jeg mødte mine første udlandske veninder i HF og jeg er så stolt af at jeg er blevet beriget med så meget viden og åbenhed overfor mennesker der er fra en anden kultur. Elsker at høre om deres kultur, forskelle, familie osv osv.Vi har stadig det dybeste venskab og jeg er en del af familien selvom de er i århus og jeg er her. Deres mor og far betragter mig som en del af deres familie og jeg er ALTID velkommen hos dem. Vi har et utrolig stærkt venskab og jeg har aldrig oplevet noget ligende. De er de bedste mine to tvillinge veninder.
Sidenhen har jeg jo så mødt min mand der er pakistaner og er beriget med endnu mere kultur og glæde i mit liv. Han er ikke mindre end FANTASTISK og vi har et skønt forhold hvor vi bare Matcher SÅ godt. Han er en kærlig mand, hjælpsom mand, den perfekte far, den perfekte partner og har bare nogle skønne værdier med hjemme fra som jeg elsker!
Vi oplever Racisme Ofte til trods for vi bor i Kbh hvor der er mange udlændinge, men stadig oplever min mand faktisk ret meget. Selvom han er født her, opvokset her, taler ligeså godt dansk som du og jeg, har 2 børn med en dansker osv osv.
Jeg synes det er usselt og afstumpet at være racist og de mennesker er for mig så uvidende og ignorante!
Anmeld