Moderne at være racist?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

mor-til-vanessa

Honey's Kone<3 skriver:

Behøver jeg svare på noget??

Måske ligger jeg lavt og måske ligger jeg højt, det ved du jo intet om.

fortalte dig bare fakta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Dot D

sarahb skriver:

det er jeg helt enig i!!!

Anmeld

2. juni 2011

BetonSlotsPrinsesserne

mor-til-vanessa skriver:

altså "danske" mænd gør jo også som du beskriver at de gjorde. så kan virkelig ikke se hvad forskellen er.

nå jo at de jo ikke er danskere og at de har et forsnævret syn på kvinder?!

Hmm, igen. Jeg plejer ikke at være så meget racist- men nu havde den del af danmarks befolkning lige pisset mig af.. ! Såå.-

Men ja, nogen danske folk gør det da også. Men nu var det lige indenfor racismen jeg svarede.. !

Anmeld

2. juni 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg stemmer DF, pga de ældre, skolerne, og lukket grænse.

Dem som er i landet nu, er velkommene, men der behøver ikke komme flere til.

Jeg hader Pia- men det sidste du skriver er jeg virkelig enig i. Man ka snart ikk se hvad land vi er i!!!
Vi er alt for åbne, og det er grunden til vi har svært ved at hjælpe vores egen befolkning. Så luk grænserne for nogle år, og se hva vi suer til inden for grænserne. Det andet er pis. Kommer der først en fam på 5, er det sten sikkert at vi har hele stamtræet med inde i landet. Der fanme ikk plads til danskere mere. Og de hiver alt deres pis med ind i landet! Vi skal IKKE have moskeer her i Danmark- hold det hjemme!

Anmeld

2. juni 2011

MinNoah

mor-til-vanessa skriver:

er det så nu jeg skal skrive at dem der stemmer df er dem som ligger lavest i socialklasserne????

og det er FAKTA!

Så kom med et link til det...

Det er noget værre VRØVL!!

Jeg kan sgu blive helt irriteret over at man bare IKKE MÅ have nogle fordomme/holdninger til udlændinge andet end man så er social lavklasse, uvidende osv osv.

VI der stemmer DF har sgu ligeså meget mellem ørerne som jer der stemmer alverdens andet... Synes det er SÅ forkert at nedgøre folk fordi de stemmer df, df er meget andet en udlændigepolitik...

Anmeld

2. juni 2011

MinNoah

LouiseVous skriver:

Jeg hader Pia- men det sidste du skriver er jeg virkelig enig i. Man ka snart ikk se hvad land vi er i!!!
Vi er alt for åbne, og det er grunden til vi har svært ved at hjælpe vores egen befolkning. Så luk grænserne for nogle år, og se hva vi suer til inden for grænserne. Det andet er pis. Kommer der først en fam på 5, er det sten sikkert at vi har hele stamtræet med inde i landet. Der fanme ikk plads til danskere mere. Og de hiver alt deres pis med ind i landet! Vi skal IKKE have moskeer her i Danmark- hold det hjemme!

Hahahaha... ;-) synes det er lidt godt/sjovt skrevet for det kommer lige fra hjertet kan man mærke

Men jeg er egentlig temmelig enig med dig (men ville nok ha formuleret mig anderledes)

Anmeld

2. juni 2011

Preghiera

Rosa skriver:

Jeg synes næsten det er værre med dem der bare er latterligt lunkne: "Jamen altså, jeg er racist, det er jeg bare... Men jeg kan godt li' min indvandrergrønthandler nede på hjørnet, han er meget flink" 

Eller dem der der siger  "Jeg er nok lidt racistisk - det er ikke noget jeg er stolt af men det er jeg bare"... Det "er du bare"  Jamen så tag dig sammen og gør noget ved det!!! Tænk dig om!!! 

enig. At skære alle over en kam eller bare at udmelde noget der efterhånden er blevet fokuseret meget på i medierne, er uvidenhed. Intet andet.

Folk skulle lære at tage ansvar for at sætte sig mere ind i kulturer, verden (!!) og historien, før de proklamerer et-eller-andet de har overhørt i bussen eller kantinen på arbejdet.

SUK og ARGH

Anmeld

2. juni 2011

Preghiera

mama09 skriver:

Men alligevel skal du lige ind og lufte du stemmer på df.. Tsk tsk.. Kender flere ældre der stemmer df men kun pga. Ældre politikken... Ikke pågrund af deres meninger og holdninger om andre kulturer.. Df er jo en joke, magtsyge tosser..men hver sin mening ang politik.. Men thank god kommer df aldrig til magten.. Hygge til dig!

Jeg er da egentlig enig med dig mht DF - jeg er IKKE tilhænger (havde dog nok aldrig formuleret mig på din måde, men oh well)

Det jeg bare liiiige blev nødt til at kommentere på, det varat du skriver "Men thank god kommer df aldrig til magten.." .....

DF har MEGA meget magt som støtteparti... Alt for meget magt. Og det er altså en 10-årig historie, så undrede mig lige over dén kommentar.

DF har Venstre snoet om sin lillefinger - vær ikke i tvivl om dét. SUK

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Stjernestøv skriver:

Ok :-) Det må du undskylde så. Det er bare mig der har dårlig hukommelse

Helt iorden

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Dinna88 skriver:

Nej - jeg spørger dig.

Ok, men nej det er jeg ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.