Moderne at være racist?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

sarahb

Sabina skriver:

Jo selvfølgelig må du da det.

Synes bare der er lidt for mange i den her debat der er helt oppe i det røde felt, fordi folk har forskellige meninger og holdninger. Man skal da acceptere folk der ikke lige mener det samme, som en selv  Synes bare det er sægeligt at se på at folk næsten hakker ned på hinanden .

jeg accepterer velbegrundet holdninger og holdninger der er lavet ud fra livet og ikke bt eller eb, det er for lavt i min håndbog. Det er børnehave niveau, og det gør mig ondt at folk ikke er voksne nok til at tillade dem selv at få et andet billede end det de ser i tv eller læser i aviserne..
Der er fordomme om mange forskellige folk, landsdele, byer osv. Men jeg tror jo heller ikk at alle tøser på amager har en nummerplade tattoveret ... jeg ville ønske at de mennesker der danner en mening ud fra hvad medierne serverer, ville give sig tid til at prøve at åbne op for andre mennesker og reelt give dem en chance. Kan du følge mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

N&J

Nogen der gider forklare mig hvad hættemåge betyder?? syntes godt nok jeg har hørt mange forskellige øgenavne, bare ikke lige den der, så forklaring søges???

Anmeld

2. juni 2011

Sabina

sarahb skriver:

jeg accepterer velbegrundet holdninger og holdninger der er lavet ud fra livet og ikke bt eller eb, det er for lavt i min håndbog. Det er børnehave niveau, og det gør mig ondt at folk ikke er voksne nok til at tillade dem selv at få et andet billede end det de ser i tv eller læser i aviserne..
Der er fordomme om mange forskellige folk, landsdele, byer osv. Men jeg tror jo heller ikk at alle tøser på amager har en nummerplade tattoveret ... jeg ville ønske at de mennesker der danner en mening ud fra hvad medierne serverer, ville give sig tid til at prøve at åbne op for andre mennesker og reelt give dem en chance. Kan du følge mig.

Ja jeg kan sagtens følge dig. Der er intet der .

Synes bare vi skal give hinanden plads til at komme med meninger og holdninger , og dog stadig være 'voksne' istedet for at angribe hinanden. Ved godt det er svært hvis man er dybt uening. Men ja, ved ikke om du kan forstå mig

Anmeld

2. juni 2011

sarahb

N&J skriver:

Nogen der gider forklare mig hvad hættemåge betyder?? syntes godt nok jeg har hørt mange forskellige øgenavne, bare ikke lige den der, så forklaring søges???

no idea... har aldrig hørt det før. heldigvis, tro jeg...?

Anmeld

2. juni 2011

sarahb

Sabina skriver:

Ja jeg kan sagtens følge dig. Der er intet der .

Synes bare vi skal give hinanden plads til at komme med meninger og holdninger , og dog stadig være 'voksne' istedet for at angribe hinanden. Ved godt det er svært hvis man er dybt uening. Men ja, ved ikke om du kan forstå mig

jeg forstår dig, det er bare utrolig svært når deer kommer holdninger som reelt ikke har ben at gå på som er uvidenhed slynget ud af munden.

Anmeld

2. juni 2011

Hulubulu86

N&J skriver:

Et ''kaert kaelenavn'' til en muslimsk kvinde der baerer toerklade. Proev at image-google haettemaage.

Anmeld

2. juni 2011

Sabina

sarahb skriver:

jeg forstår dig, det er bare utrolig svært når deer kommer holdninger som reelt ikke har ben at gå på som er uvidenhed slynget ud af munden.

Har selv rigtig svært ved at styrer mig engang imellem, hvis folk kommer med noget som de slet ikke kan stå inde for.  så kender det udmærket godt ..

God aften

Anmeld

2. juni 2011

sarahb

Sabina skriver:

Har selv rigtig svært ved at styrer mig engang imellem, hvis folk kommer med noget som de slet ikke kan stå inde for.  så kender det udmærket godt ..

God aften

og i lige måde

Anmeld

2. juni 2011

N&J

Dubai skriver:

Et ''kaert kaelenavn'' til en muslimsk kvinde der baerer toerklade. Proev at image-google haettemaage.

Tak.. 

Anmeld

2. juni 2011

N&J

sarahb skriver:

no idea... har aldrig hørt det før. heldigvis, tro jeg...?

Ja, nogen gange er det godt at leve i uvidenhed - i hvert fald med nogle ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.