LouiseVous skriver:
Jeg hader Pia- men det sidste du skriver er jeg virkelig enig i. Man ka snart ikk se hvad land vi er i!!!
Vi er alt for åbne, og det er grunden til vi har svært ved at hjælpe vores egen befolkning. Så luk grænserne for nogle år, og se hva vi suer til inden for grænserne. Det andet er pis. Kommer der først en fam på 5, er det sten sikkert at vi har hele stamtræet med inde i landet. Der fanme ikk plads til danskere mere. Og de hiver alt deres pis med ind i landet! Vi skal IKKE have moskeer her i Danmark- hold det hjemme! 
Grunden til at vores samfund lider af økonomisk krise, skal jo ses på et verdens plan, der har jo været krise over alt. Jeg mistede da ikke mit job pga at fabrikken ikke kunne klare sig her hjemme, og rykkede til Kina. Det har ingen personer skyld i, det skal ses på en meget større plan.
Jeg vælger at se, de nye kulturelle tiltag her hjemme, som ekstra bonus til vores samfund, for synes virkelig ikke at vores kultur, er så perfekt, at vi ikke kan åbne vores sind for andet.
Jeg bor i et boligområde, med 80% med en anden baggrund end dansk, og jeg beundre deres evner til at være sociale, og de er så lavende i deres måde at være på. De møder mig med smil hver dag, fordi jeg møder dem med smil.
Jeg hørte endansk far og hans datter i går, da de cjklede forbi mine vinduer. Fartil hans datter på 10-12 år: "Jeg har ikke noget imod de mennesker der bor her, du skal bare ikke lege herover!"
Kæft en holdning at have til de mennesker. Jeg har aldrig om et barn, der er blevet udsat for noget som helst her, men den holdning har man alligevel.
Længe leve mangfoldigheden - det kunne være vi kunne lære noget.
Anmeld