Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Darling<3

Bondepigen skriver:

Men HVORFOR gætte? Det fatter jeg ikke, en person ønsker at være anonym, altså er det oplagt at det ikke er en gættekonkurrence...

Ja, hvorfor gætte?? Det gjorde de andre jo, så MÅ jeg vel også godt, forskellen er bare at jeg VED hvem det er, men hun kunne jo bare være kæk, og skrive nej

Det var ikke mig som afslørede HVOR hendes navn stod..

Taget fra debatten -

Hvad for noget ?

ved mave fotos i siden kommer det op, hvis du holder musen henover...

Du kan jo kigge ind i debatten og se hvem der gjorde det, er færdig med at skrive navne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Bondepigen

Honnie's Wife:) skriver:

Hendes navn blev slettet, så det er ikke "alle" der har set det.

Jeg skrev, uden at tænke mig om, men da jeg så kigger tilbage i tråden, ser jeg at hn skriver - at hun ikke vil sige ja, hvis man gætter rigtigt/regner ud, hvem hun er..

Jeg er ikke klar på at det udvikler sig til mere børnehave idag, så du må snuse dig rundt i mine indlæg, eller i denne tråd, du skal nok finde svar på "resten", hvis der er mere

Børnehave? Den må du vist forklare? Er det en børnehave bare fordi man ikke har samme mening....

Som sagt kender jeg ikke til andre af dine indlæg, men denne her har jeg læst, og jeg synes ikke det er rimeligt, at du lægger ansvaret over på den anonyme, bare fordi hun skriver, hvis I gætter hvem jeg er, så vil jeg ikke sige det...

Det er jo stadig ikke en opfordring til at man skal gætte...!!!

Anmeld

28. maj 2011

Darling<3

KWL skriver:

Tak for svar.  Der var jeg lidt for hurtig.

Er bare slet ikke enig med dig omkring den tråd. Ikke smart at fortælle hvem der var.

Men jeg tænker bare at hvis så mange misforstår din måde at skrive på burde du måske tænke over det. Medmindre du VIL støde andre fokl.

Nej det  var ikke det smarteste, men jeg kan om ikke gøre det om nu:/

Men eftersom at R, skriver til mig at jeg tit bliver anmeldt, vil jeg gerne have chancen for at forklare de dejlige mennesker herinde, at jeg faktisk ikke er et R*vhul, og ikke mener mine svar ondt..

Anmeld

28. maj 2011

Darling<3

Bondepigen skriver:

Børnehave? Den må du vist forklare? Er det en børnehave bare fordi man ikke har samme mening....

Som sagt kender jeg ikke til andre af dine indlæg, men denne her har jeg læst, og jeg synes ikke det er rimeligt, at du lægger ansvaret over på den anonyme, bare fordi hun skriver, hvis I gætter hvem jeg er, så vil jeg ikke sige det...

Det er jo stadig ikke en opfordring til at man skal gætte...!!!

Forklare imorgen, hvis det er ok, har siddet ved computeren hele dagen nu, er monster træt i skallen:/

Anmeld

28. maj 2011

KWL

Nej det  var ikke det smarteste, men jeg kan om ikke gøre det om nu:/

Men eftersom at R, skriver til mig at jeg tit bliver anmeldt, vil jeg gerne have chancen for at forklare de dejlige mennesker herinde, at jeg faktisk ikke er et R*vhul, og ikke mener mine svar ondt..

Jamen så hold dog op med at forsvare dig og sig at det du gjorde ikke var smart og ikke at det bare var det du gjorde. For mig virker det som om du laver fis med det.

Anmeld

28. maj 2011

Bondepigen

Forklare imorgen, hvis det er ok, har siddet ved computeren hele dagen nu, er monster træt i skallen:/

Jamen det er da ok....

Anmeld

28. maj 2011

Shibby

Syntes du virker ærlig og okay Har skrevet med mange og deres personlighed online var ikke den samme irl.

De fleste gemmer sig bag en facade hvilket er let tilgængeligt på nettet. Forstår seriøst ikke hvorfor du skulle være den eneste der fik moderator advarsel bare fordi du var den første der skrev i tråden

De andre brugere skulle såfrem også have samme advarsel da de begik samme fejl. Forstår ikke foreskellen på dig og de andre brugere i den omtalte situation

Anmeld

28. maj 2011

mama09

KWL skriver:

Hvis nu du er blevet kontaktet af staff nogle gange, var det så ikke på tide at kigge på din måde at sige tingene på.

Jeg ville i hvertfald kigge lidt indad og måske dæmpe min lyst til at være lidt fremme i skoene, hvis det var mig.

Jeg forstår ikke hvorfor at du helt bevidst bliver ved med at køre rundt i en anomym tråd hvor der klart bliver fortalt at ano gerne vil være ano til hun har fået fortalt verden at hun er gravid.

Det synes jeg ikke er god tone og helt klart en anmodning værd. Hvad ville du dog opnå med det??

Kristine - der er lidt tvivlende på hvad du vil med denne tråd.

Lige mine ord...

Anmeld

28. maj 2011

Bshizzle

Årrrrrh ha da.. Nogle folk går da virkelig i for små sko..

TS skriver jo at dette her er kun i god mening og INTET ondt..
Og hvis folk som ikke bryder sig om at læse hendes svar, så list da stille videre

Ærlighed kommer man længst ved.. og fejl/misforståelser kan ikke undgås.

Honnie.. Jeg syntes du virker som en sød, ærlig og masser af humor i dine svar.
Nogle kan nok ikke tåle den sjove del i "pionlig ærlighed".. men dem skal der osse være plads til.  

God aften/nat folkens..

Anmeld

28. maj 2011

Wimmie

Godaften baby-brugere.

Jeg er nu efterhånden blevet "kontaktet" af STAFF flere gange, pga NOGLE anmelder mine tråde/indlæg..

Derfor vil jeg gerne fortælle hvem jeg ER, og IKKE er - - -

Jeg er meget ærlig, har meget humor og ikke bange for diskutioner..

Jeg skriver som jeg ville sige det, men da I ikke aner hvem jeg er IRL, har i ikke nogle chancer for at se dette..
Jeg er IKKE en kælling, og de ting jeg skriver, skriver jeg ikke for at være - - PROVOKERENDE - NEDLADENDE - RESPEKTLØS - IRRITERENDE eller et dumt SVIN...

Jeg er træt af jeres opfattelse af mig, da den er helt forkert!!

HVIS I falder over noget, som I ikke bryder jer om, så spørg mig gerne om, hvordan det skal forståes, da jeg ellers ikke har nogle chancer for at forsvare min skrivestil.. !

MVH Sabrina - som faktisk er sk*de flink, overfor ALLE, også selvom i ikke tror det..

Jeg vil så også være ærlig og sige at jeg bestemt ikke er én af de der har fået et særlig godt indtryk af dig herinde (har dog aldrig anmeldt dig). Jeg synes du har nogle ret uheldige (og til tider ret barnlige) måder at formulere dig på, og flere gang har du nærmest lydt stolt over at indrømme at du gerne overtræder loven og er ligeglad med love og regler.

Så hvordan du selv mener du er, er jo slet ikke sikkert svarer til andres opfattelse af dig herinde - som du selv siger, så kender vi dig jo kun på skrift, og det er jo så også alt hvad vi har at gå efter, og hvis nogen mener at du er gået over stregen og dermed anmelder dig, så er der jo nok en grund til det - og hvis Staff så går videre med det, så må der jo være hold i sagen/sagerne.

Du er da sikkert nok en god veninde over for dem der kender dig personligt, men du kan jo ikke klandre folk herinde for at have en bestemt opfattelse - vi kan jo kun have den opfattelse af dig udfra de signaler og udtalelser som du selv udsender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.