morethanperfect skriver:
Okay . Føler heller ik rigtig jeg kan ha en samtale med dig , da du åbenbart ikke kan klare nogle har andre holdninger til tingene ..
Det jeg siger er , at jeg ikke har noget i mod dem der kommer til DK som IKKE laver ballade , men at jeg bare ikke omgåes dem ?
Men derimod dem som kommer til DK og laver ballade fordi de føler de kan tillade sig det , er bare ikke i orden. Forstår du ? 
Alle der er bosat i Dk som laver ballade om de er gule, hvide, sorte osv er bare ikke OK.
Det jeg prøver er at sige at de kommer jo ikke bare lige til DK og laver ballade, de er født her i DK af DERES FORÆLDRE DER KOM til Dk. Langt størstedelen er FØDT her. De laver ballade som grupper af danskere laver ballade. De er født i danmark, har gået i skole i Dk og har intet tilhørs forhold til deres forældres hjemland.
Jeg kan forstå dem der kommer til Dk som fx ham terror manden, han kommer til DK for at lave ballade og har ikke noget tilhørsforhold hertil. Men dem der fx bor i ghettoen og laver ballande fx. osv de er for det meste født her og derfor skal de jo straffes og ses på som danskere. Andet er da Hitler om igen!
Forstår ikke at man kan tænke fordi de er mørke hører de ikke til her, født her eller ej! Det er sgu da der integrationen slår helt fejl fordi de ALDRIG vil blive accepteret fordi de ikke ligner dig. Ballade eller ej!
Er enig om at mange af drengene i volsmose osv har en helt uacceptabel opførsel og de skal straffes efter DANSK lov, ikke smides ud til der hvor deres forældre kommer fra. Men tror meget afhænger af integration og placering af alle udlændinge på et sted. Og en del også at man ikke er så personlig med familien som man er her. I mange udlandske familier har man ikke bare sine venner over en aften til film, og så hænger de netop ud på gadehjørnerne og hvad er mest spændende; det man ikk må.
Lige som de autonome, rocker lærlinge, graffitti malere, hærværkere, danskere der keder sig i "landsbyerne", dem der ikk har et sted af feste osv osv. Håber du forstår hvad jeg mener.