Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

hilma

Honnie's Wife:) skriver:

For DIN skyld, går jeg ind og laver alt på min profil synlig

bukker og takker og føler mig bare liiiidt beæret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

MissGeoh

Årh baby, det varmer mit hjerte!!

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

Secrets skriver:

Altså jeg vil da være ærlig at sige, at jeg har haft dig på nakken et par gange, da jeg startede herinde. Bed mig ikke komme med konkrete eksempler, for det er ved at være længe siden, og jeg kan ikke huske hvad det var, kan bare huske at du var ret grov uden nogen specifik årsag. Jeg har ikke oplevet det siden, og har da også hyggesludret med dig i tråde, men så tror jeg bare du skal tænke over, hvordan du formulerer dig, hvis det ikke er groft ment Det er dejligt du siger, at sådan er du ikke, det er bare sådan du formulerer dig, men måske har du også selv et ansvar for, hvordan folk opfatter dine svar? Hvis du oplever, at folk gentagende gange opfatter dine svar som nedladende, provokerende og grove, når det ikke var din mening, var det måske i hvert fald værd at tænke en ekstra gang over, hvordan du skriver tingene Og hvis du ikke mener det er dit ansvar hvordan folk opfatter det du skriver, så må du jo gå i den anden grøft og leve med, at folk opfatter dig forkert.

Det var som sagt bare lige min oplevelse, som jeg håber du ikke tager forkert. Nu bragte du det jo selv op. Som sagt er det noget tid siden jeg har oplevet det, men jeg kan da i hvert fald huske dig for det  

Jeg er glad for at du ærligt siger, at du synes jeg har været grov over for dig..

Det beklager jeg virkelig, og jeg håber at vi stadig kan holde det bag os, for ja, vi har hyggesludret nogle gange

Du er jo skægdamen <3

Jeg vil meget hellere have at folk skriver til mig, hvis de oplever noget, de ikke ser som ok, for ellers kan jeg intet stille op..

Tak for din ærlighed, det hjælper !!

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

A&F skriver:

Var ikke klar over, at nogen har anmeldt dine indlæg.

Synes du virker så åben og ærlig. Flot af dig, at beskrive hvem du er.

Ohh jo, jeg bliver - i følge en moderator - tit anmeldt, for min skrivestil

Jeg er åben og ærlig, og faktisk en rigtig god veninde!

Anmeld

27. maj 2011

hilma

For DIN skyld, går jeg ind og laver alt på min profil synlig

sveske, nu spørger jeg dumt, men hvorfor pokker er du blevet anmeldt??? har ærligt talt lidt svært ved at forstå det, er du fordi du gør brug af store bogstaver engang imellem, og at du ikke non-stop bruger smileys??  det skrevne ord kan jo tolkes meget forskelligt;D

btw, go griner med din anholdelse hihi...

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

KaMa skriver:

Sjovt, du skriver det.

Jeg sidder altid tilbage og griner stort eller smiler, når jeg læser dine indlæg. De er så bund ærlige, lige ud af posen og lidt Ama'r! (er selv derfra).

You go girl

Hmm, er fra Randers, ikå (staves ) Men bor i Waterloose - oversat til Dansk?? - Vanløse ..

Det du "gør" er min mening, vil gerne bringe et smil frem hos folk, ikke tårer, med mindre det er glædestårer hi hi..

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

hilma skriver:

bukker og takker og føler mig bare liiiidt beæret

Ihh, så nejer og klapper jeg Hehe..

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

hilma skriver:

sveske, nu spørger jeg dumt, men hvorfor pokker er du blevet anmeldt??? har ærligt talt lidt svært ved at forstå det, er du fordi du gør brug af store bogstaver engang imellem, og at du ikke non-stop bruger smileys??  det skrevne ord kan jo tolkes meget forskelligt;D

btw, go griner med din anholdelse hihi...

Jamen jeg lufter lige lidt ud så hehe..

Jeg sad (den anden dag) og skimtede mavebilleder, holder musen hen over et billed, og frem kommer et navn .. (så langt så godt)

Jeg klikker på billedet, og bliver smidt ind i en anonym tråd, her er der nogle damer, som skriver - uhhh spændene hvem du er, og i den dur, jeg HAR set navnet og skriver --- Det er ???? Tillykke med maven

Lige efter er der nogle andre som fortæller hvordan man kan se navnet, og hvor. men da jeg er den første, som offentliggøre det, er jeg også den slemme :/

Mange, inklusiv mig selv, synes at det er unfair, men må leve med den smukke røde boks i 7 dage

HAR prøvet at "forsvare" mig selv..

Hehe, det var også en meget hyggelig og fredelig anholdelse

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Hon, mit hjerte "bløder" jo næsten af ren LOVE

Anmeld

27. maj 2011

MissGeoh

Hon, mit hjerte "bløder" jo næsten af ren LOVE

Hehe du er tosset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.