LouiseVous skriver:
Jeg hader Pia- men det sidste du skriver er jeg virkelig enig i. Man ka snart ikk se hvad land vi er i!!!
Vi er alt for åbne, og det er grunden til vi har svært ved at hjælpe vores egen befolkning. Så luk grænserne for nogle år, og se hva vi suer til inden for grænserne. Det andet er pis. Kommer der først en fam på 5, er det sten sikkert at vi har hele stamtræet med inde i landet. Der fanme ikk plads til danskere mere. Og de hiver alt deres pis med ind i landet! Vi skal IKKE have moskeer her i Danmark- hold det hjemme! 
Alt vores pis?? Med alt min respekt, så synes jeg ikke, at det er pænt at sige.
Jeg er enig i, at når man lever i et vestligt samfund, skal man også indordne sig lovene og tage del i samfundet. Men man skal ikke glemme sig selv som person, og hvem man er, og hvor man kommer fra. Min mor er dansk muslim og min far er palæstinenser. Han flygtede med familien ud af landet og de bosatte sig i Libanon, hvor der ingen rettigheder er for palæstinensere. Heldigvis havde DK dengang i 70'erne- 80'erne brug for arbejdskraft. Han så muligheden i at kunne brødføde sin familie. Tager hatten af for ham, og er stolt at hvor langt han er nået med sit liv her i dk, og jeg føler for alle de flygtninge verden over, som har har oplevet krig, tortur mm.
I bund og grund er vi mennesker på jorden en, om vi er sorte eller hvide, jøder eller buddister, you name it.
Det varer ikke længe, så får vi muslimer en rigtig flot moskeen i DK
. Og det har vi ret til. Eller er det kun okay, at jøderne må have Synagoger?
Anmeld