Mimic skriver:
ja, i følge min overbevisning burde det være sådan...
Jeg bor i et såkaldt belastet område i kolding, så sent som i dag er der tilsyneladende sket et mord heroppe, hvorfor hele området er spærret... Sjovt nok, var det de unge udlændinge heroppe, der var helt fremme i skoene og var hamrende ligeglade med afspærringer og politi, de kom med tilråb, var flabede og i det hele taget møg ubehagelige over for alt og alle omkring dem... det kan jeg ikke bruge til noget... sorry, men det er min mening... danske drenge ku ha fundet på det samme, ja, men de fletste ville da fatte at man sagde fra og fortalte dem at det ikke var ok, det gør udlændinge desværre ikke altid, ofte bliver de mere provokerende (især over for den kvindelige betjent der var her), de har ingen sans for respekt og deres kultur er så meget anerledes end vores, kan de ikke tilpasse sig, så ud...
Jeg må sige at det er lige sådan noget danskere herover kunne finde på i Rocker gaderne og de områder hvor der er mange belastede unge danskere. Og ja det sker også i fx tingbjerg hvor der er mange udlændinge.
Jeg ser det bestemt ikke om et Race problem som du gør! Overhoved ikk!
Jeg tror folk som dig er grunden til at udlænsdinge Aldrig føler sig velkommene og har en ærlig chance for at skabe sig et liv hvor man er accepteret og velkommen. Jeg synes det er ærgeligt!
Du vil til hver en til udpege udlændinge til bødler hvis valget stod mellem udlændinge vs. danskere!
Jeg er blevet kastet brosten efter mens jeg sad i min bil højgravid og med min yngste søn på bagsædet fordi jeg kom til at køre modsat ensrettet på en gade hvor Ak81 og den der prøver at komme ind holder til, hvilket jeg ikke anede. Da jeg blev stoppet af de to rocker lærlinge og de sagde den var ensrettet, blev jeg nød til at køre videre af frygt fordi de så ret grumme ud, derefter kastede de KÆMPE brosten efter mig fordi jeg ikke hørte efter dem.
FUCK EN EPISODE, og er det ikke vildt De var DANSKERE? Og det var midt på Nørrebro!
Anmeld