Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Darling<3

KWL skriver:

Jamen så hold dog op med at forsvare dig og sig at det du gjorde ikke var smart og ikke at det bare var det du gjorde. For mig virker det som om du laver fis med det.

Jeg laver skam ikke fis med noget som helst.. Hvorfor i alverden skulle jeg oprette den her tråd, hvis jeg bare sad og grinte af jer??

Det giver da absolut ingen mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Darling<3

Shibby skriver:

Syntes du virker ærlig og okay Har skrevet med mange og deres personlighed online var ikke den samme irl.

De fleste gemmer sig bag en facade hvilket er let tilgængeligt på nettet. Forstår seriøst ikke hvorfor du skulle være den eneste der fik moderator advarsel bare fordi du var den første der skrev i tråden

De andre brugere skulle såfrem også have samme advarsel da de begik samme fejl. Forstår ikke foreskellen på dig og de andre brugere i den omtalte situation

Tja, nogle ting er bare "uforklarelige", you know

BTW, nu har vi skrevet sammen det meste af dagen, og jeg kunne aldrig finde på at gemme mig bag en facade..

Jeg er som jeg er, og enten elsker man mig, eller så hader man mig, der er ingen gylden mellemvej hehe..

Anmeld

28. maj 2011

Darling<3

Bshizzle skriver:

Årrrrrh ha da.. Nogle folk går da virkelig i for små sko..

TS skriver jo at dette her er kun i god mening og INTET ondt..
Og hvis folk som ikke bryder sig om at læse hendes svar, så list da stille videre

Ærlighed kommer man længst ved.. og fejl/misforståelser kan ikke undgås.

Honnie.. Jeg syntes du virker som en sød, ærlig og masser af humor i dine svar.
Nogle kan nok ikke tåle den sjove del i "pionlig ærlighed".. men dem skal der osse være plads til.  

God aften/nat folkens..

Nogle folk herinde skal bare blive ved med at vade i l*rten, ganske typisk..

Tak for dit søde svar.. <3

Anmeld

28. maj 2011

grinny

Hold da op.

Synes godt nok det er vildt at du kan få en rød boks for at gætte? Synes altid vi gætter i sådan nogle tråde.. 

Hmm.. Synes den røde boks bliver brugt lidt for hurtigt nogle gange.

Nå, men det er ikke mig der bestemmer det vil bare sige at jeg godt kan se humoren i dine besvarelser og jeg har intet problem med dig

Anmeld

28. maj 2011

ChatH

Det handler jo ikke om at hun har gættet- hvilket jeg ikke mener hun gør i og med hun bare skriver tillykke ...... det er ikke et gæt.

og tråd starter skriver at svigerfamilien først får det af vide fredag så hun ikke vil have det ud inden. der er absolut ingen grund til at begynde på alt det gætteri mm. hvis man kan se hvem det er skal man respektere ønsket om at det er anonymt- ligesåvel som du gerne vil respekteres for din mening og væremåde.

kan godt forstå den anonyme bliver total ked af det. hormornerne flyver i kroppen når man er gravid og hvis nu nogen fra familien skulle læse det herinde ville det godt nok være træls... 

men der ligger jo ikke mere i det end at man lige siger undskyld til personen hvis hun føler sig trådt over tærerne og så er det det... 

alt det her med hvem man er er jo ligegyldigt!

Anmeld

28. maj 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Halløjsa... 

Ja du er faktisk ikke så stor en kælling i det virkelige liv :-P

Ej jeg kan godt forstå at du synes det er træls at få advarsler konstant.. Men det gyldne i at færdes på nettet er jo kommunikationen.. Du skal virkelig gennemtænke det du skriver, inden du poster på - netop for at DU sikrer at DU får det rette budskab ud.. 

En ting er at nogle folk opfatter ting anderledes end andre, og "er mere sarte" i forhold til hvad man bør skrive.. Men du er som afsender ansvarlig for at du får formuleret dig på en måde så modtageren (alle os andre fjolser) får det korrekte budskab af det du skriver :-)

Men ok - f.eks. ved følelsesladede emner, så er der støj på linien pga følelser i klemme - og det må man også tage højde for..

Håber du kunne bruge ovenstående til et eller andet... Er lidt skadet af at have skrevet "speciale" om skriftlig kommunikation ;-) 

Jeg er bare helt enig i det med at man som afsender har et ansvar, men som modtager har man mindst et ligeså stort ansvar

Til TS: stærkt gået

Anmeld

28. maj 2011

hilma

Er det alt?? Hvad mener du?? Er det ikke nok??

Jeg mener det er da en stor ting og kan da have meget betydning.

misforstå mig ikke, men nu troede jeg virkelig at vi var ude i noget med racisme eller lign. det er kun det jeg mener med, var det alt?  

Anmeld

28. maj 2011

Bondepigen

Honnie's Wife:) skriver:

Ja, hvorfor gætte?? Det gjorde de andre jo, så MÅ jeg vel også godt, forskellen er bare at jeg VED hvem det er, men hun kunne jo bare være kæk, og skrive nej

Det var ikke mig som afslørede HVOR hendes navn stod..

Taget fra debatten -

Hvad for noget ?

ved mave fotos i siden kommer det op, hvis du holder musen henover...

Du kan jo kigge ind i debatten og se hvem der gjorde det, er færdig med at skrive navne!!

Ja du har ret i at det heller ikke var smart af en anden person at fortælle, hvordan man kunne se hvem det var... Men hun stopper igen, hvor du bliver ved med at argumentere overfor MoarJ at du har ret... Synes det ser ud til at MoarJ gør et forsøg på at få folk til at tro noget andet, da hun synes det er synd for den anonyme at hun er afsløret... Men du bliver ved med at holde på det, hvilket du burde have stoppet...

Men som sagt, har jeg intet imod dig...kender ikke dine trådindlæg ellers...lagde bare mærke til denne...

Anmeld

28. maj 2011

twinny

jaah vi har da været på "nakken" a hinanden i en tråd.. Men altså jeg var nok ikk bedre selv...  og simpelhen ikk noget jeg gider og hænge mig i.... jeg er også klar til en god diskution  Men det kan være det ligger til navnet..

Det med den ano tråd, var jeg også med.... Jeg stoppede igen. Men jeg vil lige tilføje, der er chance for at blive gættet. Så må man jo lade helt vær med at ligge billeder ud, før det er offentliggjort... Jeg forstår slet ikk du får advarelse for det..  Og det er jo faktisk en fejl fra baby side...

fra Sabrina.

Anmeld

28. maj 2011

Holbæktrunten

KaLee skriver:

Halløjsa... 

Ja du er faktisk ikke så stor en kælling i det virkelige liv :-P

Ej jeg kan godt forstå at du synes det er træls at få advarsler konstant.. Men det gyldne i at færdes på nettet er jo kommunikationen.. Du skal virkelig gennemtænke det du skriver, inden du poster på - netop for at DU sikrer at DU får det rette budskab ud.. 

En ting er at nogle folk opfatter ting anderledes end andre, og "er mere sarte" i forhold til hvad man bør skrive.. Men du er som afsender ansvarlig for at du får formuleret dig på en måde så modtageren (alle os andre fjolser) får det korrekte budskab af det du skriver :-)

Men ok - f.eks. ved følelsesladede emner, så er der støj på linien pga følelser i klemme - og det må man også tage højde for..

Håber du kunne bruge ovenstående til et eller andet... Er lidt skadet af at have skrevet "speciale" om skriftlig kommunikation ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.