Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

A&F

Altså vi kan alle fejle, også over nettet. Og man lærer heldigvis af sine fejl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

A&F

Honnie's Wife:) skriver:

Ohh jo, jeg bliver - i følge en moderator - tit anmeldt, for min skrivestil

Jeg er åben og ærlig, og faktisk en rigtig god veninde!

Hehe.

Det tror jeg gerne på, altså at du er en god veninde

Anmeld

28. maj 2011

KWL

Bondepigen skriver:

Altså jeg har ikke noget imod dig eller dine indlæg, for jeg har ikke lige lagt mærke til noget negativt...

Måske har jeg bare ikke læst dem

Men lige denne her, hvor du nævner en brugers navn, som ønsker at være anonym, der synes jeg da at en advarsel er ok. Det må du da osse indrømme, der ikke er det smarteste. Hvis du laver en anonym tråd, forventer du vel heller ikke at folk begynder at gætte på hvem du er...

At du så rent faktisk kunne se hvem det var ved at køre musen hen over billedet, det gør jo ingen forskel. Du burde måske have skrevet en PB til pågældende, om at man faktisk kunne se hvem hun var, i stedet for at røbe det til alle!!

Anmeld

28. maj 2011

Darling<3

KWL skriver:

Hvis nu du er blevet kontaktet af staff nogle gange, var det så ikke på tide at kigge på din måde at sige tingene på.

Jeg ville i hvertfald kigge lidt indad og måske dæmpe min lyst til at være lidt fremme i skoene, hvis det var mig.

Jeg forstår ikke hvorfor at du helt bevidst bliver ved med at køre rundt i en anomym tråd hvor der klart bliver fortalt at ano gerne vil være ano til hun har fået fortalt verden at hun er gravid.

Det synes jeg ikke er god tone og helt klart en anmodning værd. Hvad ville du dog opnå med det??

Kristine - der er lidt tvivlende på hvad du vil med denne tråd.

Det skal jeg med glæde forklare dig...

???? skriver at hun ikke vil stå frem før lørdag, da hun vil fortælle familien det, inden vi får det af vide.

HVIS man gætter/regner ud hvem hun er, så vil hun ikke sige ja ( sagt på en anden måde - vi får intet ud af at gætte/regne ud, hvem hun kan være )

Men jeg klikker på billedet, ser hendes navn (en fejl fra baby's side, har det på skrift) kigger sidst svaret kommentar, og skriver så - Det er ????, tillykke med maven.

Hun har ikke skrevet at vi ikke må gætte løs, hun skriver blot at hun ikke vil stå frem..

Inden jeg får set mig omkring, er der andre, som skriver hvordan man kan se hendes navn, og hvor.

Vi var flere om "gongon'en" men kun jeg fik "slaget".

Du er i mine øjne - en af dem - som ikke kan forstå mine "ord", denne tråd handler ikke kun om den anden tråd men generelt..

Jeg skriver anderledes end så mange andre, men det gør mig bestemt ikke til det dårlige menneske, som jeg bliver udstillet, for at være.

Sabrina - som godt vil respekteres !!

Anmeld

28. maj 2011

KWL

Godaften baby-brugere.

Jeg er nu efterhånden blevet "kontaktet" af STAFF flere gange, pga NOGLE anmelder mine tråde/indlæg..

Derfor vil jeg gerne fortælle hvem jeg ER, og IKKE er - - -

Jeg er meget ærlig, har meget humor og ikke bange for diskutioner..

Jeg skriver som jeg ville sige det, men da I ikke aner hvem jeg er IRL, har i ikke nogle chancer for at se dette..
Jeg er IKKE en kælling, og de ting jeg skriver, skriver jeg ikke for at være - - PROVOKERENDE - NEDLADENDE - RESPEKTLØS - IRRITERENDE eller et dumt SVIN...

Jeg er træt af jeres opfattelse af mig, da den er helt forkert!!

HVIS I falder over noget, som I ikke bryder jer om, så spørg mig gerne om, hvordan det skal forståes, da jeg ellers ikke har nogle chancer for at forsvare min skrivestil.. !

MVH Sabrina - som faktisk er sk*de flink, overfor ALLE, også selvom i ikke tror det..

Hvor er det bare fedt at du vælger kun at svare dem der klapper dig på skulderen. Det er da vildt morsomt! OMG

Anmeld

28. maj 2011

Bondepigen

???? skriver at hun ikke vil stå frem før lørdag, da hun vil fortælle familien det, inden vi får det af vide.

HVIS man gætter/regner ud hvem hun er, så vil hun ikke sige ja ( sagt på en anden måde - vi får intet ud af at gætte/regne ud, hvem hun kan være )

Men jeg klikker på billedet, ser hendes navn (en fejl fra baby's side, har det på skrift) kigger sidst svaret kommentar, og skriver så - Det er ????, tillykke med maven.

Hun har ikke skrevet at vi ikke må gætte løs, hun skriver blot at hun ikke vil stå frem..

Inden jeg får set mig omkring, er der andre, som skriver hvordan man kan se hendes navn, og hvor.

Du er i mine øjne - en af dem - som ikke kan forstå mine "ord", denne tråd handler ikke kun om den anden tråd men generelt..

Jeg skriver anderledes end så mange andre, men det gør mig bestemt ikke til det dårlige menneske, som jeg bliver udstillet, for at være.

Men HVORFOR gætte? Det fatter jeg ikke, en person ønsker at være anonym, altså er det oplagt at det ikke er en gættekonkurrence...

Anmeld

28. maj 2011

KWL

Tak for svar.  Der var jeg lidt for hurtig.

Er bare slet ikke enig med dig omkring den tråd. Ikke smart at fortælle hvem der var.

Men jeg tænker bare at hvis så mange misforstår din måde at skrive på burde du måske tænke over det. Medmindre du VIL støde andre fokl.

Anmeld

28. maj 2011

Darling<3

Bondepigen skriver:

Altså jeg har ikke noget imod dig eller dine indlæg, for jeg har ikke lige lagt mærke til noget negativt...

Måske har jeg bare ikke læst dem

Men lige denne her, hvor du nævner en brugers navn, som ønsker at være anonym, der synes jeg da at en advarsel er ok. Det må du da osse indrømme, der ikke er det smarteste. Hvis du laver en anonym tråd, forventer du vel heller ikke at folk begynder at gætte på hvem du er...

At du så rent faktisk kunne se hvem det var ved at køre musen hen over billedet, det gør jo ingen forskel. Du burde måske have skrevet en PB til pågældende, om at man faktisk kunne se hvem hun var, i stedet for at røbe det til alle!!

Hendes navn blev slettet, så det er ikke "alle" der har set det.

Jeg skrev, uden at tænke mig om, men da jeg så kigger tilbage i tråden, ser jeg at hn skriver - at hun ikke vil sige ja, hvis man gætter rigtigt/regner ud, hvem hun er..

Jeg er ikke klar på at det udvikler sig til mere børnehave idag, så du må snuse dig rundt i mine indlæg, eller i denne tråd, du skal nok finde svar på "resten", hvis der er mere

Anmeld

28. maj 2011

Darling<3

KWL skriver:

Hvor er det bare fedt at du vælger kun at svare dem der klapper dig på skulderen. Det er da vildt morsomt! OMG

Hvad???

Klapper jeg kun dem, som støtter mig, på skulderen??

Forklar?

Anmeld

28. maj 2011

KWL

Tak fordi du synes vi er en børnehave. Du er bare igen allerede igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.