Moderne at være racist?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

sarahb

morethanperfect skriver:

Ja , men jeg gør jo ikke andet end og gå udenom ?? Jeg er da også ked af jeg har haft den oplevelse men altså , sådan er det jo desværre bare ..

Jeg har jo ikke noget mod de er her ..

nej men ville du ikke føle dig sær hviss folk kiggede på dig og så gik en stor bue udenom dig....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

sarahb

Dot D skriver:

Nej, men hun forsøger, og det respektere jeg helt vildt, bare det at hun kan snakke lidt gebrokken dansk viser jo, at hun ikke er ligeglad

Har i tidligere jobs mødt nogen, der konsekvent IKKE taler dansk, det er ikke i orden, man kan da i det mindste prøve

det er jeg helt enig i!!!

Anmeld

2. juni 2011

mor-til-vanessa

Honey's Kone<3 skriver:

Så damer, er det nu jeg skal gøre jer opmærksomme på at PERLE er det nye ord for perker??

Så jeg tror at ordet perle, er lige så meget fy, som ordet perker.

Blander mig udenom denne debat, da jeg stemmer DF ! (Pia Kjærsgaard)

er det så nu jeg skal skrive at dem der stemmer df er dem som ligger lavest i socialklasserne????

og det er FAKTA!

Anmeld

2. juni 2011

sarahb

mor-til-vanessa skriver:

er det så nu jeg skal skrive at dem der stemmer df er dem som ligger lavest i socialklasserne????

og det er FAKTA!

det tror jeg vi har et glimrende eksempel på....

Anmeld

2. juni 2011

morethanperfect

sarahb skriver:

nej men ville du ikke føle dig sær hviss folk kiggede på dig og så gik en stor bue udenom dig....?

Nej , ikke hvis jeg var invandre ..

Anmeld

2. juni 2011

mor-til-vanessa

sarahb skriver:

det tror jeg vi har et glimrende eksempel på....

Anmeld

2. juni 2011

sarahb

morethanperfect skriver:

hvis du er dig som du er nu og folk bare så dig og gik udenom dig. du kan ikke sætte dig ind i at være udlændinge overhoved med de holdninger der er til dem. Så det er helt urealistisk.

Anmeld

2. juni 2011

mor-til-vanessa

morethanperfect skriver:

har lige læst nogen af dine ting og forsøger lige at gøre mig klog på det du lige har skrevet, for at se om jeg har forstået det rigtig.

altså hvis du var indvandre og jeg gik en kæmpe bue undenom dig, ville du ikke synes det var mærkeligt fordi du var indvandre?! altså skal det så forstås som om at det er fair/ok/helt normalt at gå en bue undenom indvandrer?

vil bare gerne forstå hvad du mener

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Honey's Kone<3 skriver:

Så damer, er det nu jeg skal gøre jer opmærksomme på at PERLE er det nye ord for perker??

Så jeg tror at ordet perle, er lige så meget fy, som ordet perker.

Blander mig udenom denne debat, da jeg stemmer DF ! (Pia Kjærsgaard)

DF er ikke andet end en bunke populister der er knaldhamrende racistiske. Du behøver da ikke holde dig ude af debatten bare fordi du... ja, hvad? Er racist?

Anmeld

2. juni 2011

Sabina

MinNoah skriver:

Tak for komplimentet

meeenn jeg vidste godt jeg "burde" blande mig uden om sådan en debat, for man er kun velkommen hvis man skriver..

" Jaaaa!!! Alle udlændinge er velkomne!! "

Har man et andet syn på sagen så er man en "knaldperle" , uvidende osv. osv.

Tak skæbne jeg skal love for man må komme med sin mening herinde.... NOT.... Så lad vær med at læg op til debat hvis der ikke kan tåles at høre forskellige meninger.. ( er ikke kun myntet på dig, men på en del herinde)

Jeg prøver at slippe fra denne debat igen.... Jeg er jo uvidende

Hold da op hvor er det latterligt man ikke må have hver sin holdning hva En utrolig latterlig/umoden debat ville jeg selv mene. At man ikke engang må kommentere noget, uden at få afvide man er en knaldperle

herre gud altså .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.