Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Carina:-)

elvital skriver:

nogen gange så går der simpelhen bare for meget hønsegård i den! Tænk at folk gider anmelde!!! SHIT! take it easy....

Kram fra Ditte

www.babydimser.com

Enig!

Ærgeligt hvis der går rent Netbaby i den ,hvor man nærmest ikke kan lave en tråd før folk anmelder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Sphynxlover

Honnie's Wife:) skriver:

Enig, men mange er virkelig uenige..

Vil faktisk hellere gå i 1.A

Jeg er selv typen der siger min mening og lur mig om folk ikke er hurtigere på reflekserne hvis de ikke kan lide hvad de ser

og det til trods for jeg rent faktisk er en ret sød person hvis jeg selv skal sige det.. og det skal jeg jo

Anmeld

28. maj 2011

Vinker

KWL skriver:

Hvis nu du er blevet kontaktet af staff nogle gange, var det så ikke på tide at kigge på din måde at sige tingene på.

Jeg ville i hvertfald kigge lidt indad og måske dæmpe min lyst til at være lidt fremme i skoene, hvis det var mig.

Jeg forstår ikke hvorfor at du helt bevidst bliver ved med at køre rundt i en anomym tråd hvor der klart bliver fortalt at ano gerne vil være ano til hun har fået fortalt verden at hun er gravid.

Det synes jeg ikke er god tone og helt klart en anmodning værd. Hvad ville du dog opnå med det??

Kristine - der er lidt tvivlende på hvad du vil med denne tråd.

Lige mine ord!

Anmeld

28. maj 2011

Vinker

Det skal jeg med glæde forklare dig...

???? skriver at hun ikke vil stå frem før lørdag, da hun vil fortælle familien det, inden vi får det af vide.

HVIS man gætter/regner ud hvem hun er, så vil hun ikke sige ja ( sagt på en anden måde - vi får intet ud af at gætte/regne ud, hvem hun kan være )

Men jeg klikker på billedet, ser hendes navn (en fejl fra baby's side, har det på skrift) kigger sidst svaret kommentar, og skriver så - Det er ????, tillykke med maven.

Hun har ikke skrevet at vi ikke må gætte løs, hun skriver blot at hun ikke vil stå frem..

Inden jeg får set mig omkring, er der andre, som skriver hvordan man kan se hendes navn, og hvor.

Vi var flere om "gongon'en" men kun jeg fik "slaget".

Du er i mine øjne - en af dem - som ikke kan forstå mine "ord", denne tråd handler ikke kun om den anden tråd men generelt..

Jeg skriver anderledes end så mange andre, men det gør mig bestemt ikke til det dårlige menneske, som jeg bliver udstillet, for at være.

Sabrina - som godt vil respekteres !!

Jeg vil sige at næste gang bør du tænke dig om istedet for. Hun var jo ikke ano. for sjov skyld. Det du kunne ha gjort var at skrive et pb til hende om at man desværre kunne se hendes profilnavn når man kørte hen over billedet. Jeg forstår godt du har fået anmærkninger udfra det jeg har oplevet!

Bare min mening!

Anmeld

28. maj 2011

KWL

Vinker skriver:

Jeg vil sige at næste gang bør du tænke dig om istedet for. Hun var jo ikke ano. for sjov skyld. Det du kunne ha gjort var at skrive et pb til hende om at man desværre kunne se hendes profilnavn når man kørte hen over billedet. Mener også du gik dybere ved at skrive at det da var tydeligt at det var hende fordi hendes hår machtede med et billede på hendes profil.... Jeg synes bare det er så dumt og rigtig synd for personen der troede hun kunne være ano.

Jeg forstår godt du har fået anmærkninger udfra det jeg har oplevet!

Bare min mening!

Præcist!!!

Anmeld

28. maj 2011

KWL

hilma skriver:

misforstå mig ikke, men nu troede jeg virkelig at vi var ude i noget med racisme eller lign. det er kun det jeg mener med, var det alt?  

Jeg synes bare det er nok - og mener når i skriver "Var det alt" at det lyder hånligt.

Anmeld

28. maj 2011

Wimmie

så man må kun skrive i denne debat hvis man er enig og hvis man ellers er ærlig og siger sin mening, så har man ikke forstået meningen og skulle springe videre.

Anmeld

28. maj 2011

Bondepigen

Wimmie skriver:

så man må kun skrive i denne debat hvis man er enig og hvis man ellers er ærlig og siger sin mening, så har man ikke forstået meningen og skulle springe videre.

Tænkte nøjagtigt det samme...

Anmeld

28. maj 2011

Karo

Jamen jeg lufter lige lidt ud så hehe..

Jeg sad (den anden dag) og skimtede mavebilleder, holder musen hen over et billed, og frem kommer et navn .. (så langt så godt)

Jeg klikker på billedet, og bliver smidt ind i en anonym tråd, her er der nogle damer, som skriver - uhhh spændene hvem du er, og i den dur, jeg HAR set navnet og skriver --- Det er ???? Tillykke med maven

Lige efter er der nogle andre som fortæller hvordan man kan se navnet, og hvor. men da jeg er den første, som offentliggøre det, er jeg også den slemme :/

Mange, inklusiv mig selv, synes at det er unfair, men må leve med den smukke røde boks i 7 dage

HAR prøvet at "forsvare" mig selv..

Hehe, det var også en meget hyggelig og fredelig anholdelse

Jeg har med vilje blandet mig uden om. Jeg læste godt den tråd med mave billedet og her gik du altså over min grænce for hvad der er okay. Den anonyme bruger skriver at hun er anonym da famillien ikke ved hun er gravid, og hun ikke vil have at de finder ud af det herinde. Så syndes jeg det er virkeligt dumt at skrive hvem hun er. Det er altså ikke iorden og syndes det er fint hun svare dig tilbage igen.

Jeg håber du har givet hende en undskyldning, for det syndes jeg sku hun fortjener.

Anmeld

28. maj 2011

Karo

Hendes navn blev slettet, så det er ikke "alle" der har set det.

Jeg skrev, uden at tænke mig om, men da jeg så kigger tilbage i tråden, ser jeg at hn skriver - at hun ikke vil sige ja, hvis man gætter rigtigt/regner ud, hvem hun er..

Jeg er ikke klar på at det udvikler sig til mere børnehave idag, så du må snuse dig rundt i mine indlæg, eller i denne tråd, du skal nok finde svar på "resten", hvis der er mere

Men du gætter jo ikke. Du skriver direkte hvem det er og hvordan man kan se hvem hun er. Ikke iorden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.