Det skal jeg med glæde forklare dig...
???? skriver at hun ikke vil stå frem før lørdag, da hun vil fortælle familien det, inden vi får det af vide.
HVIS man gætter/regner ud hvem hun er, så vil hun ikke sige ja ( sagt på en anden måde - vi får intet ud af at gætte/regne ud, hvem hun kan være )
Men jeg klikker på billedet, ser hendes navn (en fejl fra baby's side, har det på skrift) kigger sidst svaret kommentar, og skriver så - Det er ????, tillykke med maven.
Hun har ikke skrevet at vi ikke må gætte løs, hun skriver blot at hun ikke vil stå frem..
Inden jeg får set mig omkring, er der andre, som skriver hvordan man kan se hendes navn, og hvor.
Vi var flere om "gongon'en" men kun jeg fik "slaget".
Du er i mine øjne - en af dem - som ikke kan forstå mine "ord", denne tråd handler ikke kun om den anden tråd men generelt..
Jeg skriver anderledes end så mange andre, men det gør mig bestemt ikke til det dårlige menneske, som jeg bliver udstillet, for at være.
Sabrina - som godt vil respekteres !!
Jeg vil sige at næste gang bør du tænke dig om istedet for. Hun var jo ikke ano. for sjov skyld. Det du kunne ha gjort var at skrive et pb til hende om at man desværre kunne se hendes profilnavn når man kørte hen over billedet. Jeg forstår godt du har fået anmærkninger udfra det jeg har oplevet!