "dem der laver ballade skal bare ud" hmmm ud til hvad ? De er flygtet fra et land i krig, mange er vokset op her, og ser Danmark som sit land. Hvor skal de smides hen ? Arghhh den holder ikke! Måske dk skulle være bedre til at indse vi er et mulitiland, respektere og lærer om hinandens forskellige kulturer. Hjælpe dem der har set frygtelige ting osv. Få dem til at føle dk er deres land, istedet for at få afvise "smutter du snart hjem " osv. Jeg kan blive ved... Jeg er gift med en somalier og vi har verdens dejligste tøs.. Folks bemærkninger til mig " ej en somalier, hvordan tør du det"? " han stikker af med dit barn" osv osv bvdr jeg har heldigvis lært at være kold når folk spørger. Men før i tiden blev jeg såret og ked af det. Men de folk er jo uvidende især dem der siger " kan godt lid din mand, men ikke de andre" øhhh?? By the way oplever racisme dageligt. min mand har før fået afvide " hvis jeg vidste du var sort, var du aldrig kommet til jobsamtale" flot! Vi oplever det ja desværre fra noget familie for 1 mdr siden, kun min datter og jeg blev inviteret med til min kusines konfi, min mand blev ikke da min kusines far ikke kan lid somaliaer... Vil sige det kom bag på os, for vi har været med den del af familien tusinde gange... Chok, og ja har slået hånden af dem. Min mand mærker hele tiden han ikke er velkommen, han er vokset op her, snakker flydende ingen plet på straffeattest osv. Han har intet land, han troede hans land var dk.. Men nej han tvivler. Åh hårdt håber ikke vores prinsesse skal opleve disse tåbelige racister.. Ups det blev langt sorry bare et ømt punkt..
Anmeld