Hold da op... Wow.... 
Nu har jeg ikke læst alle indlæg i debatten her, men lidt af dem, og sidder og er virkelig vred indeni over, at nogen mennesker i dagens Danmark kan tænke sådan om andre mennesker, uanset hudfarve, nationalitet osv.
Jeg synes det er noget så småligt, at synes, at alle der ikke opfører sig ordentligt skal ud af Danmark. Sådan løser man sgu da ikke problemer! Det virker nogen gange som om nogle mennesker har samme holdning som Hitler.. "De er ikke som os, UD med dem!"
I stedet for at tænke bare en smule konstruktivt!!! Hvad sker der? Fatter ikke at man i en civiliseret verden kan tænke, at det er flest udlændinge der laver ballade, og derfor ser på alle udlændinge eller folk fra en anden verdensdel, som nogen ballademagere..
Jeg tror løsningen ligger i, at se på hvad de unge kæmper med i deres hverdag...... Det kan godt være de er 3. generation af fx de tyrkere der kom hertil for at arbejde i 70'erne, eller 3. generation af en familie, som flygtede fra krig og ødelæggelse, men det gør dem vel ikke fri for, at have en opvækst, hvor alle kigger skævt til dem, eller have en far, som ligger derhjemme med krigstraumer, og ikke kan tage sig af sin familie.... Jeg synes ansvaret ligger hos os som samfundsborgere, og samfundet generelt, at hjælpe til og kigge dybere ind i tingene i stedet for bare at smide folk ud af landet... helt ærligt.....
Og hvad med min kæreste? Han er halv afrikaner, halv dansker.. har han så kun halv ret til at blive opfattet som dansker? Hvad skal han, hvis laver en lovovertrædelse? Skal vi så skære ham over i 2, så den ene halvdel af ham kan smides ud?
Had avler had!!!!!
Anmeld